Aihe: Ensitestit Pod Pron kanssa tuottivat pienoisen pettymyksen
1
BlackD
04.04.2003 03:43:21 (muokattu 04.04.2003 03:46:55)
Valitanpas nyt tännekin..

Ensin ulkoisia eroja, Pron potikat tuntuvat jotenkin "tahmaisemmilta" kuin tavallisen Podini, ja kaiken kukkuraksi middle-namiska on ääriasennoissa ja niiden lähellä julmetun jäykkä (tästä soundata saa huomenna kyllä puhelinsoiton, eivätkä olleet manuaaliakaan laittaneet mukaan..)

Tässä yksilössä näyttäisi olevan softaversio 1.2. Oman pöytäpodini päivittelin jonkin aikaa sitten versiosta 2.2 versioon 2.3, ja kaikki soundit kirkastuivat ja muutama kaappimallinnus parantui. Mutta tämä Pro on soundeiltaan kuin päivittämätön pöytäpodini, mm. 2x12 Fender Blackface Twin ja 4x12 Line6 Custom -mallinnukset ovat täysin erilaisia kuin Podin versiossa 2.3. Ei hyvä, ei hyvä ollenkaan. Teinpä vielä vertailunauhoituksia identtisillä asetuksillakin. Tällaisenaan soundit ovat paljon huonommat kuin wanhassa podissani.

Lähetin jo ulkomaiselle pod-foorumille ja linjakutoselle kyselyä onko Pod Prolle mahdollisesti tehty tavapodin 2.3:sta vastaavaa softaa. Jos tällainen löytyy niin Soundata saa sen kyllä mulle hommata, ellei Line6 sitten suostu suoraan lähettämään heksoja mulle. Jos tämä 1.2 on Pod Pron viimeisin softa niin ikävä kyllä tämä lähtee postin mukana takaisin. Onneksi postimyynnissä on poikkeuksetta 14pv palautusoikeus.. ei voi tulla Soundatan puolelta sanomista.

Huhuh, tulipa vuodatettua. Ilmoittelen tännekin miten miehen ja podin lopulta käy.

EDIT: Unohtui mainita että kaiken lisäksi tuo Pod Pro tuli tänne mulle _Bass_ Pod Pron laatikossa.. eipä ole esim. edelleen myydessä alkuperäistä laatikkoakaan sitten
Swan
04.04.2003 16:37:26
Valitanpas nyt tännekin..

Ensin ulkoisia eroja, Pron potikat tuntuvat jotenkin "tahmaisemmilta" kuin tavallisen Podini, ja kaiken kukkuraksi middle-namiska on ääriasennoissa ja niiden lähellä julmetun jäykkä (tästä soundata saa huomenna kyllä puhelinsoiton, eivätkä olleet manuaaliakaan laittaneet mukaan..)

Tässä yksilössä näyttäisi olevan softaversio 1.2. Oman pöytäpodini päivittelin jonkin aikaa sitten versiosta 2.2 versioon 2.3, ja kaikki soundit kirkastuivat ja muutama kaappimallinnus parantui. Mutta tämä Pro on soundeiltaan kuin päivittämätön pöytäpodini, mm. 2x12 Fender Blackface Twin ja 4x12 Line6 Custom -mallinnukset ovat täysin erilaisia kuin Podin versiossa 2.3. Ei hyvä, ei hyvä ollenkaan. Teinpä vielä vertailunauhoituksia identtisillä asetuksillakin. Tällaisenaan soundit ovat paljon huonommat kuin wanhassa podissani.

Lähetin jo ulkomaiselle pod-foorumille ja linjakutoselle kyselyä onko Pod Prolle mahdollisesti tehty tavapodin 2.3:sta vastaavaa softaa. Jos tällainen löytyy niin Soundata saa sen kyllä mulle hommata, ellei Line6 sitten suostu suoraan lähettämään heksoja mulle. Jos tämä 1.2 on Pod Pron viimeisin softa niin ikävä kyllä tämä lähtee postin mukana takaisin. Onneksi postimyynnissä on poikkeuksetta 14pv palautusoikeus.. ei voi tulla Soundatan puolelta sanomista.

Huhuh, tulipa vuodatettua. Ilmoittelen tännekin miten miehen ja podin lopulta käy.

EDIT: Unohtui mainita että kaiken lisäksi tuo Pod Pro tuli tänne mulle _Bass_ Pod Pron laatikossa.. eipä ole esim. edelleen myydessä alkuperäistä laatikkoakaan sitten

No huhhuh, onneksi valitsin sen sijasta PODxt:n...
Johnny Swan...
BlackD
04.04.2003 17:05:11
Uutta tietoa!

