Aihe: Bc Rich Warlock beast
1
L.C.F
13.04.2003 09:29:10 (muokattu 13.04.2003 10:37:38)
Aattelin tilata saksasta tuolta http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=ebf1ebfb80991e537404cd90deedc8a1 sivulta. Sielä oli vähän päälle 600 eskoo, mutta jos tilaa suomesta into luth manista oli jotain 800€. Aattelin täsä vaan että onko sitte parempi laatunen se intoluthmanin beast jos se on 200 eeroo kalliimpi? Eli mistä se kannattais tilata? Osaisko muute joku sanoo yhtään postikuluja? Ei ne varmaan mikkään liian suuret oo mutta kunhan kysyin.
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead."
Billsner
13.04.2003 09:46:11 (muokattu 13.04.2003 11:28:56)
Näyttäis olevan sama Koreassa tehty kitara Thomanilla ja Into-Luthmanilla. Eriväriset vain.

LISÄYS: Jos malli mielyttää niin mikäs siinä. Ihan hyviä ovat olleet nuo NJ sarjan BC RICH:it mitä olen testannut.

LISÄYS 2: http://www.musikantti.fi/tarjous.htm Musikantissa näyttäis olevan Beast tarjouksessa (645€)
kalkkuna
13.04.2003 10:42:27
Aattelin tilata saksasta tuolta http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=ebf1ebfb80991e537404cd90deedc8a1 sivulta. Sielä oli vähän päälle 600 eskoo, mutta jos tilaa suomesta into luth manista oli jotain 800€. Aattelin täsä vaan että onko sitte parempi laatunen se intoluthmanin beast jos se on 200 eeroo kalliimpi? Eli mistä se kannattais tilata? Osaisko muute joku sanoo yhtään postikuluja? Ei ne varmaan mikkään liian suuret oo mutta kunhan kysyin.

Äläs ihmeessä osta sillä voin sanoa sinulle 80% tarkkuudella että häpeät tuota vielä joku päivä. Jos muuten vaan heviä soitat niin suosittelen Jacksonia.
L.C.F
13.04.2003 13:57:32

Äläs ihmeessä osta sillä voin sanoa sinulle 80% tarkkuudella että häpeät tuota vielä joku päivä. Jos muuten vaan heviä soitat niin suosittelen Jacksonia.

Voisikko vähän perustella? Huono soittaa? Huonot mikit? Vai muuten vaan vihaat sitä? Mä en paljoa näistä kitaroista vielä tiedä että jos haluat nii vähän perustelua =P.
Dumb
13.04.2003 14:00:30

Voisikko vähän perustella? Huono soittaa? Huonot mikit? Vai muuten vaan vihaat sitä? Mä en paljoa näistä kitaroista vielä tiedä että jos haluat nii vähän perustelua =P.

Eiköhän tossa ole ihan ulkonäöliset maku-asiat kyseessä. Noi B.C. Richin "hevikirveet" kun jakaa mielipiteet aika hyvin. Mulle kyllä kelpaisi 7-kielinen Warlock, silleen show-kitaraksi.
Billsner
14.04.2003 09:46:52

Eiköhän tossa ole ihan ulkonäöliset maku-asiat kyseessä. Noi B.C. Richin "hevikirveet" kun jakaa mielipiteet aika hyvin. Mulle kyllä kelpaisi 7-kielinen Warlock, silleen show-kitaraksi.

7-kielisiä NJ7 Warlockeja myydään nyt oulussa "halvalla" (599€). Erittäin hyvä kitara tuo 7-kielinen NJ7 Warlock.
Jaristoteles
14.04.2003 10:44:22

Omasta Les Paulistani oli talla naps, joten jouduin lainaamaan yksiin reeneihin rumpalistimme Beastia. Onhan se kitara hienon näköinen, mutta voi elin kun sillä oli huono soittaa! En saanut sitä millään asettumaan oikeaan asentoon. Varsinkin kun pitää laulaa soitannan kanssa samaan aikaan, eikä ole mahdollisuutta keskittyä koko aikaa kitaran asentoon. Lisäksi niillä piikeillä voi vahingossa tappaa basistin. Näin oli käydä.

