Aihe: Unelmien kitara
1
Humma
11.03.2003 21:18:19
Millainen olisi unelmiesi kitara jos saisit itse koota?
Elämä on hummaa!
Miikathebest
11.03.2003 21:58:25

Millainen olisi unelmiesi kitara jos saisit itse koota?

Varmaankin sellainen, minkä joku huippuammattilainen olisi koonut.
Strato malli, iso lapa, vaahterakaula/otelauta, Floikkatalla&lukot, oikeen hieno loimuvaahterakansi..,Metallinpunainen see troughsunburst(tai joku sellanen) tai sitten joku valkoinen,.. .. helmiäis pleksi, JOtkut littleviisysit, kullatut osat/nippelit, melkeen kaikki mahdolliset elkroniikka hienoudet(ei varmaan kuitenkaan aktiivia..), ja siinähän sitä onkin jo...
Ja tietysti mukaan pommin kestävä laukku. Tai vaikka kassakaappi :)heh
Dumb
11.03.2003 22:02:45 (muokattu 11.03.2003 22:24:00)

Samasta aiheesta oli jonkin aikaa sitten galluppi Gallup-osiossa... haku, haku, haku.

LISÄYS: Ei mulla kuitenkaan tätä viestiketjua vastaan sinänsä mitään ole, ihan mielenkiintoista. Ajattelin vain, että kovin moni (esim. minä) ei varmaan jaksa "heti" uudelleen samoja tarinoita kertoilla uudestaan, joten siksi suosittelin lukemaan tuon vanhan ketjun.
Jii
11.03.2003 22:20:29
Samasta aiheesta oli jonkin aikaa sitten galluppi Gallup-osiossa... haku, haku, haku.

Ajattelin pistää pikaviestin, mutta jos tämä lähestyminen herättäisi muutakin kiinnostusta.

Sinun unelmiesi kitara/kitarat oli kuvattu mainitsemassasi threadissa hienosti, tuon tyyppisiä olisi voinut lukea enemmän.

Tosin en välttämättä tuon threadin avulla kauheasti olisi viisastunut, tosin tarkoitus tuossa eri olikin. Toisin sanoen, tämä aihe voisi olla kitarakamaosastolla ja tätä aihetta voi lähestyä hienosti, kuten kirjoituksesi olikin tuossa viittaamassasi threadissa. Linkki kitaran kuvaan ei välttämättä pelkästään riitä.

Ja omasta unelmieni kitarasta, omistan sen. PRS Custom24. Hyvin kaunis ja soi hyvin. Ei, olen edelleen melkein yhtä paska soittaja kuin ennen tätä kitaraa, se ei muutanut mitään. Soitettavuus on _minun_ makuuni_, paksuhko kaula ja pienet nauhat, mikit tarjoavat eri tyyppisiä soundeja ja sustainia kotitarpeiksi. Nykyään soittaminen kuitenkin on hienoa, koska en koskaan voi piilouta 'huonon soittimen' taakse, vika on minussa. Täytyy harjoitella. Olen tajunnut myös sen, että huomattavasti pienemmällä euromäärällä saa satsattua kovaan soittimeen. EI, EN VAIHDA OMAANI 8-).

Ossi tämä aiheen jossain muodossa kiteytti jo aikaisemmin. Soittotaitoa jos jostain saisi ostettua, niin voisin satsata siihen huomattavasti.
kalkkuna
12.03.2003 16:49:09
Jep.
Täs tulee!

-Rhoads mallinen bodi.
-Custom otelautakuviot.
-Jotkut dunccanit.
-Valkoset pinstripet.
-Floyd Rose original.
-1 volumepotikka

Aika vaikee selittää mutta aijai kun tulisi hieno!
Tompsi
12.03.2003 17:39:12
Tässäpä minun toivekitarani:

Kaula tarkka kopio oman Classic player stratoni kaulasta (21 nauhainen ja ruusupuuotelautainen), mutta Ibanez -tyylisellä headstockilla.
Lukkiutuvat virityskoneistot ja LSR roller nut sekä kammeton stratotalla (kitaran tulee selvitä vaikka apokalypsistä menettämättä virettään).
Ibanez RG -mallinen mahonki + loimuvaahterabody kerman värisillä listoilla ja Fender -tyylisellä pulttikaulaliitoksella.
H/H mikit, Duncan 59' sekä Duncan Custom.
2 Tonea, 1 Volume, 3-tie mikkivalitsin, Volumeen push/push switch jolla saa mikit puolitettua.
Sitten vielä lapaan omat nimikirjaimet niin homma taitaakin olla siinä...
KMT
12.03.2003 18:24:22

Eli tele-mallinen Bigsbyllä,
etuhumppari, keskelle straton mikki ja takamikki standardi.
Sitten siihen semmonen Jaguar-tyyppinen kytkin millä voi
säädellä mikkejä...
Mä olen vain tyhmä...
fox
12.03.2003 18:26:52

Tuontapasta olen koittanu silläsilmällä kattella. Ehkä ei juur tuota mallia vaan sellasta LE 5000-modellia. On muuten hyviä kitaroita! Vaikka Gibson-mies olenkin niin tosiasiat on aina tunnustettava. Kattokaa
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ;item=2514568943&category=33043
Skeletor
12.03.2003 21:40:25

hmm... kyllä se body ainakin pitäisi olla Jacksonin Kelly, BC Rich Warlock tai Gibsonin Explorer. EMG HZ't mikit, floykka tai kahlerin talla, tribaali otelauta kuviot, 1volume potikka, 2 tone potikkaa, "widow" tai "pointed" lapa ym... :D
Svart Metal i från Åbo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)