Aihe: PRS vai Schecter ?
1
JoUmAn
15.04.2003 09:19:55
Eli olis tarkotus hankkia kummatkin mutta rahaa tulee vasta heinäkuussa kun on rippi ja synttärit. Eli Mul on nyt tollanen ibanez rg 320 ja en vaan jaksa soittaa sillä enää. Tarkotus olis hankkia perus/ykkös kitaraksi PRS CE 24 Ja sitte seiska kielinen Schecteri.(Yksi tarjous on tullut schecter omen-7 tai jotain) Mutta kun ei oo rahaa niin kumpi kannattais ostaa ensin? Eli

Onko Schecteris mitään yleisiä vikoja? Mistä kannattas ostaa paljo maksais? Paljo tosta omenista kannattas maksaa On kuulemma hyväs kunnos pari vuotta vanha(Jos oikein muistan). Ja olisko kellään schecterin 7?

Mistä sais halpoja käytettyjä/uusia PRS ssiä? Onko siin mitää perää et ennen 94 valmistetut on parempia? Onko kellään tarjota?

Ja viel kokemuksia kummastaki eiköhän se siinä ollut.

-Turo-
Zirp
Juzzu
15.04.2003 09:54:09
Mistä sais halpoja käytettyjä/uusia PRS ssiä? Onko siin mitää perää et ennen 94 valmistetut on parempia? Onko kellään tarjota?

Suomessa ei noita liiemmin liiku, ulukomailta saapi myös halvemmalla jos vaan uskaltaa tilata. Tosin Briteissäkin taitaa hinnat olla kyllä korkeammalla kuin täällä Suomessa, ja täältä voi tehdä myös ns. "löydön" vaikka huomattavastikin jenkki-hintoja halvemmalla.

...josta päästäänkin tuohon pre-'91 pre-'95 keppeihin. Eli näillähän alkaa olemaan joisakin piireissä jonkin sortin arvostusta, mikä näkyy jenkeissä myös hinnoissa (tosin pelkkä wanha vuosimalli ei suoraan nosta hintaa). Wanhojen PRS:n paremmuudesta voi olla montaa mieltä, speksit kyllä on muuttuneet. Turha sinun on kuitenkaan vanhempaa PRS:ää etsiä sille verukkeella, että uudemmat olisivat niin huonoja. Käypäisiä pelejä, vuosimallista riippumatta. Mallien eroavaisuuksista voidaan jatkaa myöhemmin :o)

Mutta jos kuitenkin, välttämättä, haluat wanhemman PRS:n, niin teeppäs tarjous tuosta minun kepistä, '90 #2538 (muistaakseni) Classic Electric 24 Tortoise Shell HFS&VB. Kuvan löydät kyllä. Sen verran käypänen peli, notten halvalla myy. Jos myyn ollenkaan.

http://www.prsforum.com/
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Jabe
15.04.2003 12:37:05 (muokattu 15.04.2003 12:38:14)

Minä olen mielestäni kokeilunhaluainen ja avarakatseinen, ja soitan monenlaista musaa monenlaisilla kamoilla, mutta 7. kielestä en ole ikinä innostunut. Notta sinuna unohtaisin ne seiskakieliset laakista. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.

(Ja näin piristämme päivää provosoimalla kaikki ostoskeskusmetallimiehet kertomaan 7. kielen iloista. Vassokuu :-))
JoUmAn
15.04.2003 14:32:29
Minä olen mielestäni kokeilunhaluainen ja avarakatseinen, ja soitan monenlaista musaa monenlaisilla kamoilla, mutta 7. kielestä en ole ikinä innostunut. Notta sinuna unohtaisin ne seiskakieliset laakista. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.

