Aihe: 7 kielinen halpa!!
1 2
JoUmAn
23.03.2003 10:14:09
Pitäs ostaa joku 7 kielinen ku haluu soittaa noita dream theaterin ja muiden biisejä eikä pysty ku yks kieli puuttuu!
:-)

Eli ilman floikkaa. Varmaankin käytetty alle 400 euroo.

Kertokaa jotain merkkejä Jackson-Ibanez Tyyli kitaroita ja muitakin saa ehdotella ja mitä eroa näil merkeil on ja heittäkää tarjouksiaki jos kotoa löytyy turha seiska kielinen.
Zirp
JuSu
23.03.2003 10:20:23
Pitäs ostaa joku 7 kielinen ku haluu soittaa noita dream theaterin ja muiden biisejä eikä pysty ku yks kieli puuttuu!

Halpa? Tässä:

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … _predator_plus_7st_gb_prodinfo.html

JuSu
"One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man."
JoUmAn
23.03.2003 10:26:30
No okei ei kumminkaa mitää romua ja 24 nauhaa sais olla.

Pistäkää jotain ehdotuksia!
Zirp
Guitarfreak
23.03.2003 10:42:53
No okei ei kumminkaa mitää romua ja 24 nauhaa sais olla.
Pistäkää jotain ehdotuksia!

Jos ostat alle 400e Jacksonin nii saat olla varma että sen paras paikka on saunanlämmityksessä... Jos ostaisin seiskakielisen nii itse törsäisin rahani tuohon Peaveyhyn...

Epiphonen seiskaa joskus kokeilin... tuntu aika hyvältä soittopeliltä. Tosin en muista hintaa... :-P
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa.
JoUmAn
23.03.2003 10:45:13
NO okei hinnalla ei oo väliä. :-)
Zirp
-K-
23.03.2003 12:07:55

Ibanezin uusin RG7, sori en muista mallia suoriltaan, tai käytetty ibanez universe.
Ei suotta elämys.
Guitarfreak
23.03.2003 12:15:25

No... Sittenhän valinta luultavasti helpottuu... Soitat vaikkapa PRS:lle suoraan ja sanot, et haluat tommosen Custom 24:n seiskakielisenä. Hinta ei ole este ;)

leikki leikkinä...

Joku Ibanezin RG7 sarjan pöristin on varmaan aika rok... ehkäpä tuo RG7620GK.
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. http://koti.mbnet.fi/lede/Kamat.jpg - soittokamat löytyy tuolta... Tuollainen toinen Mesan pönttö olisi mukava... viestiä vaan jos tiedät mistä niitä saa lisää
benny
23.03.2003 12:32:52

meinaat varmaankin 7-kielinen ja halpaa ei kannata ostaa.
shitfuck inc.
Mursuviiksi
23.03.2003 12:37:38
Deanilla on ollut ainakin Avalance mallista 7-kielinen versio. En tosin muista oliko nauhoja 24, mutta hinta ei ainakaan muistaakseni ollut kovinkaan korkea. Kerran olen kyseistä soitinta DLX:ssä kokeillut, mutta ei nyt ole hirveästi muistikuvia mihinkään suuntaan tuosta testistä...
+7min
7-kielinen mies
23.03.2003 13:07:00
Mulla ois tommonen ESP LTD H-207. Ei oo floydia, mikit on seymour duncanin...jos kiinnostaa niin tarjoa!
Zebu
23.03.2003 15:13:56

Eli ilman floikkaa. Varmaankin käytetty alle 400 euroo.

Kertokaa jotain merkkejä Jackson-Ibanez Tyyli kitaroita ja muitakin saa ehdotella ja mitä eroa näil merkeil on ja heittäkää tarjouksiaki jos kotoa löytyy turha seiska kielinen.

Tos muusikoiden.netin toril näky olevan joku seiskakielinen Harley Benton hintaan 220 euroo. En tiä mimmonen on, näytti iha kohtuulliselta, mut toisaalt ulkonäkö saattaa pettää..

No en tiä kyl oliks täst apuu, kai oot itekin ton nähny.
Billsner
24.03.2003 10:53:08
Tämmöinen kun mulla ja maksaa vain 396 euroa (tsekkaa profiili)! Jos tälläisen ostat, niin varaudu siihen, että ensimmäiset 4kk kitarasi on takuukorjauksessa. Muuten ihan hyvä peli.
geeta shredda
24.03.2003 11:50:48
Tämmöinen kun mulla ja maksaa vain 396 euroa (tsekkaa profiili)! Jos tälläisen ostat, niin varaudu siihen, että ensimmäiset 4kk kitarasi on takuukorjauksessa. Muuten ihan hyvä peli.

