Bleach 10.03.2003 14:35:59 (muokattu 10.03.2003 14:37:24) | |
---|
Ongelmana on ko. pedaalin boostin käynnistyminen. Miltei joka kerta, kun yritän laittaa boostia auki, niin joutuu polkemaan toisen tai ehkä kolmannenki kerran ennenku se menee päälle. Vika on sama, käytän sitten 9 voltin paristoa, taikka sitten adapteria. Joskus se kytkeytyy ku polkasen varovasti tai sitten sillon ku oikein pamauttaa jalalla. Se vähän tekee oman tahtonsa mukaan. Olisko jotain niksejä tai apuja tähän? "Rock n' Roll All Night And Party Every Day" |
Dumb 10.03.2003 14:48:25 | |
---|
Kytkin rikki? |
Jarmo 10.03.2003 14:59:27 | |
---|
ääh en tiedä, mulla on Ibanez Tube Screamer Ts-9 ja ei ogelmia, voi olla et polkimen jousi ois rikki tai vääntynyt tai polkimessa muuta vikaa, itselläni efekti toimiin täydellisesti. Jmk |
Bleach 10.03.2003 15:08:28 | |
---|
Se kytkin toimii ihan loistavasti ku avaa sen patteriluukun ja painaa sormella sitä kytkintä. Sitten ku laittaa kannen kiinni ja kokeilee ni eipäs aina toimikkaan... "Rock n' Roll All Night And Party Every Day" |
kivi 10.03.2003 20:48:19 | |
---|
Se kytkin toimii ihan loistavasti ku avaa sen patteriluukun ja painaa sormella sitä kytkintä. Sitten ku laittaa kannen kiinni ja kokeilee ni eipäs aina toimikkaan... Saranat löysällä, paristonepparin johdot välissä, pölyvillakoira kytkimessä tai yksinkertaisesti väärä kulma polkea. Mulla tais olla TS7:n kanssa sama ongelma, mutta kun käänsiin pedaalia laudassa 10 astetta myötäpäivään, alkoi toimia kuin unelma. Ja toimii edelleen. Villakoirat lähtee paineilmalla ja pillillä. Ja PRF:ää perään, jos on FET-kytkin - toimii taas. |
Bleach 10.03.2003 21:17:00 | |
---|
No voi elämä! siinähän oli vaa n just noita "villakoiria" tossa kytkimessä, en vaa tajunnu niitä etsiä aluksi. kiittki. "Rock n' Roll All Night And Party Every Day" |
Imper 10.03.2003 23:00:50 | |
---|
Mullon ollut samoja ongelmia ts-9:ssä mutta ehkä olen vaan tyhmä, mutta en saa sitä helvetin kytkintä esiin!;) Eli miten se kromin värisen kannen oikeen saa auki, että saapi kytkimen esiin... voisin tarkastaa onko villakoiria vai mitä välissä!:) Everyone is a per-son |
kivi 11.03.2003 06:54:47 (muokattu 11.03.2003 06:55:11) | |
---|
Mullon ollut samoja ongelmia ts-9:ssä mutta ehkä olen vaan tyhmä, mutta en saa sitä helvetin kytkintä esiin!;) Eli miten se kromin värisen kannen oikeen saa auki, että saapi kytkimen esiin... voisin tarkastaa onko villakoiria vai mitä välissä!:) Älä lähe irrottamaan sitä noin, vaan puhalla paineilmalla välistä. Kyllä sen irti saa, mutta ei kannata, jos ei tiedä mitä tekee. |
Kossu 11.03.2003 09:06:08 (muokattu 11.03.2003 09:06:33) | |
---|
Täysin tyypillistä Tube Screamerille, minulla on kaksi TS-9:ä (uusintajulkaisu ja vanha alkuperäinen) ja TS 10 kaikissa on ollut samoja ongelmia. Pullosta paineilmaa ja tilkka Micro Cleaneria auttaa, mutta ongelma toistuu. Huono se kytkin on varsinkin kun pedaali on soundiltaan maailman ehkä paras overdriveri, enkä luovu niistä kirveelläkään oli kytkin kuinka huono tahansa. Hyvää vaihtokytkintä en ole löytänyt vaikka elektroniikan passiivikomponentit ovat minulle melko tuttuja. olenkin harkinnut jonkin true-by-pass - syteemin rakentamista. Onko kenelläkään mitään muuta pysyvää ratkaisua ongelmaan? ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
kivi 11.03.2003 10:57:46 | |
---|
Onko kenelläkään mitään muuta pysyvää ratkaisua ongelmaan? FET-toimiseen kytkimeen voi ainakin laittaa rinnalle toisen, minkä vain kytkimen. Tuossa on sekin kiva, että sitten polkimet saa vaikkapa combon sisään suojaan pölyltä, hieltä ja kaljaroiskeilta, ja voi vetää pelkän ohjausjohdon lavan etulaitaan. |
Dumb 11.03.2003 16:26:06 | |
---|
FET-toimiseen kytkimeen voi ainakin laittaa rinnalle toisen, minkä vain kytkimen. Tuossa on sekin kiva, että sitten polkimet saa vaikkapa combon sisään suojaan pölyltä, hieltä ja kaljaroiskeilta, ja voi vetää pelkän ohjausjohdon lavan etulaitaan. Tai sitten uhkailee/lahjoo/kiristää jonkun kaverin lavan sivuun painamaan pedaalin päälle ja pois juuri oikeilla hetkillä. Hoho! |