Peki 30.03.2003 20:46:11 | |
---|
pannan nyt tännekin.. niin, notta mikähän mahtaisi olla semmonen hyvä ja halpa (klisee, joka ei koskaan toteudu) jatsiloota? Millään merkillä ei mitään väliä kuhan olis hyvä soittaa. Mielellään semmonen iso, ontto, mutta kyllä myös joku 335-henkinen kelpaisi. ja jos on kokemuksia niin kertokaa. budjetti semmonen about 500€. käytettyä tahi uutta..(tosin ei tolla hinnalla kovin kummosta uutta saa ehkä. ku tokaikin maksaa about 1000). "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
poppamies 30.03.2003 22:12:24 | |
---|
pannan nyt tännekin.. niin, notta mikähän mahtaisi olla semmonen hyvä ja halpa (klisee, joka ei koskaan toteudu) jatsiloota? Millään merkillä ei mitään väliä kuhan olis hyvä soittaa. Mielellään semmonen iso, ontto, mutta kyllä myös joku 335-henkinen kelpaisi. ja jos on kokemuksia niin kertokaa. budjetti semmonen about 500€. käytettyä tahi uutta..(tosin ei tolla hinnalla kovin kummosta uutta saa ehkä. ku tokaikin maksaa about 1000). No kyllä niitä saatta hyvällä tuurilla saada hyvinkin halvalla. Bändin kitaristi löysi kirppikseltä melkein käyttämättömän Epiphonen 335 + 80w Marshall Valvestaten yhteishintaan 2800 mk. Toisella kirpikksellä näin kerran Samick'in 335 joka näytti oleva suhteellisen hyvin tehty. Hinta oli 1200 mk. Taas mun toisen bändin kitaristi osti tuollasen aidon, paksumman Hohner merkkisen "jazz" kitaran 70-luvulta huutokaupasta 120 mk:lla. Tosin siitä puuttui talla mutta muistaisin ettei se uusi talla tullut sen kalliimmaksi mitä se kitarakaan. Toisen samantyylisen mutta Höfner merkkisen 60-luvun "jazz"kitaran hän osti serkultaan myöhemmin 600 mk:lla. Halusin vain näillä kertomuksilla rohkaista etsimään ja pitämään silmät auki. "G-strings are for strippers" |
mikko1 31.03.2003 18:32:38 | |
---|
kitaraopella oli joku tokain jazzkitara...kuulemma tykkäsi...tästäkään nyt sitten mitään apua... "..the clash just don't come, one in a million..." Backyard Babies - The Clash |
Peki 31.03.2003 19:27:54 | |
---|
kitaraopella oli joku tokain jazzkitara...kuulemma tykkäsi...tästäkään nyt sitten mitään apua... tokaithan on kyllä erittäin hyviä pelejä muttei aina niin halpoja.. ellei nyt sitten se sun opettajas oo halukas myymään ;) "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
weelie 31.03.2003 20:39:48 | |
---|
Ibanez Artcore... 400€ ja hyvä. Ei paras, tehty kiinassa jne, mutta _hyvä_. Elektroniikka tietysti hivenen toisluokkaista, mutta who cares! I am talking about Hintalaatusuhde here! |
jari 01.04.2003 10:14:43 | |
---|
Mä olen ajatellut hankkia artcore iban vibralla semmoiseksi rääkkäys kitaraksi kävin koettelemassa yhtä ja ihan "asiallinen peli" siihen tarkoitukseen.. kaula oli kivan tuntuinen |
mikko1 01.04.2003 12:31:05 | |
---|
tokaithan on kyllä erittäin hyviä pelejä muttei aina niin halpoja.. ellei nyt sitten se sun opettajas oo halukas myymään ;) enpä usko...;)
"..the clash just don't come, one in a million..." Backyard Babies - The Clash |
Peki 01.04.2003 15:59:02 | |
---|
Mä olen ajatellut hankkia artcore iban vibralla semmoiseksi rääkkäys kitaraksi kävin koettelemassa yhtä ja ihan "asiallinen peli" siihen tarkoitukseen.. kaula oli kivan tuntuinen juu, oon katellu noita artcoreja itekkin mut en oo päässy testaamaan. kyllähän ne hienoja on mutta paha sanoa mitään pelkän kuvan perusteella ;) "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
weelie 03.04.2003 15:22:03 | |
---|
|