Aihe: Stratocaster + minihumbucker
1
The Duke
12.03.2003 22:12:48
Jees, eli mitä minihumbuckeria suosittelisitte stratoon tallamikiksi? Duncanin Little '59 on kehuttu mut mene ja tiedä..?
It's not another state of mind..It's another mind of state...
Tompsi
12.03.2003 22:22:32
Hmniin minihumbucker eikös ole vähän eri asia kuin nuo single coil sized humbuckerit?
Mutta minkälaista musiikkia? Hevimpään varmaankin tuo hot rails olisi aika naseva ja rokinpaan vaikkapa JB junior.
Guitarfreak
13.03.2003 11:24:28
Mutta minkälaista musiikkia? Hevimpään varmaankin tuo hot rails olisi aika naseva ja rokinpaan vaikkapa JB junior.

Mä olisin vastannu toisinpäin... kun tuo hot rails ajettuna putkimarsuun tai muuhun putkistygeen tuottaa aikas semmosen Rock-soundin... ja taas JB junior on mielestäni enemmän hifistihevarin vaihtoehto... elikkäs... taas makuasioita... tuota little '59 en oo päässy kokeilemaan...

Rok!
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa.
Zöm
13.03.2003 14:27:35
Mulla ois sulle tuommonen jb-junior myytävänä. käytetty noin 4kk ja on musta väriltään, myyn sen koska en omista enää stratocasteria. ota yhteyttä jos kiinnostaa..
Blue Apocalypse
13.03.2003 16:38:06
Duncanin Little '59 on kehuttu mut mene ja tiedä..?

Mulla on tallapaikalla little'59. Toimii kyllä Mesa:n kanssa, säröllä miellyttävä, sileä, tasapainoinen, olematta kuitenkaan kliininen. Straton tallamikki yksinään nyt ei mun mielestä puhtailla ole parhaimmillaan vaan siihen tarkoitukseen sopivat muut, esim talla+keskimikki-yhdistelmä on jo mun korvaan paljon parempi.

En kyllä yksikelaisten kaveriksi haluaisi yhtään tehokkaampaa, outputissa on tollakin jo huomattava ero.
SRV --- He could convey more emotion in two notes than any of these nickel-a-note wankers put forth in an entire solo. -Mike Ross
dsp drv
14.03.2003 08:13:18
Tuo Blue Apocalypsen Little 59 on mun vanha mikki ja hyvä mikki onkin kyllä on kun hakee tosiaankin vähän tukevampaa soundia tallamikiltä. Ei sillä stratoa saa kuulostamaan LPltä, mutta kyllä se siihen suuntaan alkaa mennä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)