Aihe: Neutrikin plugit itsetehdyssä piuhassa
1
BlackD
08.04.2003 13:40:09
Tässä jonkin aikaa sitten päätin viimeinkin tehdä pari piuhaa laatikossa lojuneista Neutrikin suorista ja kulmaplugeista ja Cordialin CGK 122 -piuhasta. Aluksi nämä neutrikin plugit vaikuttivat aika monimutkaisilta, varsinkin kulmamalli, mutta lopulta tajusin miten ne menevät kasaan :) Luin jostain vanhasta kirjoituksesta että näissä pitäis juottaa vaan yks juotos, mutta mä kyllä pistin tinaa molempiin, maahan ja kuumaan. Joku vois kyllä piirtää vaikka kuvan miten se kulmaplugi ihan Oikeasti laitetetaan paikalleen, siellä kun tuntui olevan pari ylimääräistä väkästä sisällä?

Sitten itse ongelmaan. Hajotinpas sitten yhden kulmaplugin aivan ensimmäiseksi kiinniruuvausvaiheessa. Siinähän on se muovisuoja, mikä lopuksi painetaan piuhan ympärille sinne plugin sisään. Sen toisessa päässä, kohdassa johon se kierteillä kiinnitettävä pää tulee kiinni, on ne kolme (vai neljä) "hammasta", jotka puristuvat piuhaa vasten samalla kun plugin ruuvaa kiinni. Mullapa kävi niin, että ei minkään valtakunnan voimalla saanut väännettyä sitä plugia kiinni! Ei auttanut märkä rätti eikä paljas iho, se ei suostunut menemään kiinni. Lopulta suutuin ja otin pihdeillä kiinni ja aloin vääntämään sitä kiinni. Kyllähän se jonkin matkaa meni, mutta sitten halkesi koko pää kahtia. Hetken mietittyä tulin siihen tulokseen, että tämä Cordialin piuha on niin paksua, että plugi ei pääse menemään kiinni, koska ne hampaat eivät pääse puristumaan tarpeeksi kasaan sen piuhan ympärille. Seuraavista mä sitten katkasinki yhen niistä hampaista ja lyhensin toista, niin kohtuullisella voimankäytöllä sain sitten loput kiinni. Onkohan mulla nyt jokin tekniikka aivan hukassa, mun mielestä tämä Cordialin piuha nyt ei niin tavattoman paksua ole kuitenkaan?
HS
08.04.2003 15:39:32
Terve

Näissä uusissa malleissa on käsittääkseni toinenkin "lirvake" nimenomaan maapuolen kolvausta varten. Aikaisemmin immeiset yrittivät väkisin juottaa maapiuhaa (välillä surkeasti epäonnistuen :) vaikka maakarvan kuuluikin puristua "muovisuojuksen" reiästä kiinni metalliseen runkoon.
Ko. piuha saattaa tietysti olla liian paksua, mutta katsoithan, että vastakappale lähti varmasti oikeille jengoille. On nimittäin aika niuho tuon suhteen.
Paremman termin puutteessa minut on leimattu seksisymboliksi. Se on imartelevaa ja niin pitäisi käydä jokaiselle kaljulle ylipainoiselle kaverille. - Dennis Franz
BlackD
08.04.2003 15:53:24
Näissä uusissa malleissa on käsittääkseni toinenkin "lirvake" nimenomaan maapuolen kolvausta varten.

Juu, tämmöinen oli noissa munkin plugeissa

Ko. piuha saattaa tietysti olla liian paksua, mutta katsoithan, että vastakappale lähti varmasti oikeille jengoille. On nimittäin aika niuho tuon suhteen.

Niin pitkään taistelin ja tutkin noita että taatusti lähti oikeille jengoille menemään kiinni. Ei vaan mene loppuun asti ellei vähän modifioi niitä muovihampaita.
Fortune
08.04.2003 16:05:28
Terve

Näissä uusissa malleissa on käsittääkseni toinenkin "lirvake" nimenomaan maapuolen kolvausta varten.

Ainakin näissä kulmaplugeissa näyttää olevan, noissa vastikään ostamissani suorissa ei kyllä taida olla, niissäkö ei sitten maakarvaa juoteta mihinkään? Tämä kyllä selvensi monta asiaa :)
Kaupallisuus on ihkua!
Lisää kuvia!
BlackD
08.04.2003 16:12:53
Mistäs päin suomenmaata ja mihin hintaan saa Neutrikkeja? Omani tulivat Thomannin tilauksen mukana.
Fortune
08.04.2003 16:14:17
Mistäs päin suomenmaata ja mihin hintaan saa Neutrikkeja? Omani tulivat Thomannin tilauksen mukana.

Mistä tahansa sähkötarvikeliikkeestä, maksavat kai jotain 4 euroa/tsipale tai sitten Nummelasta Stpaulssoundista hintaan 2,70e/kpl.
Kaupallisuus on ihkua!
Lisää kuvia!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)