(Ja näin piristämme päivää provosoimalla kaikki ostoskeskusmetallimiehet kertomaan 7. kielen iloista. Vassokuu :-))

Joo no en mäkää niin kauheesti mutku haluis soittaa dream theateria ja melkein kaikis niitten hyvis kitara jutuis on 7 kielinen (Oon dream theater fani :-) Et sitä varte haluisin että siin olis se yks saakelin kieli lisää :-)

Niin ja pystyykös 7 kielisel soittaa ihan "hyvin" kuin 6 kielisel jos hommaisin ensi tuon 7 kielisen ja sitte Joulupukilta PRS. (Ei kato maksa mitää ku joulupukki ostaa :-) Miten te tekisitte?
Zirp
JoUmAn
15.04.2003 14:37:41 (muokattu 15.04.2003 14:39:22)

Suomessa ei noita liiemmin liiku, ulukomailta saapi myös halvemmalla jos vaan uskaltaa tilata. Tosin Briteissäkin taitaa hinnat olla kyllä korkeammalla kuin täällä Suomessa, ja täältä voi tehdä myös ns. "löydön" vaikka huomattavastikin jenkki-hintoja halvemmalla.

Joo oon huomannu et missään suomes ei oikeen oo

...josta päästäänkin tuohon pre-'91 pre-'95 keppeihin. Eli näillähän alkaa olemaan joisakin piireissä jonkin sortin arvostusta, mikä näkyy jenkeissä myös hinnoissa (tosin pelkkä wanha vuosimalli ei suoraan nosta hintaa). Wanhojen PRS:n paremmuudesta voi olla montaa mieltä, speksit kyllä on muuttuneet. Turha sinun on kuitenkaan vanhempaa PRS:ää etsiä sille verukkeella, että uudemmat olisivat niin huonoja. Käypäisiä pelejä, vuosimallista riippumatta. Mallien eroavaisuuksista voidaan jatkaa myöhemmin :o)

Joo eli en välitä siitä onko se ny sitte vaikka pre-'85

Mutta jos kuitenkin, välttämättä, haluat wanhemman PRS:n, niin teeppäs tarjous tuosta minun kepistä, '90 #2538 (muistaakseni) Classic Electric 24 Tortoise Shell HFS&VB. Kuvan löydät kyllä. Sen verran käypänen peli, notten halvalla myy. Jos myyn ollenkaan.

http://www.prsforum.com/

2000 euroo en oikeen väristä diggaa mut makuasioista ei voi kiistellä. On muuten varmaa helkutin hyvä kitara.

EDIT: Joo osaan mä kirjottaa
Zirp
Juzzu
15.04.2003 18:13:23 (muokattu 15.04.2003 19:25:55)
Joo eli en välitä siitä onko se ny sitte vaikka pre-'85

No itse asiassa silloin kannattaisi jo välittää, voisi saada melkoisen hyvät rahat tuollaisesta sarjanumerottomasta PRS:tä. Virallisesti PRSiä kun alettiin tekemään vasta vuonna '85. Sitä ennen tehdyt on kaikki enemmän tai vähemmän protoja, ja lukumäärätkin on aika pieniä.

Jos sulla on kiinnostusta tuohon keppiin, niin sähköposti lienee korrektimpi formaatti kommunikointiin.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
PekKampela
15.04.2003 18:41:57

jos hommaisin ensi tuon 7 kielisen ja sitte Joulupukilta PRS. (Ei kato maksa mitää ku joulupukki ostaa :-)

Minä olen ite huomannut oman tilin aina hupenevan, kun joulupukista tulee puhe, hym!

Itteä himmottais kokeilla ja ehkä hankkia sitten kesällä joku schecterin kepukka. Mistä niitä muuten löysikään? Lähinnä nuo C-sarjan yksiköt kiinnostais. Mutta onko niissä kampea? Tuli yhtäkkiä semmonen visio ettei olis?
Kyllä se hylamaito muroissa menee!
JoUmAn
16.04.2003 15:32:12

Minä olen ite huomannut oman tilin aina hupenevan, kun joulupukista tulee puhe, hym!

Itteä himmottais kokeilla ja ehkä hankkia sitten kesällä joku schecterin kepukka. Mistä niitä muuten löysikään?

AInaki top sound nurmos(seinäjoen vieres) myy niitä

Lähinnä nuo C-sarjan yksiköt kiinnostais. Mutta onko niissä kampea? Tuli yhtäkkiä semmonen visio ettei olis?

Ei ole mun mielestä kampea

No kertokaa kumman te ostasitte ensin?
Zirp
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)