jehve 06.04.2003 01:32:01 | |
---|
Olen ostamassa vahvistinta (comboa) niin minkä combon ostan mesan studio22 ois varmaan aika hyvä. mieli piteitä. Life is NOTHING. |
Hammer Of The Gods 06.04.2003 02:14:05 | |
---|
Artikuloi. Ja kerro lisää! It's hard to rock without rolling... |
Paranoid 06.04.2003 08:38:09 (muokattu 06.04.2003 08:57:58) | |
---|
Putki, trankku, hybridi vai mallintava? Mitä soitat? Mitä tarvitset vahvistimelta? Koti- vai Bändi käyttöön? Homma hanskassa, hanska hukassa :P
Helvetti on täälläpäin --> http://www.kalamuki.net/muusikkovihaamo/ |
jehve 06.04.2003 13:49:20 | |
---|
Koti JA bändikäyttöön, Mieluiten putki, soitan HEWIÄ eli tarvin kovat soolo/combo säröt. Life is NOTHING. |
booster 06.04.2003 14:02:06 | |
---|
Koti JA bändikäyttöön, Mieluiten putki, soitan HEWIÄ eli tarvin kovat soolo/combo säröt. Jos tarvii pelkästään niitä runttaus-säröjä, niin ehkä kannattaa harkita myös pelkän trankun ostamista. "If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Kitarakamakaavio |
Paranoid 06.04.2003 14:05:43 (muokattu 06.04.2003 14:06:52) | |
---|
Suosittelisin itse Laneyn Tf300 vahvistinta jossa on 120w, tuohon hintaan sen saisi jo uutena. On hybridi, elikkä särö tulee putkista mutta muuten toimii transistoreilla. Cleanit aika suolesta mutta erittäin tanakka ja loistava Hevi särö. Homma hanskassa, hanska hukassa :P
Helvetti on täälläpäin --> http://www.kalamuki.net/muusikkovihaamo/ |
Blue Apocalypse 06.04.2003 14:41:15 | |
---|
Suosittelisin itse Laneyn Tf300 vahvistinta jossa on 120w, tuohon hintaan sen saisi jo uutena. On hybridi, elikkä särö tulee putkista mutta muuten toimii transistoreilla. Cleanit aika suolesta mutta erittäin tanakka ja loistava Hevi särö. Minun ei ainakaan tarvitsisi kauaa miettiä jos rahaa olisi 600e ja tarjolla mesan studio 22. En edes harkitsisi ostavani Laneyn hybridiä, enkä missään tapauksessa uutena. Kuudesta ällästä hän on tietysti iloinen. Iloa korostaa vielä sen, että hän
joutui talvella auto-onnettomuuteen, jossa katkesi niin käsi kuin jalkakin. |
-K- 06.04.2003 14:59:08 | |
---|
Minun ei ainakaan tarvitsisi kauaa miettiä jos rahaa olisi 600e ja tarjolla mesan studio 22. En edes harkitsisi ostavani Laneyn hybridiä, enkä missään tapauksessa uutena. Niin no mutta studiolla ei minun mielestäni oikein komppisäröt metalliin irtoa. Eli "osta laite mitä et tarvitse sillä se on parempi" mentaliteetti ei oikeen sovi. Toki mesan kanssa voisi käyttää jotain metallisäröpurkkia mutta moniko meistä saa sellaisista mieleisensä soundin. Ei perus metal zone toimi putkivehkeessäkään kovin hyvin. Noita laneyn Tf300:ia pyörii todella usein käytettynä. Tsekkaa myös randallin combot komppisärö on hyvän kuuloinen täystrankuksi mutta laulavat tilut ei oikein irtoa mitkä tuosta studiosta varmaan saisi.
Ei suotta elämys. |
Fortune 06.04.2003 15:01:26 | |
---|
Niin no mutta studiolla ei minun mielestäni oikein komppisäröt metalliin irtoa. No ihan saletisti irtoaa sillä eq:llisella versiolla. Liiankin metalliset tarvittaessa.
"Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti
Lisää kuvia! |
-K- 06.04.2003 15:05:28 | |
---|
No ihan saletisti irtoaa sillä eq:llisella versiolla. Liiankin metalliset tarvittaessa. Meinaatko sitä missä on ne liuku-eq:t ? Itse olen koittanut sitä "normaalia" mallia. Eihän tuota eq:ta ole jokaisessa studiossa, vaan jossain +mallissa ?
Ei suotta elämys. |
Fortune 06.04.2003 15:06:37 | |
---|
Meinaatko sitä missä on ne liuku-eq:t ? Itse olen koittanut sitä "normaalia" mallia. Eihän tuota eq:ta ole jokaisessa studiossa, vaan jossain +mallissa ? Sitäpä sitä, 5-alueinen parametrinen eq. Samanlainen kuin Studio Preampissa on. Liekö sitten plussa, mutta kyllä noita eq:llisia liikkuu aika paljon myöskin.
"Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti
Lisää kuvia! |