Ville81 21.04.2003 23:31:50 | |
---|
|
LaXu 21.04.2003 23:34:25 | |
---|
No, noissa kummassakin on se peljätty Lo-TRS talla. Jos tuollaisen haluat, niin suosittelen, että hommaat käytetynä vaikka vanhan JS1000:n tai sitten tämän vuoden mallin jommasta kummasta kitarasta, sillä niissä on uusi, parempi talla. Myös Ibanezin S-sarjan kitarat kannattaa tarkastaa. |
Jaz 22.04.2003 08:43:27 | |
---|
Että ottaa joskus päähän tämä isoveli valvoo zydeemi. Ei tämän firman koneilla ihan mille sivulla tahansa mennäkään: "Forbidden You were denied access because: Access denied by SmartFilter content category. The requested URL belongs to the following category: On-line Sales and Merchandising. " |
pimp 22.04.2003 09:25:57 | |
---|
No, noissa kummassakin on se peljätty Lo-TRS talla. Jos tuollaisen haluat, niin suosittelen, että hommaat käytetynä vaikka vanhan JS1000:n tai sitten tämän vuoden mallin jommasta kummasta kitarasta, sillä niissä on uusi, parempi talla. Myös Ibanezin S-sarjan kitarat kannattaa tarkastaa. huhhuh.. 900 lo-trs kitarasta. osta ihmeessä käytettynä joku vanhempi edgellä tai jollain. ei oo hintansä väärti sitten lainkaan. |
Kaitsu85 22.04.2003 12:00:52 | |
---|
Ibanez = Maailman parhaat kitarat kiitos |
Mikko 22.04.2003 12:09:00 | |
---|
Että ottaa joskus päähän tämä isoveli valvoo zydeemi. Ei tämän firman koneilla ihan mille sivulla tahansa mennäkään: "Forbidden You were denied access because: Access denied by SmartFilter content category. The requested URL belongs to the following category: On-line Sales and Merchandising. " Meillä on sama. Menitpä minne tahansa vähänkin mielenkiintoiselle sivustolle, niin aina on "Access denied"! |
Ville81 22.04.2003 13:44:40 | |
---|
Toi JS-1000 maksaa 3000e?? Menee kyllä vähän yli. Ja mä olen vasuri niin ei tommosta käytettynäkään löydä. Mitä vikaa siinä tallassa sitten on? Mitä mielstä olette noista "designed by EMG"-mikeistä? |
Jabe 22.04.2003 15:29:03 (muokattu 22.04.2003 15:33:10) | |
---|
Mitä vikaa siinä tallassa sitten on? Ei se Lo-trs vältäämättä mikään toivoton tapaus ole. Mutta käytännön kokemus (useat havainnot elävästä elämästä) on opettanut, että Lo-trs tallojen kanssa on useammin ongelmia kuin Edge -tallojen kanssa. Ongelmat ovat sellaisia, että kitara ei pysy vireessä tai talla ei palaudu tarkasti vaaka-asentoon tms. Jos Ibanezin haluaa floyd-rose -tyyppisellä tallalla, niin minäkin suosittelen mieluummin Edge (tai Lo-pro Edge) -tallaa. EDIT: lisäinfoa: http://www.ibanez.com/ ja http://www.ibanezrules.com/ |
Von_tune 22.04.2003 16:01:43 | |
---|
Ja Edge-tallaa ei voi sellasen lotrs(lord of the rings-series;)) tilalle suoraan lätkästä, vaan ne ankkurit on vissiin eri paikal, tai sit siihen aukkoon täytyi vähän avartaa lisätilaa, mutta floyd rose käy suoraan, eli voithan ostaa sormusten herra-kitaran ja vaihtaa floydin sit myöhemmin jos jostain halvalla löydät...mutta tähän pätee kanssa sama sääntö kuin kaikkeen muuhunkin, että osta käytettynä... Juuso Juntunen |
Von_tune 22.04.2003 16:03:43 | |
---|
Omassa ipanazza on lotrs II, eikä se epävireeseen kyllä mene juuri millään, mut on se ehkä vähän heppoisen tuntoinen, ja väittävät että sustainia saisi enemmän kunnon tallalla, mutta noi on sitten niitä henkimaailman juttuja, että jokainen on mieltä... Juuso Juntunen |
kippe-gerbiili 22.04.2003 18:01:59 | |
---|
Omassa ipanazza on lotrs II, eikä se epävireeseen kyllä mene juuri millään Sama homma mulla. Toimii niinku junan vessa... Paitti mulla on vaan lotrs7 talla. En mä kyllä kieltämättä oo mikään tallan aktiivi käyttäjä. Mutta no anyway... "hold on to your dreams" äläkä anna jonku päästään vialla olevan kokaiini yliannostuksen saaneen kitarakauppiaan myydä sulle jotai halpaa hevikeppiä vaan aito ibanez... Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä... |
Keppis 22.04.2003 18:07:55 | |
---|
No, noissa kummassakin on se peljätty Lo-TRS talla. Yks kaveri sano et kun pistää siihen tallaan yhen jousen lisää niin toimii ihan hyvin en oo kyllä viä ite kokeillu... |
lukeman 22.04.2003 22:51:15 | |
---|
Eli ei aivan tavallinen straton muoto, vaan tommonen vähän raskaanpaan menoon soveltuva peli. Joku sanoi noita Satrianityyppisiksi kitaroiksi. Osaatteko kertoa tuon tyypin kitaroista mitään? Jos siis löydätte noista jotain yhteistä.. Suosittelen JS-1000:sta käytettynä, jos vain löytyy. Paras Ibanez niistä millä minä oon soittanut, riippuu tietenkin mitä itse hakee. |