Mikähän säröpedaali "tuottaisi" mahdollisesti otsikon mukaisen vahvistimen kanssa sellaisen "slipknot särön"?? Esim. disasterpieces dvd:llä on kohta, jossa mick thomson on soundchekissä ja rämpyttelee kitaraa.. -> sellaset säröt haluaisin.. = ) Jos joku ko. dvd:n nähneenä osaa kommentoida asiaa, olisin kiitollinen.. Muutkin voivat toki vastata! Tällä hetkellä käytössä ibanezin trashmetal pedaali vahvarin kanssa mutta en oo oikein tyytyväinen tohon yhdistelmään.. säröä kyllä piisaa, mutta ei oikein tollasta mitä haen.. = ) Kitara on bc richin mick thomson signature.. = ) |
Mitäs mieltä ootte studio pro:sta? Mun mielestä helkkarin hyvä vahvistin hintasekseen! Modern-särö on paras, sitte vintage. Paljos on t-dynamicsiä käytössä? Mä käytän säröpedaalina MXR dist+... Sillä saa rokki säröä, kun tossa vahvarissa on niin hevit. Mä oon tyytyväinen, modern särö on paras! Säröä löytyy kyllä (mikä on hyvä) ja muutenkin melko monipuolisesti pystyy tätä vahvistinta säätämään.. = ) Puhdas kanava on ihan ok, tosin ite soitan sellaista "kamaa" että en pahemmin puhasta käytä, joten sitä on vaikea sen tarkemmin analysoida! Mikä musta on kiva tässä vahvistimessa ja sen säröpuolessa on se, että siinä on just nää vintage, modern, hi gain valinnat. Vaikka itse en niinkään käytä muuta kuin tuota modernia, niin silti on välillä kiva heittää toi vintage särö päälle ja soitella vähän "räkärokkia".. = ) Olen aikaisemmin soitellu marshall valvestateilla ja omasta mielestä tää vahvistin pesee ne 10-0, eli tyytyväinen olen enkä vähään aikaan ole vaihtamassa huolimatta siitä että en oo vielä sitä haluamaani slipknot soundia saanu ulos (säröpedaali kauppaan menossa...) Mulla on muuten toi t-dynamics 100%. |