L.C.F 10.03.2003 19:27:34 | |
---|
Nii tämmösen kitaran oon aatellu saksasta tilata(Bc Rich Warlock)et oisko jollaki kokemusta että mikä warlock ois hyvä? Oon aatellu jotai semmosta joka ei menis pahasti päälle 300 eunukin, aluks aattelin ostaa sellasen 160 pronse warlockin mutta en tiedä onko se sit niin hyvä? L.C.F |
Skeletor 11.03.2003 13:57:30 | |
---|
Ei kannata ostaa sitä paskaa, koko "kitara" on ihan vitsi. Mutta se parempi Bronze kannattaa ostaa missä on 2humbucker ja widow lapa... Svart Metal i från Åbo |
Mörkö 11.03.2003 14:37:04 | |
---|
Se halvin kitara ei todellakaan ole mikään mainio. Itsekkin olen ostamassa warlockia mutta on sellainen ongelma että ostaisinko sen mistä skeletor puhuu vai säästäisinkö lisää ja ostaisin NJ:n. Onko kenelläkään kokemuksia että onko se NJ todella parempi kuin se edellinen versio että siitä kannattaisi maksaa enemmän? |
geeta shredda 11.03.2003 17:41:24 | |
---|
tahtoisin kuulla mikä siinä halvimmassa warlockissa on vikana? onko kukaan edes testannut sitä, vai perustuuko väitteet halpaan hintaan ja ennakkoluuloihin? |
Skeletor 11.03.2003 18:13:37 | |
---|
tahtoisin kuulla mikä siinä halvimmassa warlockissa on vikana? onko kukaan edes testannut sitä, vai perustuuko väitteet halpaan hintaan ja ennakkoluuloihin? Ennakko luulot on kanssa ja pitävät paikkansa, kaveri on thomannelta tilannut k.o kitaran, siinä on paskaa mm. virityskoneisto, mikit, lapa, ei pysy vireessä eikä ole kaularautaa... Kannattaa vaan suosiolla ostaa Platinium tai Nj series... Svart Metal i från Åbo |
Dumb 11.03.2003 20:34:54 | |
---|
eikä ole kaularautaa Tuota en kyllä ihan heti usko. |
Tompsi 11.03.2003 21:02:53 | |
---|
Kyllä tuo yksihumpparinenkin Bronze Warlock on ihan hyvä peruskeppi, jospa kaverillesi on vain sattunut huono yksilö? |
Antti1 11.03.2003 21:15:16 | |
---|
Kyllä tuo yksihumpparinenkin Bronze Warlock on ihan hyvä peruskeppi, jospa kaverillesi on vain sattunut huono yksilö? Juu, tuohon yhdyn. Kahdellakin tuollaisella (ei omia) soittaneena voin sanoa että oli ihan hyvä soittaa. Miinukset lähinnä huonosta mikistä ja maalatusta kaulasta. Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003 |
Billsner 12.03.2003 10:00:42 | |
---|
Itsekkin olen ostamassa warlockia mutta on sellainen ongelma että ostaisinko sen mistä skeletor puhuu vai säästäisinkö lisää ja ostaisin NJ:n. Onko kenelläkään kokemuksia että onko se NJ todella parempi kuin se edellinen versio että siitä kannattaisi maksaa enemmän? NJ:ssähän on floikka, platiniumissa ei ole. NJ lokkia olen testanut (7-kielistä) ja hyvä sillä oli soittaa. |
Super-Jari 13.03.2003 17:08:01 | |
---|
Muutama viikko sitten ostin NJ7 Warlockin ja olen ollut TODELLA tyytyväinen. Oston yhteydessä kokeilin bronzea ja kyllä kai sekin ihan toimiva keppi on mutta suosittelen että säästelet vähän aikaa ja ostat sitte sen NJn. Onnea ostokselle.. ...?... |