Pitäisi siis saada "itse" vaihdettua SD:n sinkun kokonen humppari tallaan, ja saada vähän tietoa, mitä mihinkin eli kytkentäohjeita. Kitara toimii Tokain Stratocaster, kolmiasentoisella kytkimellä. Mikissä on neljä piuhaa : vihreä, musta, valkonen ja punainen. Mitkä pitää yhdistää, mikä/mitkä värit juottaa potikkaan jne. Duncanin sivun ohjeet on todella sekavat ja amerikan kielen ammattitermit ovat hiukan hakusessa, no on kyllä suomenkin, mutta toivottavasti joku osaa hjelppiä. Kiitos jo etukäteen! EDIT: Kirjottaa en taida osata. Tukka lähti ja valot sammui. |
Pitäisi siis saada "itse" vaihdettua SD:n sinkun kokonen humppari tallaan, ja saada vähän tietoa, mitä mihinkin eli kytkentäohjeita. Kitara toimii Tokain Stratocaster, kolmiasentoisella kytkimellä. Mikissä on neljä piuhaa : vihreä, musta, valkonen ja punainen. Mitkä pitää yhdistää, mikä/mitkä värit juottaa potikkaan jne. Duncanin sivun ohjeet on todella sekavat ja amerikan kielen ammattitermit ovat hiukan hakusessa, no on kyllä suomenkin, mutta toivottavasti joku osaa hjelppiä. Kiitos jo etukäteen! EDIT: Kirjottaa en taida osata. Ei tämä mun mielestäni niin kovin sekavalta näytä: http://www.seymourduncan.com/websit … ics/lil_hb_2sings_1vol_2tone_5.html Tuo on 5-asentoiselle kytkimelle, mutta pistät mustan piuhan vaan sinne mihin pois ottamasi mikin piuha meni. |