Minua kiinnostaisi erittäin paljon tuollainen kitara. Voitko kertoa jotain tietoja ? MInkä takia kitara oli takuuhuollossa ?
Miten se pitää vireen ? Mitä kieliä käytät ? Pystyykö kampea käyttämään ? Millainen on soundi ? Mikit=paskat??? Millainen kaulan liitos on?
Billsner
24.03.2003 12:06:04 (muokattu 24.03.2003 12:55:32)

Minua kiinnostaisi erittäin paljon tuollainen kitara. Voitko kertoa jotain tietoja ? MInkä takia kitara oli takuuhuollossa ?
Miten se pitää vireen ? Mitä kieliä käytät ? Pystyykö kampea käyttämään ? Millainen on soundi ? Mikit=paskat??? Millainen kaulan liitos on?

Kitara oli takuukorjauksessa, koska...

1. Kitarasta tipahti hihnatapit
2. Kitarasta meni tallamikki mykäksi (kitara odotteli 2kk soitinliikkeessä uuden mikin tuloa japanista)
3. Tallan kiinnitysruuvi oli vääntynyt ja vire ei pitänyt (kitara lähti helsinkiin korjattavaksi ja taas meni aikaa)

Hyvin pitää nyt vireen kun talla on korjattu.

Kielisetistä en tiedä mikä siinä nyt on paikallaan kun hesassa laittoivat siihen uuden kielisetin. Yleensä käytän suht. paksuja kieliä.

En käytä kampea, joten siitä en osaa oikein sanoa mitään.

Mikit ovat aika kököt, mutta tyydyttävät. Kitarasta + vahvistimesta lähtevä ääni kelpaa minulle.

Kaula? Kai se ruuveilla on kiinni.

LISÄYS: toisaalta jos tuohon 396 euroon lisäisi vielä 200 euroa, niin sillä saisi jo B.C.RICH NJ7 Warlockin.
jannu
24.03.2003 13:02:56
ei ehkä ihan mitä etsit, mutta kahto nyt kuitenkin.

http://www.danelectro.com/Mod.htm
enhän minä mitään soittimista ymmärrä...
kippe-gerbiili
24.03.2003 21:22:20
Mun tietääkseni Thomannilla oli joskus myynnis harley bentonin 7-kielinen. Ei kyllä näyttäny olevan enää. Hintaa sillä oli muistaakseni jossain 2000,- vanhaa rahaa.
Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä...
Super-Jari
04.04.2003 13:44:52
olen billsnerin kanssa samaa mieltä. Säästä vähän ja osta nj-series b.c. rich 7kielinen
...?...
Guitarfreak
04.04.2003 19:34:35
Mun tietääkseni Thomannilla oli joskus myynnis harley bentonin 7-kielinen. Ei kyllä näyttäny olevan enää. Hintaa sillä oli muistaakseni jossain 2000,- vanhaa rahaa.

Uusimmassa t-kaupan kuvastossa on jälleen tuo Harley-bentonin seiska. Tosin nyt siihen on vaan lisätty iljettävä keskimikki. Yäk!
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat
Billsner
05.04.2003 09:53:58
olen billsnerin kanssa samaa mieltä. Säästä vähän ja osta nj-series b.c. rich 7kielinen

Siis... Ei tuo Ibanezin GRX720 huono ole nyt kun siinä kaikki toimii niinkuin ne pitää (eiks niin mr. Vasara?). Ei ollenkaan huono vaihtoehto jos aikoo ostaa 7-kielisen missä ei ole floyd rose tallaa. Kokeilin vähän kammeta tuota Ibanezia ja vire säilyi ihan hyvin.
skinkarde
08.04.2003 04:17:26
tuo thomannilla myytävä peavey predator plus 7-str
on loppuunsa ihan jees. köyhät mikit ja 21 nauhaa eikä
ole vibrakampea. ostin tuommoisen huvikseni testin vuoksi.
oon soitellu glass prisonia ja change of seasonsia.
vahvistimen on parasta olla hyvä jos aikoo saada
minkäänlaista akustista saundia aikaan, ja säröjen
kanssa on aika sumea ja mössöinen ääni, mutta jos
jaksaa venkslata tarpeeksi niin saundi on ihan siedettävä.
ei ehkä mihinkään hyvätasoiseen nauhoitukseen sovi
mutta tuohon hintaan ei mitään ihmeitä kannata odottaa.
nythän thomann myy harley benton 7-kielistä jossa on
vibrakampi ja 24 nauhaa. ajattelin ostaa jossain vaiheessa
senkin.
-skag!-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)