Pod Prohon on saatavilla vastaava päivitys kuin tavalliseen podiin, versionumero on 1.3. Sain tämän tiedon mailissa suoraan Line6:lta, samalla kehoittivat kysymään päivitystä Luthmanilta. Mutta ei ne siellä Luthmanilla tienneet mistään mitään, ei ne ees aluksi tajunnu mitä on podien päivittäminen ja tätä rataa jatkui koko ajan.. sitten lopulta sain niitten huoltofirman puhelinnumeron ja siellä taas nauhoitus ilmoitti palveluajan olevan maanantaista torstaihin. Mahtavaa palvelua tosiaan.. Onneksi Line6 Englannin toimistolta lupasivat lähettää mulle sen päivityspiirin jos Luthman ei saa mitään aikaiseksi :) Joten laitoinpas osoitteeni menemään sinnepäin ja samalla muistin kommentoida Luthmanin asiantuntevaa palvelua :P

Ja mitä tulee manuaalin puuttumiseen niin Soundatalla ei sitä oo koska tuo oli esittelykappale, mutta eipä se mua oikeastaan haittaakkaan. Takuuhan tuohon tuli 1v niinkuin uusiin laitteisiin aina, voisin vaikka heti lähettää huoltoon tuon middle-napin takia, mutta enpä taida laittaa kun kyseessä on Luthmanin huolto.. Sitten laitan jos heittää kokonaan toimimasta.

Kylläpä helpotti, pian on Pod Pron soundit samaa huippuluokkaa kuin tava-podissani :)
Dumb
04.04.2003 17:13:15

Minä olen kyllä saanut aivan yhtä hyviä soundeja irti niin Pro kuin tavallisesta PODistakin. Molemmat ovat kyllä erilailla kytketty, mutta kuitenkin. Ei ole päivitykset ainakaan vielä käyneet mielessä kun toimivat noinkin ihna hyvin.
Guitarfreak
04.04.2003 19:30:54
No huhhuh, onneksi valitsin sen sijasta PODxt:n...

Sama juttu 8)... Ja senkin oon jo päivittäny...
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat
BlackD
09.04.2003 01:43:32
Ja näinhän se eilen saapui Englantimaasta päivityspiiri. Iltasella asentelin sen ja ilokseni huomasin että tämä Pod Pro v1.3 todellakin vastaa Pod v2.3:sta, soundit ovat aivan identtiset, nauhoituksilla vertasin. Nyt sain sitten loistosoundit itselleni sopivammassa muodossa. Kiitokset loistavasta toiminnasta Line6:lle ja risut huonosta palvelusta Luthmanille.

Dumb, suosittelen joskus tilaisuuden tullen kokeilemaan jompaa kumpaa Podia uusimpana versiona. Saatat jopa yllättyä, soundit ovat elävämpiä ja kirkkaampia kuin vanhemmilla versioilla. Ei ollenkaan niin tunkkaisia.
Dumb
09.04.2003 14:02:27

Dumb, suosittelen joskus tilaisuuden tullen kokeilemaan jompaa kumpaa Podia uusimpana versiona. Saatat jopa yllättyä, soundit ovat elävämpiä ja kirkkaampia kuin vanhemmilla versioilla. Ei ollenkaan niin tunkkaisia.

Joo, täytyy joskus kokeilla jos mahdollisuus tulee. Ton POD II:sen voisi vaikka joskus päivitelläkin, noin niin kuin testiksi.
Tami
10.04.2003 10:17:58

Joo, täytyy joskus kokeilla jos mahdollisuus tulee. Ton POD II:sen voisi vaikka joskus päivitelläkin, noin niin kuin testiksi.

No jos pdia ja pod protakin saa päivitettyä niin sopiikohan tuo sama piiri flextoneenkin ( flex2) sillä samaoloisiahan nuo vehkeet on sisältäpäin..
BlackD
10.04.2003 13:31:55

No jos pdia ja pod protakin saa päivitettyä niin sopiikohan tuo sama piiri flextoneenkin ( flex2) sillä samaoloisiahan nuo vehkeet on sisältäpäin..

Sama piiri voi olla kyseessä, mutta Flextoneille on kyllä ihan oma softansa. 1.4 taitaa olla uusin, voit tarkistaa omasi pitämällä manual-nappia pohjassa samalla kun laitat virrat päälle.
Dumb
10.04.2003 13:36:54

1.4 taitaa olla uusin...

Flexun tapauksessa siis 2.4 varmaankin?

Mä muuten tarkistin eilen oman POD Proni version ja 1.1:nen näytti olevan.
BlackD
10.04.2003 14:01:47

Flexun tapauksessa siis 2.4 varmaankin?

Aivan, olet oikeassa. 2.4 on uusin Flextone II:n softa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)