kojones 02.04.2003 10:04:56 | |
---|
|
N_Bates 02.04.2003 10:18:37 | |
---|
Kannattaa ottaa huomioon että mahonkiakin on huonoa ja hyvää. Se pelkkä puulaji ei vielä kerro totuutta puun laadusta. |
kojones 02.04.2003 10:21:49 | |
---|
Kannattaa ottaa huomioon että mahonkiakin on huonoa ja hyvää. Se pelkkä puulaji ei vielä kerro totuutta puun laadusta. Mutta onhan se kivaa ihan senkin takia kato ku joku sanoo että "on jätkällä paska keppi, eikö oo varaa Gibsoniin?" ni heittää vaan että on kuule mahonkilankku ja Duncanin mikit. Ja kyllä rokkaa. |
Fortune 02.04.2003 10:23:27 | |
---|
Epiphone olisi ihan hieno, jos tuon yököttävän lavan voisi sahata vähän järkevämmän muotoiseksi. "Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti |
Kossu 02.04.2003 10:23:53 | |
---|
Vaahteraa sanotaan olevan, loimu ei voi olla täysin aito se on todennäköisesti vain viilu, ehkä lakkaamalla tehty tai jopa muoville tehty kuva loimusta, samallalailla kuin laminaattilattiat jotka näyttävät puulle. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Kossu 02.04.2003 10:25:10 | |
---|
Epiphone olisi ihan hieno, jos tuon yököttävän lavan voisi sahata vähän järkevämmän muotoiseksi. Lapa on klassista Epiphonoa USA-ajalta ja se kuuluu ehdottomasti ainakin Epin omaa perintöä oleviin malleihin. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Fortune 02.04.2003 10:25:49 | |
---|
Lapa on klassista Epiphonoa USA-ajalta ja se kuuluu ehdottomasti ainakin Epin omaa perintöä oleviin malleihin. Kyllähän se nyt niihin jazz-koppiin sopii, muttei Les Pauliin.
"Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti |
Juzzu 02.04.2003 10:31:19 (muokattu 02.04.2003 10:32:22) | |
---|
Vaahteraa sanotaan olevan, loimu ei voi olla täysin aito se on todennäköisesti vain viilu, ehkä lakkaamalla tehty tai jopa muoville tehty kuva loimusta, samallalailla kuin laminaattilattiat jotka näyttävät puulle. Loimu on vaahteraviilua, ei maalia eikä kuvia. Viilun alla on leppää loppukansi, jonka alla oleva runkopuu mahonkia. Ks. mun omakuva (ja tuo Epi voisi olla kohta myynnissä, jos jota kuta kiinnostaa, tilalle kun tulee käsityönä tehty jossakin vaiheessa). EDIT: ja toi viilu on sellaista paksumpaa mallia, ei paperin ohutta. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
kojones 02.04.2003 10:36:51 | |
---|
(ja tuo Epi voisi olla kohta myynnissä, jos jota kuta kiinnostaa, tilalle kun tulee käsityönä tehty jossakin vaiheessa). minkähänlaista hintaa pidät? |
Juzzu 02.04.2003 11:49:45 | |
---|
minkähänlaista hintaa pidät? En mä oikein vielä tiedä. Enkä sitäkään millä mikeillä sen möisi, tai millä mikeillä ostaja sen haluaisi ostaa. Mulla toi on jäänyt viimeiset 7 vuotta vähän vähemmälle huomiolla tuo Epi, joten mm. kaulan säädöt pitäisi tehdä, ehkä vähän nauhoja vilkaista "sillä silmällä". Eli möisin vasta kunnon huollon jälkeen, ei kukaan kitaran ostaja varmaan halua epämääräisin säädöin olevaa kitaraa. Tosin, vaikka jonkun A-P:mn käsittelyn jälkeen se olisi parempi kuin kaupasta ostettu uusi, joten hintakin olisi sen mukainen, heh ;o) No, varmaan jotain tyypillistä hintaa tuosta pyytäisin. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Prian 03.04.2003 09:18:40 | |
---|
Tosin, vaikka jonkun A-P:mn käsittelyn haa! 1+1, metso on jkl:ssä, A-P = paasonen?? |
Juzzu 03.04.2003 10:20:43 | |
---|
haa! 1+1, metso on jkl:ssä, A-P = paasonen?? Varsinainen Sherlock..... ;o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Prian 03.04.2003 11:13:56 | |
---|
Olin itse siellä jkl:ssä pari vuotta A-P:n kurssilla (99-01). Olitkohan ite siellä silloin, vai myöhemmin menny mukaan.(tuttumies?!) |
Juzzu 03.04.2003 11:40:58 | |
---|
Olin itse siellä jkl:ssä pari vuotta A-P:n kurssilla (99-01). Olitkohan ite siellä silloin, vai myöhemmin menny mukaan.(tuttumies?!) Tjuuh, enpä ollut silloin, en. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |