Nyt tarvittaisiin apua: Eli onkos täällä ihmistä joka omistaisi Clarus merkkisen vahvistimen ja vielä Raezer's edgen kaapin siihen kaveriksi. Jos on, ja asut vielä pääkaupunkiseudun tuntumassa, niin olisitko ystävällinen ja päästäisit allekirjoittaneen kokeilemaan miltä tämä yhdistelmä kuulostaa. Olen ajatellut kyseisten laitteiden tilaamista tuolta ulkomailta, mutta koska näitä laitteita Suomessa on varsin nihkeästi, niin en ole päässyt koskaan itse kokeilemaan kyseistä yhdistelmää. Kyseessä on kuitenkin niin iso ostos, että kokeileminen olisi hienoa ennen tilaamista. Jos voit auttaa, niin ota yhteyttä. Kiitos. |
Väitättekös, ettei kukaan ole edes kuullut koskaan kyseisistä vehkeistä??? Nyt vähän urheiluhenkeä mukaan... Elä hättäile, vasta pari tuntia ollut. Vaikka, hehe, tuskin on kaukaa haettua väittää että juurikin noin se on. Ja vielä ehdottomasti tuolla kombinaatiolla tippuu todennäköisyys aika lähelle nollaa. "Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen |
Mutta pakko oli yrittää. Kun vähän pelottaa tilata noita kamoja, kun en ole koskaan päässyt kokeilemaan. Ja maksavat aivan tuhottomasti Suomeen tuotuna rahteineen yms. Ameriikan jazz kitaristeista aika moni vannoo nykyään Clarus/RE kombon nimeen, ja jos on yhtään seurannut esim. alan uutisryhmiä, niin niissä nuo on ylistetty taivaaseen asti. Olen etsiskellyt vahvistinta, jolla taittuisi kaikki mahdollinen, sekä tyylillisesti (poislukien metalli) että instrumenttien suhteen (akustiset, archtopit että lankut), ja tällä hetkellä tuo näyttäisi parhaalta vaihtoehdolta. Varsinkin kun se on vielä roudausystävällinen (molemmat yhteensä 21 kg). Kaikki kunnia putkivahvistimille, mutta viimeistään tuon roudausystävällisyyden suhteen ne kalpenevat. Joten täytyy varmaan vain laittaa sormet ristiin ja toivoa parasta...
Elä hättäile, vasta pari tuntia ollut. Vaikka, hehe, tuskin on kaukaa haettua väittää että juurikin noin se on. Ja vielä ehdottomasti tuolla kombinaatiolla tippuu todennäköisyys aika lähelle nollaa. |