Aika luonnotonta venkoilua joutui sen kera harrastamaan.

Eli se ei todellakaan ole mikään ergonominen ihme. Koristeeksi ottaisin, mutta muuten ei. Soittotuntumastakaan en oikein mitään voi tuon kolmituntisen perusteella sanoa. Se muoto häiritsi niin äärettömän paljon.

Käy ihmeessä testaamassa jossain ennen kuin ostat. Jos ostat.
Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne.
Grapevine
14.04.2003 12:26:31 (muokattu 14.04.2003 12:26:44)
Hei mitkä on niitä kirveellä veistetyn näkösiä skittoja? Ne on vähän kantikkaampia kuin tuo. Esim. COF.in toisella kitaristilla muistaakseni oli sellanen Cruelty Brought Three Orchids videossa.
L.C.F
14.04.2003 16:47:37
Hei mitkä on niitä kirveellä veistetyn näkösiä skittoja? Ne on vähän kantikkaampia kuin tuo. Esim. COF.in toisella kitaristilla muistaakseni oli sellanen Cruelty Brought Three Orchids videossa.

Mä luulen et se käytti juuri beastiä tai iron birdiä. Kiitti muute jaristoteleelle neuvosta!
Grapevine
14.04.2003 17:36:01

Mä luulen et se käytti juuri beastiä tai iron birdiä. Kiitti muute jaristoteleelle neuvosta!

Joo, se tais olla sellanen Warlock.
Deg
15.04.2003 10:20:36

Pakko sanoa tähän väliin että nuo B.C Richit ovat kyllä aivan helvetin rumia. Ja kaupanpäälle tulee vielä jostain kummansyystä W.A.S.P mieleen. Hyi helvata.
hoho vaan sullekkin
Dumb
15.04.2003 15:57:23

Pakko sanoa tähän väliin että nuo B.C Richit ovat kyllä aivan helvetin rumia. Ja kaupanpäälle tulee vielä jostain kummansyystä W.A.S.P mieleen. Hyi helvata.

Ja meitä/aloittajaa varmasti hirveästi kiinnostaa sun mielipide noiden kitaroiden ulkonäöstä...
Von_tune
15.04.2003 17:48:27
En ole itse vielä yhtään HYVÄÄ perttiä soittanut, olen niitä korealaisia ainaskin neljää eri sarjaa kokeillu, paria amerikkalaista(pulttikaulaa) ja itsellä on nyt sellainen vanha import warlock, ei ne hyviä ole, mut tohon hintaan ei kyllä gibsonia pidäkkään saada. Mikit on tunnetusti aivan arsesta, mutta ketä kiinnostaa jos soittaa black metallia, progemiehelle sanoisin että ostaa ibanezin, perushevimiehelle jacksoni, mutta on noi pertit hyvännäköisiä kyllä. jos joskus löydät AIDON made in usa NECK-THRU bc richin alle 1000e, niin siitä kannattaa jo ostaa, mutta pulttikaulausista ei kannata yli 500e maksaa ainakaan käytettynä. Ja onko se usa vai korea pulttikaulanen ,niin ei ollut kauheasti ero kaverin usa-st3 mallissa ja nj/korea jutuissa, mut mikit oli dimarziot ja tatsia ehkä hitusen enemmän.
Eli summaan kaiken tähän loppuun, osta jos haluat kitaran jolla voi tarvittaessa mätkiä eturivin faneja hengiltä ja et tiluta turhan paljon, ei tässä muuta...

ps. Ennen kuin joku alkaa nälvimään, niin olen soittanut yhtä jos toistakin kitaraa ja musiikkia, joten tiedän miltä hyvä kitara kuulostaa ja tuntuu...
Juuso Juntunen
Von_tune
15.04.2003 17:53:40
http://files.mikseri.net/pics/minuntokawarlock.jpg

siinä on muuten kuva miun siitä kirveestä...

Revin siitä kaiken elektroniikan pois, pistin yhden emg 85:sen tallaan ja sellasen battery kill-switchin ja rokki soi. kaulamikin jätin koristeeksi...custom paint by Jani Hurme
Juuso Juntunen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)