arghie 10.03.2003 22:37:16 | |
---|
Katkesi tossa kieli kitarasta ja muutenkin pitäs uusii noi tehdaskielet ni lajonko maksaa kohtuu hyvät kielet siis kaikki..kitaran merkki squier strato.. |
Lauri666 10.03.2003 23:06:14 | |
---|
Katkesi tossa kieli kitarasta ja muutenkin pitäs uusii noi tehdaskielet ni lajonko maksaa kohtuu hyvät kielet siis kaikki..kitaran merkki squier strato.. no aluksi kannattaisi tietää minkä paksuset kielet sulla siinä atm on. Eikös noissa squiereissa ole 08 perus? no anyway ehkäpä kannattaa katsoa sitten saman paksuset kielet ettei tarvi ruveta säätämään kitaraa. Ja sellanen perus DR,Ernie,Da'ddariot on 8-10 € satsi. Late I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
Dumb 10.03.2003 23:08:04 | |
---|
Melkein kaikissa kitaroissa on tehtaalta tullessa 0.009 paksuiset "kielet". |
-K- 10.03.2003 23:15:21 | |
---|
Kannattaa katsoa tosiaan squierin sivuilta, siellä oli muistaakseni jokaisen kitaran specseissä että minkä paksuinen settti niihin tehtaalla laitetaan, taisi olla 9-42 jos en väärin muista.Itse kielisettejä ostaessa suosin DR merkkiä btw. Ei suotta elämys. |
Lauri666 10.03.2003 23:22:05 | |
---|
Kannattaa katsoa tosiaan squierin sivuilta, siellä oli muistaakseni jokaisen kitaran specseissä että minkä paksuinen settti niihin tehtaalla laitetaan, taisi olla 9-42 jos en väärin muista.Itse kielisettejä ostaessa suosin DR merkkiä btw. Juu nuo DR tite fitit on aika kova sana, kestävät ja soi kauan verrattuna ernieihin ja da'ddarioihin. late I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
BlackD 10.03.2003 23:29:50 | |
---|
Olen kyllä huomannut että kielimerkkien toimivuus on ihan yksilöstä kiinni. Eräällä kaverillani D'addariot toimivat parhaiten, itselläni ne menivät heti tukkoon ja katkeilivat. Itse suosin joko DR:n tai Ernie Ballin kieliä, ne kestävät mulla parhaiten. Ilmeisesti käsistä irtoavan hikityypin tms vaikutus on todella suuri, sen verta suurta hajontaa on ainakin täällä tullut lempikielimerkin suhteen. Kokeilemalla löytänee parhaimman, niin minäkin tein |