Aihe: Digitech- Efekti kunkku vai leivänpaahtimen pieru?
1
Phantasmagoria
10.03.2003 13:04:16
Itse omistan Digitech gsp2101 studio tube pro:n, ja vehkeestä lähtee mahti pörinät ja efektit mahti luokkaa tämä peli on noin 7v vanha ja jokseenkin erillainen kuin uusimmat pelit. Olisi mukava kuulla imisten kommentteja DIgitech kokemuksista ja jos nyt satut omistamaan gsp2101:sen niin toki olisi kiva kuulla mitä olet mieltä pelistä, ja jos mahdollisesti uudempi versio kuin omani tahtoisin kuulla eroavaisuuksista.
Jos et välitä missä olet tai minne menet, et voi eksyä....
Dumb
10.03.2003 13:14:11

Mun Digitechin XP-100 Whammy/Wah on ainakin miellyttänyt oikein paljon. Vielä kun löytäisi XP-300 Space Stationin jostain halvalla...
fridgebuzz
10.03.2003 13:28:02

Digitech on ainakin aikoinaan tehnyt aivan legendaarisia pedaaleja, mainittakoon ainakin Whammyt ja PDS- ja RDS-sarjan delayt. Multiefektipuolella ilmeisesti ihan perus-edullista laatukamaa. Mutta tosiaan nuo 80-luvun pedaalit ovat ihan rautaa.
"I am a bomb technician, if you see me running try to keep up."
Dumb
10.03.2003 13:30:49

Tuli tässä mieleen, että onko totta, että Digitechillä olisi jotain kytköksiä toiseen pedaalivalmistajaan, DOD:hen?
fridgebuzz
10.03.2003 13:59:17

Tuli tässä mieleen, että onko totta, että Digitechillä olisi jotain kytköksiä toiseen pedaalivalmistajaan, DOD:hen?

Ne ovat kumpikin Harman Music Groupin alla olevia merkkejä, kuten myös Johnson ja dbx.
"I am a bomb technician, if you see me running try to keep up."
Dumb
10.03.2003 14:01:09

Ne ovat kumpikin Harman Music Groupin alla olevia merkkejä, kuten myös Johnson ja dbx.

Öykei.
Phantasmagoria
10.03.2003 14:20:36
Tuota kytköstä Harman Music Groupiin en tiennytkään, DOD yhteyden kyllä, hm joka päivä jotain uutta:)
Jos et välitä missä olet tai minne menet, et voi eksyä....
Jirka
10.03.2003 19:12:06
Hei Phantasmaqoria! Itse olen ollut kiinnostunut juuri tuollaisesta DIGITECHIN 2101 mallista...Jos olet joskus vaihtamassa/myymässä sitä niin kirjaile... (nikosolehmainen@hotmail.com)!
Niko Solehmainen
FoN
10.03.2003 19:46:57
Mun Digitechin XP-100 Whammy/Wah on ainakin miellyttänyt oikein paljon. Vielä kun löytäisi XP-300 Space Stationin jostain halvalla...

Jos jossain näet Space Stationin myynnissä niin kerro mulle ennen kuin ostat, jotta ehdin ensin..
Harmittavan huonosti näyttää olevan laitetta enää tarjolla, välillä näkee vilahtavan ebayssa, mutta silloinkin valtameren tuolla puolen. Kunpa jostain Euroopasta löytäisi kaupan, jonka hyllyillä XP-300 vielä odottaisi ostajaa..
"there's no one in hell, all the devils are here." -WS
Dumb
10.03.2003 19:50:43

Jos jossain näet Space Stationin myynnissä niin kerro mulle ennen kuin ostat, jotta ehdin ensin..

Yeah, right! Jos löydän kaksi niin sitten kerron. 8-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)