Mutilator 11.03.2003 14:18:03 | |
---|
No, kyse ei ole varsinaisesti huollosta (mikään osa ei ole siis hajalla tms.), vaan lähinnä viimeistelystä. Työlistalla olisi kaulan jännitteen säätö, tallan säätö, mikrofonien korkeuden säätö ja sähökytkentöjen tarkistus ja mahd. puhdistus. Kitara on Ibanez RG550EX (vm. 2001, LoPro Edge-tallalla). Kaikista typerintä tässä on se, että en oikestaan tiedä että onko kitara väärin säädetty. Jemsite.com:n ohjeiden mukaan pitäisi olla, mutta kaverini RGR320-skeballa on huomattavasti parempi soittaa. Esim. hammer-onit sujuvat paljon paremmin. Olen yhdestä paikasta jo kysellyt ja he sanoivat hinnaksi 50€. Mielestäni se on kuitenki todella paljon.. "Only sick music makes money today", Friedrich Nietzsche |
Fortune 11.03.2003 14:22:40 | |
---|
No, kyse ei ole varsinaisesti huollosta (mikään osa ei ole siis hajalla tms.), vaan lähinnä viimeistelystä. Työlistalla olisi kaulan jännitteen säätö, tallan säätö, mikrofonien korkeuden säätö ja sähökytkentöjen tarkistus ja mahd. puhdistus. Kitara on Ibanez RG550EX (vm. 2001, LoPro Edge-tallalla). Kaikista typerintä tässä on se, että en oikestaan tiedä että onko kitara väärin säädetty. Jemsite.com:n ohjeiden mukaan pitäisi olla, mutta kaverini RGR320-skeballa on huomattavasti parempi soittaa. Esim. hammer-onit sujuvat paljon paremmin. Olen yhdestä paikasta jo kysellyt ja he sanoivat hinnaksi 50€. Mielestäni se on kuitenki todella paljon.. 15-30 euroa voisi olla sopiva hinta perustarkistulle ja säädölle. Tuntitöinä jos saat ammattilaisen tekemään, voit päästä halvemmallakin, jollei mitään suurempaa remontintarvetta ilmene. Toki voit kantaa soittimesi osaavalle kaverillekin, jos tämä tosiaan osaa hommansa. |
Dumb 11.03.2003 16:16:27 | |
---|
Minä luotan kaikissa kitarahuolloissa ym. jutuissa Kristian Oeschiin. |
PekKampela 11.03.2003 18:28:35 (muokattu 12.03.2003 20:50:21) | |
---|
Anteeksi, kun sukellan saman topicin alle, mutta kuinkahan paljon lompsa laihtuisi nauhojen vaihdosta 21.nauhaiseen Tokain Stratooni, jossa on ruusuupuuotelauta? Kits! EDIT: Siis meediumi jumbo-luokkaan Juna sanoo "Tsuku zu xu" |
JasonBeckerWannabe 13.03.2003 16:02:06 | |
---|
Mulla makso stratoon jumbonauhojen vaihto 1100 markkaa. Teetätin Erkki Tolsalla Stadissa ja kivaa jälkeä tuli. Referring Jason as a genious is an understatement :Marty Friedman |
Ana 13.03.2003 16:48:47 | |
---|
Itse maksoin 22-nauhaisen straton nauhojen vaihdosta Rautialle 700 mk ja nauhoiksi tulivat Dunlop 6100:t. |
PekKampela 13.03.2003 20:31:23 | |
---|
Aiaiai...aika hintavaksi taitaa mennä. Pitääpä yrittää saada P-Suomeen velipojan välityksellä hänen tutullensa. Juna sanoo "Tsuku zu xu" |