PekKampela 01.04.2003 17:49:58 | |
---|
Tämmöinen pikku kyssäri olis. Olen saamassa SD:n jokin ykskelasen humpparin testeille eikä omistaja tiedä mikä malli se on. Väriltään valkoinen ja sisältää numerokirjainyhdistelmän 2BP. B ilmeisesti viittaa Bridgeen. Voisikohan se olla Hot Stack ? Kertokaa te.. Kiitos! Tukka lähti ja valot sammui. |
PekKampela 10.04.2003 20:19:51 | |
---|
Mistähän tämän saisi tietoonsa, Musamaailmasta? Menin sen jo vaihtamaan ja ostamaankin. Soundi on melko ylä-äänivoittoinen,ottaa hiukan korviin suuremmilla voulumeilla ja outputti on melkein samaa luokkaa kuin stratoni sinkuissa. Ei hirveän tykki, vähän harmittaa, kun ostin. Ei hurise ja pärise, mikä on tietty hyvä juttu. Tukka lähti ja valot sammui. |
LaXu 10.04.2003 20:22:40 | |
---|
Kannattaa kysäistä tuolta Seymour Duncanin forumilta. |
JuSu 11.04.2003 09:48:33 (muokattu 11.04.2003 09:50:44) | |
---|
Tämmöinen pikku kyssäri olis. Olen saamassa SD:n jokin ykskelasen humpparin testeille eikä omistaja tiedä mikä malli se on. Väriltään valkoinen ja sisältää numerokirjainyhdistelmän 2BP. B ilmeisesti viittaa Bridgeen. Voisikohan se olla Hot Stack ? Kertokaa te.. Kiitos! Onko siinä samalla tavalla 6 napapalaa kuin normaalissa yksikelaisessa? => Classic Stack. Outputti viittaisi tähän. Jos taasen mikin kuori on suljetti tai siinä on sellainen leveä metalliliuska (blade) napapalojen kohdalla => Hot Stack. Kaksi vierekkäistä metallilistaa (rails) => Vintage, Cool tai Hot Rails. Tuskin on hot rails, se on tosi kuuma. 6 pientä napapalaa kahdessa rivissä, ikäänkuin litistetty täysikokoinen humppari => Lil '59, JB Junior tai Lil Screamin' Demon. Ei liene mikään näistä. Sitten voi olla vielä Duckbucker, mutta enpä nyt muistakaan, miltä ne näyttävät... JuSu "One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |
PekKampela 17.04.2003 20:31:36 | |
---|
Enpäs huomannutkaan, että olin vastauksia saannut.
Onko siinä samalla tavalla 6 napapalaa kuin normaalissa yksikelaisessa? => Classic Stack. Outputti viittaisi tähän. Ei ole napapaloilla. On tuommoin yksi metalliliuska siinä keskellä. Itsekin tutkin jo viikko takaperin Duncanin sivut tarkemmin ja päädyin sen olevan Hot Stack. Kysyin siitä vasta myös musamaailmasta. Sieltä tuli vastaus, että se olisi Vintage rails. En sitten tiedä tuliko selitettyä huonosti, kun siinähän on juuri mainitsemas kaks metalliliuskaa. No...otin sen kumminkin tänään pois. Sain testailtua sitä enemmän, myös pienen koulukonsertin verran.Ei sopinut mun käyttötarkoituksiin. Taidanpa ruveta kaupittelemaan sitä. Eli jos jotain kiinnostaa, pikaviestiä vaan tulemaan! Kyllä se hylamaito muroissa menee! |