P-Nut 21.04.2003 16:04:32 | |
---|
Eli onkos teillä minkäverran kokemusta kyseisestä mikistä. Olen ajattelut tässä kitaran ostoa ja siihen kyseisten mikkie himmaamista. Ainakin kyseisen mikin humbucker versiota on kehuttu todella paljon. Myös yksikelaiset stratomikit ovat saaneeet positiivista palautetta kaikkialta mistä olen arvosteluja katsonut. Olen myös lukenut, että kyseiset mikit passaavat todella hyvin Rock ja Blues musiikin soittamiseen Ajankuluksi tämän kirjottelin :) mutta kertokaa silti jos kokemusta on :) |
LaXu 21.04.2003 16:51:15 | |
---|
Mulla on Alnico Pro yksikelainen kaulamikkinä Kramerissani. Ihan hyvä mikki, joskaan ei erityisen persoonallisen kuuloinen. Toimii tyyliin kuin tyyliin. |
bluestone 21.04.2003 22:08:35 (muokattu 21.04.2003 22:09:21) | |
---|
Vaihdoin american stankkuuni kyseisen mikin kaulaan. Soundiltaan hieman pyöreämpi ja pehmeämpi, en voi valittaa. Rokki ja bluussi toimii hyvin ;) |
lurjus 21.04.2003 23:51:54 | |
---|
Mul on skebassa kiinni tallassa tollanen humbukkeri alnico pro 2. Tykkään paljon. Siinä on sellanen kiva pehmee ja melko ohut soundi. Suosittelen, varsinki jos saat jostain halvalla, tuppaa olemaan noi Duncanin mikit aika pirun kalliita. ps. Slash soittelee myös samoilla mikeillä |
petevon 22.04.2003 12:18:18 | |
---|
Mulla on kans sama humppari lespaulin tallassa. Tykkään kovasti. Erotteleva ja kirkas soundi. Rok`. |
P-Nut 22.04.2003 14:37:06 | |
---|
Kiitoksia vastauksista. Vielä semmonen kysymys, että mistäpäin suomea ostitte kyseiset mikit/mistä tilasitte ? |
dsp drv 22.04.2003 15:41:32 | |
---|
Minulla on LPssä kyseiset mikit ja hyvät kyllä ovat. Talla on juuri sopivan kirkas- ja samalla pehmeäsoundinen - siis ei korvia riipivä. Tämä tietysti osittain johtuu siitäkin, että soittimena on LP. Kaulamikki on paksumpisoundinen (luonnollisesti), joskus tuntuu että voisi olla hieman kirkkaampisoundinen - siis lähinnä puhtaalla kompatessa. Tosin taas säröllä taas toimii soolosoittelussa aivan loistavasti...siis ei yhdellä mikillä voi kaikkea kattaa...ja varsinkaan yhdellä kitaralla. Siis yleensä tulee vaihdettua Strato jos tuntuu puhtaalla liika paksulle. Mutta siis on kaulamikkinäkin tarpeeksi erotteleva ja kirkas. Tosin olen kyllä tallamikkinä tähän sarjaan tyytyväisempi kuin kaulamikkiin... |