Aihe: Hyvä single coil kaulamikiksi
1
Boge
19.04.2003 11:13:00
Elikkäs kaulaan hakisin hyvää single coilia josta lähtis tietysti hyvät puhtaat sekä hyvää lead soundia pitäis irrota. Juuri single coilia olisin hakemassa kun tykkään kovin niiden lead soundista. mitäs vaihtoehtoja löytyis Dimarziolta ja Seymour Duncanilta? onko kellään kokemuksia Dimarzio YJM:än clean soundeista, cleaneja en oo sillä kuullu mutta lead soundit on erinomaiset mun mielestä. Ja hyvä ois jos mikistä ei lähtis hirveesti hurinoita
askomiko
19.04.2003 12:39:59 (muokattu 19.04.2003 12:43:07)
Voi porkeklekrleke, kone hävittää taas viestejä enkä ikinä muista ottaa talteen ennen lähettämistä.

No, kokonaisratkaisuna tiivistetty paketti: YJM on hyvä puhtailla, heikkotehoinen, ja boonuksena hurinaton. DiMarzion virtual vintage kuulemma lähempänä aitoa yksikelaista, tiedä en.

Kinman tekee hyväsoundisia hurinattomia mikkejä kolmessa eri teholuokassa, itselläni on blues-setti, josta irtoaa sopivasti enemmän höyryä että saa rokkaukseen rouhetta, mutta silti puhtaat on valovuoden humppareita paremmat. Ja torilla on myynnissä Kinman avn-62, elikkäs juurikin blues-setin kaulamikki.

www.kinman.com

Ja semmoista, että jos sitä ynkkätyylistä yksikelainen->iso särö -juttua hakee, niin hurinaton on käytännössä pakkovaatimus. Minunkin suosikkisoundeja... On twängiä ja sulavuutta, hyvä meininki ja kaikilla olutta ja kukkasia.
"Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Kitarasankari
20.04.2003 10:53:50
fenderin texas special olisi ainakin minun valintani, itellänikin olisi tollaiset ostoslistalla...
Kertoipa kerran muuan toverini, että mitä lähempänä silmät ovat toisiaan niin sitä väkivaltaisempi henkilö on. Paavo Väyrysen täytyy olla lempeä ja mukava ihminen kun taas esim. Frederik varmaan potkii mummoja harvase ilta...
MarkoA
20.04.2003 13:03:52 (muokattu 20.04.2003 13:04:45)
Terve,

Ihan vaan, jos kiinnostaa, niin tein juuri tilauksen kahden mikin setistä: www.electrokraftpickups.com

Kaveri myy käsin käämittykä mikkejä tosi kilpailu kykyiseen hintaan. Saas nähdä minkälaista laatua sieltä tulee.
Harmonyssä oli parit kommentit, ja kovisti kehuttiin.
Aion kirjoittaa arvioita ja palutetta kunhan saan mikit ja olen niitä hieman testannut.

Vielä isona plussana, mikit on ns custom versiot. Eli itse tekijän kanssa arvioidaan, mihin tarkoitukseen tulevat ja minkälainen määrä käämiä laitetaan.

Edit: korjasin linkin
--- Well - The house is a rockin' don't bother knockin' ---
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)