The Duke 02.04.2003 12:23:05 | |
---|
Jees, eli ongelmana on se, että vahvistin on liian kovaääninen. Haluaisin saada cleankanavaan sellaisen yliohjatun putkisärön jota voisi sitten fraseerata helposti. Mutta kun jo nelosen kohdalla halkeaa korvat! Mikäs neuvoksi? Keinokuormaa ovat jotkut suositelleet (Marshall PB100) mutta tietääkseni se vaikuttaa soundiin aikas paljon?Kaverilla on JCM800 (50w) ja siitä kyllä saa sellaisen hyvän putkisärön mut en viitsisi Fenderistä Marshalliin vaihtaa ;) ..Tiedän, olisi pitänyt ostaa 40w mut kun säästin 2-vuotta tähän vahvistimeen ja sit oli rahaa ostaa 60w. Jollei tähän ongelmaan löydy ratkaisua niin Torilla on pian sitten myynnissä Fenderin vahvistin =) It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Lennu 02.04.2003 12:25:14 | |
---|
Paljokas olis pyynti? www.whoax.tk
"they knew all the right people, they took all the right pills" |
touhis 02.04.2003 12:26:39 | |
---|
Ei kai siinä muu auta kuin etsiä sopiva overdrive-palikka. Baby blue, tubescreamer, bossin od3 tai joku muu vastaava? fender guitars to fender amps |
The Duke 07.04.2003 20:48:31 | |
---|
Ei apua keltään? It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Keppi 07.04.2003 21:42:40 | |
---|
Eipä siinä sitt taida oikee muuta vaihtoehtoo olla, jos ei tollasella pedaalilla onnistu. Mulla on toi HotRod ja oon itsekkin pähkäilly samaa juttua, vaikka tossa ei oo ku 40w. Mä oon käyttäny sitä särökanavaa sillain, ett pistää sen driven aika pienelle ja masteria sitt vähän isommalle. Sillätavalla saa kohtalaisen ihan särön ainakin tosta vehkeestä. Enempi kuiteskin käytän puhtailla OverDrive-spedun kanssa. Juuup! |
The Duke 07.04.2003 21:51:41 | |
---|
Onko siitä Power Brakesta kellään kokemusta? Hintaa sillä ainakin on 460€ ja T-kaupasta ei kyseistä vermettä löytynyt. Tietty vois kysäistä St Paul's Soundista... It's not another state of mind..It's another mind of state... |
LaXu 07.04.2003 22:06:09 | |
---|
Onko siitä Power Brakesta kellään kokemusta? Hintaa sillä ainakin on 460€ ja T-kaupasta ei kyseistä vermettä löytynyt. Tietty vois kysäistä St Paul's Soundista... Saksasta saa http://www.proguitar.de Dr. Z Airbraken tai T.A.D Silencerin n. 400€ + postikulut..ovat kuulemma parempia kuin Marshallin voimajarru. |
Antti1 07.04.2003 22:07:56 | |
---|
Onko siitä Power Brakesta kellään kokemusta? Hintaa sillä ainakin on 460€ ja T-kaupasta ei kyseistä vermettä löytynyt. Tietty vois kysäistä St Paul's Soundista... Mulla ei oo omaa kokemusta, mutta siitä ymmärtääkseni tuskin on hyötyä. Teho kun puolittuu vähenee äänenpaine vain 3dB. En tosin tiedä miten tuo vaikuttaa tuohon säröytymiseen. Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003 |
Jusstus 07.04.2003 23:14:32 | |
---|
Mulla ei oo omaa kokemusta, mutta siitä ymmärtääkseni tuskin on hyötyä. Teho kun puolittuu vähenee äänenpaine vain 3dB. En tosin tiedä miten tuo vaikuttaa tuohon säröytymiseen. Kyllähän noilla tehojarruilla enempikin saa syötyä sitä tehoa kuin puolet. Eikös paremmissa noissa oo jopa 1/10:aan tuo tehonpudotus. Äänenvoimakkuuskin pudonnee enempi kuin tuon 3db.
"These go to eleven.." |
Antti1 07.04.2003 23:19:29 | |
---|
Kyllähän noilla tehojarruilla enempikin saa syötyä sitä tehoa kuin puolet. Eikös paremmissa noissa oo jopa 1/10:aan tuo tehonpudotus. Äänenvoimakkuuskin pudonnee enempi kuin tuon 3db. No tuohan muuttaa asian kokonaan. Pahoittelen tietämättömyyttäni näistä laitteista. Täytyykin lähteä tutkimaan internetin loputtomia kirjastoja.. :)
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003 |
LaXu 08.04.2003 01:38:17 | |
---|
Sitten on vielä nuo Smicz TADSit, eli THD:n Yellowjacketien tapaiset putkisovittimet, jolla saadaan EL34, 6V6, 6L6 tai vastaavien (ei kuitenkaan EL84) pääteputkien tilalle 1-2 watin tehoiset 6AK6 putket. Kuten linkistä selviää, toimivuus riippuu vahvistimesta ja sen plate voltagesta. http://www.smicz-amplification.com/tad.html Ei kellään satu olemaan kokemusta noista? Aloin melkeinpä harkita, voisi sitten hommata mieleisensä putkivahvistimen ja tunkea pari tuollaista siihen..nuo vähäwattiset putkimyllyt kun ovat melkein kaikki ominaisuuksiltaan rajoittuneempia kuin 50-100W pömpelit. |