Aihe: Kosketushäiriöt suututtaa!!
1
musatuukka
08.04.2003 10:06:48
mulla on efekti masiinassa kosketushäiriö Se on Zoom 707 2 ja siinö on siis pakko olla vika siinä koska kaikki 5 piuhaa on muuten rikki.Voisko tuo olla korjattavista ite.
Trust me, i know who i am.
Lennu
08.04.2003 10:31:05

Siinähän voi olla vaikka mitä vikaa. Ei se välttämättä kosketushäiriö ole. Miten se oirehtii? Onko se täysin mykkä, jurnuttaako vai pätkiikö?

Jakkien juotokset voi tarkistaa itse ja juottaa irtonaiset takaisin piirilevyyn. Muut viat on sitten enemmän tai vähemmän työläitä.

Kyllä noita voi joku korjaillakin, mutta taitavat vaan kehottaa ostamaan uuden.
www.whoax.tk
"they knew all the right people, they took all the right pills"
musatuukka
08.04.2003 14:06:19
Siinähän voi olla vaikka mitä vikaa. Ei se välttämättä kosketushäiriö ole. Miten se oirehtii? Onko se täysin mykkä, jurnuttaako vai pätkiikö?

Jakkien juotokset voi tarkistaa itse ja juottaa irtonaiset takaisin piirilevyyn. Muut viat on sitten enemmän tai vähemmän työläitä.

Kyllä noita voi joku korjaillakin, mutta taitavat vaan kehottaa ostamaan uuden.

No ääni häviää kun soitan aina jos pikkusenkaan piuha heilahtaa tai liikkuu. En uutta rue ostamaan uutta kun ostin tuon vasta viime heinäkuussa.
Trust me, i know who i am.
Ville81
08.04.2003 14:25:09
Kyseisessä laitteessa plugit on tosiaan huonot ja niitä sietää varoa.
Läpistö
08.04.2003 15:14:26

mulla on efekti masiinassa kosketushäiriö Se on Zoom 707 2 ja siinö on siis pakko olla vika siinä koska kaikki 5 piuhaa on muuten rikki.Voisko tuo olla korjattavista ite.

juu kun se on sellasta japanilaista (?) "laatutavaraa" niin nuo osat lienee halvinta mitä löytyy...halvalla kyllä saa (esim. bebekistä) paremmat plugit niin eiköhän niillä parane konees...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)