Aihe: Oman Stratosi kaulan koveruus
1
pitkätukka
21.04.2003 23:11:54
Mitatkaas Straton omistajat oman Stratosi kaulan koveruus. Eli capo ykkösväliin ja viidennenstätoista välistä painetaan. Paljonko jää kielten ja syvimmän nauhan kohdalta.

Itsellä pitää kaularautaa löystää. Nyt kun näkisi vain teidän lukemia, niin pystyisi saamaan suuntaa, että kuinka paljon.
pitkätukka
22.04.2003 13:26:29
Kai joku nyt voi kertoa oman kaulansa koveruuden. Tämä olisi melko tärkeää, että pääsisin säätämään kaulaa. Suuntaa antavaa vain. Itsellä ei ole mitään hajua, että mikä on se Straton yleiskoveruus.
samueld
22.04.2003 13:28:20

Kai joku nyt voi kertoa oman kaulansa koveruuden. Tämä olisi melko tärkeää, että pääsisin säätämään kaulaa. Suuntaa antavaa vain. Itsellä ei ole mitään hajua, että mikä on se Straton yleiskoveruus.

Minulla siihen ei ihan mahdu dunlopin .96 pleku väliin. en tiedä onko se oikein, mutta niin olen ymmärtänyt.
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
Jäärä
22.04.2003 13:40:30
Mitatkaas Straton omistajat oman Stratosi kaulan koveruus. Paljonko jää kielten ja syvimmän nauhan kohdalta.

En viitsinyt mitata, mutta n. milli löytynee omasta stratosta.
Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan.
Mando
22.04.2003 14:19:42
Mitatkaas Straton omistajat oman Stratosi kaulan koveruus. Eli capo ykkösväliin ja viidennenstätoista välistä painetaan. Paljonko jää kielten ja syvimmän nauhan kohdalta.

Itsellä pitää kaularautaa löystää. Nyt kun näkisi vain teidän lukemia, niin pystyisi saamaan suuntaa, että kuinka paljon.

Reliefin määrä vaihtelee; toiset kitarat vaan saa toimimaan pienemmällä määrällä. Itse yritän tulla toimeen mahdollisimman pienellä reliefillä, eli se on alle puolen millin luokkaa.
Jabe
22.04.2003 15:20:21 (muokattu 22.04.2003 15:23:48)

Minulla on stratossa vähän alle milli.

EDIT: siis kielen ja nauhan väliin siinä 7 tai 8 nauhan kohdilla. Ja muista sitten säätää vain vähän kerrallaan - esim. 1/8 kierros. Tarvittaessa sitten seuraavana päivänä vähän lisää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)