Aihe: Gothic Les Paul
1 2
Tranquillity
07.03.2003 20:25:36
On myynnissä Musamaailmassa (hki) käytettynä hintaan 999. Kannattaisikohan ostaa? Saako jotain halvemmalla?

Senverran uusi kitara ettei käytettyjä löydy?
Esp:n Devil Girl on kaunis!
Fortune
07.03.2003 20:36:13
On myynnissä Musamaailmassa (hki) käytettynä hintaan 999. Kannattaisikohan ostaa? Saako jotain halvemmalla?

Mieluummin parisataa euroa lisää ja uusi Studio taloon IMHO.

Tai käytetty, niitäkin pyörii, saat paljon enemmän soitinta rahaasi vastaan.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu.
Billsner
08.03.2003 10:19:42

Epiphone vai gibson? Minä aina vertaan hintoja thomannin hintoihin ja päättelen siitä onko tavara halpa vai ei.
kalkkuna
08.03.2003 11:17:58

Epiphone vai gibson? Minä aina vertaan hintoja thomannin hintoihin ja päättelen siitä onko tavara halpa vai ei.

Hyvä tapa!
Tranquillity
08.03.2003 11:47:15
Hyvä tapa!

Ei oikein tässä tapauksessa. Uusi maksaa 1490 thomannilla mutta liikkeistä saa melkein hintaan 1300€.

What to do?
Esp:n Devil Girl on kaunis!
Billsner
08.03.2003 11:53:42

Ei oikein tässä tapauksessa. Uusi maksaa 1490 thomannilla mutta liikkeistä saa melkein hintaan 1300€.

What to do?

1. Tinkaa.
2. Älä tinkaa vaan osta pois (jos rahat riittää)
3. Jätä ostamatta.
4. ?
kalkkuna
08.03.2003 11:54:12

What to do?

Mä lupaan että et soita millään "gootti" kitaralla enään vuoden päästä...
Eli menisin ettimään jotain standardia tai vastaavaa.
Billsner
08.03.2003 12:00:59

Kyllä tuo mulle kelpaisi. Hieno kuin mikä.
Dumb
08.03.2003 12:21:38

Kyllä minäkin mieluusti tuollaisen Gothick Les Paul Studion ottaisin jos Les Paulilla pitäisi veivata. Sopii omaan käteeni paremmin kuin "normaalit" LP:t ja on vielä paljon kevyempikin. Tietysti joku Cherry Sunburst Les Paul Standard tai vastaava olisi hieno, mutta bändisoittoon ottaisin ton Gothickin.
69
08.03.2003 14:29:18

Minä ainakin olen tyytyväinen omaan yksilööni ja tulen luultavasti veivaamaan sillä vielä pitkään...
Hyvä kitara se on, eikä kovin kalliskaan...

Viime vuonna se makso Thomannilla vajaat 1800€ mikäli oikein muistan... ne on tiputtanu hinta ja mikäli en väärin ole ymmärtänyt, tätä Gibsonin Gothic mallistoahan ei enää edes valmisteta...?
"Melodioilla ei niin väliä kunhan tulee kovaa..."
-K-
08.03.2003 14:37:46

Noh eihän tuo nyt kuitenkaan ole mikään warlock joka ei oikein ulkonäkönsä puolesta toimi IMHO kuin metallissa. Luulisi mustan les paulin toimivan vaikka missä, vaikka kieltämättä tuo ei ole niitä normaalimman näköisiä. Wine red värinen stnadart olisi nätti, mustilla metalliosilla
Ei suotta elämys.
Ville81
08.03.2003 17:27:28
On kyllä kitarassa viimeistely jotain aivan kauheaa, nauhanpäät törröttää ja koko yleiskuva semmonen kolho. En suosittele.
askomiko
08.03.2003 17:35:51
Nauhat törröttelee myös Studioissa. Standardeista en tiedä, kun niitä ei tänne elämän perseeseen ikinä eksy. Kaikissa SG:eissäkin kyllä nauhat raapii sormia.. Kaipa sitten standardeissakin. Kummaa, ei tunnu kovin arvosoittimelle sopivalta että nauhat törröttelee millin otelaudan reunojen yli, ja ostajan pitäisi ne itse viilata. Fendereissä ei moista ongelmaa ole. Vaikka ovat halvempiakin, mokomat.
"Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen
Keppi
08.03.2003 18:24:47 (muokattu 08.03.2003 18:25:45)
On kyllä kitarassa viimeistely jotain aivan kauheaa, nauhanpäät törröttää ja koko yleiskuva semmonen kolho. En suosittele.

Itselläkin pisti kyseinen asia silmään. Nauhat törrötti tosi rankasti otelaudan yli...niinku ois sahaa pitäny kädessään. Tais olla vielä jossain lehden testissäkin toi kitara ja arvostelija huomautti kans noista nauhoista.
Eihän se tietysti mikään iso homma ole viilata, mutt kyllä siitä vähän sellanen fiilis jää, ettei oo viimeistely kohdallaan.
Juuup!
69
08.03.2003 22:29:11

On kyllä kitarassa viimeistely jotain aivan kauheaa, nauhanpäät törröttää ja koko yleiskuva semmonen kolho.

Kyl goottimeinigissä aina vähän vertakin kuuluu olla... hehheh...
Nauhan päät tosiaan törröttää, mutta kyllä ne liikkeessä ne hioo jos siitä sanot ennen kauppojen tekoja... ainakin yleensä...
"Melodioilla ei niin väliä kunhan tulee kovaa..."
BaariMikko
08.03.2003 22:42:15

Kaikissa SG:eissäkin kyllä nauhat raapii sormia..

Ei nyt sentään kaikissa. Omista kitaroistani Deluxessa on tuo ongelma, Standardissa ei.
Taon yksin sieluni mustaa varjoa...
totaali
08.03.2003 22:51:56
Mun Standard on jo melkein vintage, v:lta 80, ja siinä on nauhan päiden yli joku maalikin. Ei takuulla mikään raavi. Soittaminen on kun naista hyväilis :-). Onkos laatu heikentynyt uusissa vermeissä?
Jyrzä
Fortune
09.03.2003 15:56:47

Nauhan päät tosiaan törröttää, mutta kyllä ne liikkeessä ne hioo jos siitä sanot ennen kauppojen tekoja... ainakin yleensä...

Ja nauhojen törröttäminen johtuu vain Suomen ei-kalifornialaisesta ilmankosteuden ja lämpötilan vaihtelusta. Puu elää ja kauppiaan tulisi palvella asiakasta ja hioa ne nauhanpäät viimeistään kauppoja tehdessä ilmaiseksi.

Tosin itse en kyllä edes viitsi testata kitaraa, jos säädöt ovat päin hanuria ja veri roiskuu.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu.
LaXu
09.03.2003 16:38:49
Minä sijoittaisin mieluummin nättiin Tokaihin ja uusisin sen mikit. Studiot ja Gothicit eivät meikäläistä oikein viehätä. Jotenkin niistä jäi sellainen halpa vaikutelma (voi johtua siitä, että mielestäni LP, jossa ei ole reunalistoja rungossa ja otelaudassa, näyttää oudolta). Studio Plus näyttää kyllä ihan komialta, tuo vaahterakannen reuna tuo sopivaa kontrastia rungon väritykselle.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
aon
09.03.2003 16:43:25

Ja nauhojen törröttäminen johtuu vain Suomen ei-kalifornialaisesta ilmankosteuden ja lämpötilan vaihtelusta.

Juu niin varmaan. Ja kaikki Fendät sitten käyvät hiontakäsittelyn läpi kaupassa vai?
Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)