Aihe: Gallan
1
redondo
04.04.2003 10:13:52
Onko kukaan törmänny tai omistaako kukaan täällä semmosta Gallanin valmistamaa kitaraa. Se on Japanilainen ja viininpunanen/ruskea, Musta pleksi, piuha törröttää suoraan sivusta 90 asteen kulmassa ja viritysnupit on molemmin puolin lapaa.
hemmo
04.04.2003 11:58:07

Onko kukaan törmänny tai omistaako kukaan täällä semmosta Gallanin valmistamaa kitaraa. Se on Japanilainen ja viininpunanen/ruskea, Musta pleksi, piuha törröttää suoraan sivusta 90 asteen kulmassa ja viritysnupit on molemmin puolin lapaa.

Joo, onhan noita nähty. Gallan oli "legendaarinen" japanilainen ritsa-merkki 60- ja 70-luvuilla. Ei-niin-hyviä kopioita merkkikitaroista.

Tosta sun selvityksestäs ei oikein saa selvää minkälainen Gallan sulla on, lähinnä runko ja mikit. Les Paul-kopio?

Mulla on ollu täysontto pulttikaulainen 335-kopio Gallan, jossa oli onnettomat mikit ja virittimet. Ne kun vaihtoi ja siirsi tallan oikealle paikalle (että hienovire oli edes mahdollista) niin kyllähän sillä soitteli (feedbäck-matskua ilman kieliä:)).

Seinällä on vielä yksi omituinen pikku Gallan, jossa on rungon sisällä paristovahvari ja 6-tuumainen ämyri. Modifioin sitä niin, että se kiertää koko ajan. Hyvä mökkikitara kalojen pelästyttelyyn.
Kamalistani ei mahdu tähän.
redondo
04.04.2003 14:17:13
olen aikeissa ostaa semmosen, mutta tuskin löytyy mistään. Kuva siitä skebasta on tossa torilla.
hemmo
04.04.2003 15:22:11

olen aikeissa ostaa semmosen, mutta tuskin löytyy mistään. Kuva siitä skebasta on tossa torilla.

Kyllä noita on, jossain seinillä.

Ihan mielenkiinnosta: miksi haluat ostaa pulttikaulaisen vanerisen SG-kopion, jossa on pilipalimikit ja talla väärässä paikassa?
Kamalistani ei mahdu tähän.
redondo
04.04.2003 16:42:06
Halvalla on yleensä saanu ja tarkotus olis mökille viedä seinälle mut joskus soittaakin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)