Aihe: Vähä ihmetyttää. 1 | |
---|---|
![]() 21.04.2003 12:20:11 | |
Oikeasti? Tästä nyt saattaa joku vähä suuttua, mutta olen vähä kattellu tätä touhua täällä keskustelu härdellissä ja monta kertaa kysyny itseltäni että mitä ihmettä nää äijät puhuu. Varmaan pahin juttu mikä aina särähtää korvaa on se että ku joku kyselee esim hyvää styrkkaa ni lähes aina suurin osa tarjotuista vehkeistä on jotain Marsuja tai sitte jotain ihme mallintavia. Onko oikeasti näin että kukaan ei oo koskaan kokeillu mitään tunnetusti huippu vahvistinta esim. Mesa,ENGEl.. ja sit ku puhutaan jostain esim säröistä ni aina joku heittää jonku Zoomin tai metal zonen. Haloo!! Noihan on yleensä ihan aloittelija juttuja et pikkusen on hyvä särö ku on ku leikkais peltiä sirkkelillä. Sen verran pitää kyllä nöyrtyä että onhan Marsulla hyviä vehkeitä mut ne on yleensä aika vanhoja. oikeesti onko kukaan ajatellu samaa. | |
![]() 21.04.2003 12:29:48 | |
Oikeasti? Tästä nyt saattaa joku vähä suuttua, mutta olen vähä kattellu tätä touhua täällä keskustelu härdellissä ja monta kertaa kysyny itseltäni että mitä ihmettä nää äijät puhuu. Paljon paskaa. Varmaan pahin juttu mikä aina särähtää korvaa on se että ku joku kyselee esim hyvää styrkkaa ni lähes aina suurin osa tarjotuista vehkeistä on jotain Marsuja tai sitte jotain ihme mallintavia. Onko oikeasti näin että kukaan ei oo koskaan kokeillu mitään tunnetusti huippu vahvistinta esim. Mesa,ENGEl.. Se on mukavaa jos olet kovin rahakas ja sinulla on sitten Mesa / ENGL. Saanko tulla soittelemaan sinun Triple Rectolla? ja sit ku puhutaan jostain esim säröistä ni aina joku heittää jonku Zoomin tai metal zonen. Haloo!! Noihan on yleensä ihan aloittelija juttuja et pikkusen on hyvä särö ku on ku leikkais peltiä sirkkelillä. Aika usein teilataan Zoomit. Ja Metal Zone on kaiken kaikkiaan hyvä pedaali. Siinä on Bossin pedaaleista parhaimmat säätömahdollisuudet. Sen verran pitää kyllä nöyrtyä että onhan Marsulla hyviä vehkeitä mut ne on yleensä aika vanhoja. Siksi soittelenkin JCM800 2204 -mallisella nupilla. oikeesti onko kukaan ajatellu samaa. Ei koska teit sen meidän puolesta. shitfuck inc. | |
![]() 21.04.2003 12:36:30 | |
En ole huomannut, että marsuja tarjoiltaisiin nykyään enempää kuin muitakaan. Lähinnä noita vanhoja JCM800/900 sarjalaisia ehdotetaan ostamaan käytettynä. Aika harvalla riittää budjetti esimerkiksi Mesan vehkeisiin. Säröpedaalia itse ainakin käytän vain siitä syystä, että vahvari ei itse osaa pukata tarpeeksi ärhäkkää säröä ja boostailen sitä sillä pedaalilla. Monet säröpedaalit olen testannut, enkä Bossin Metal Zonea parempaa ole vielä kohdannut. Strength and Honor | |
![]() 21.04.2003 13:08:56 | |
Terve Kyllähän täällä on paljonkin puhuttu (ja kehuttu) esim. juuri ENGL:n ja Mesan vahvistimista. Laitearvioissakin on monta juttua Mesa Boogieista. Trankku-peleistäkin on ihan mukavasti ollut puhetta; Laney, Tech, Peavey jne. Toisaalta tuo mallintavahan "tämän päivän juttu", joten ei ihme että niistä myös puhutaan. Pedaaleista nyt on juttua ihan pilvinpimein. Laitearvioissakin. Mitä Metal Zoneen tulee, niin se on oikeassa paikassa oikeaan aikaan varsin oiva pedaali :) | |
![]() 21.04.2003 15:49:51 (muokattu 21.04.2003 16:11:17) | |
Hehe. Jos 95% vahvarinostoa kyselevistä ilmoittaa budjetikseen 100-500e, niin ei siihen yleensä mennä Mesaa tarjoamaan? Engliä saa jo tonnilla, sitä suosittelisin jos joku hevikonetta tonnilla tahtoo... Vaan ainahan joku Messyä ja Engliä on ehdottanut kun budjettia riittää. "Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :) | |
![]() 22.04.2003 02:07:33 | |
että mitä ihmettä nää äijät puhuu? oikeesti onko kukaan ajatellu samaa. Askomikon vastauksen allekirjoitan. Yleensä täällä äijät puhuu sellaista mikä sopii kysymyksen vastaukseksi. Miltäs tuntuisi Perza jos kysyisit mielipidettä esim. jostain, otetaan nyt vaikka Les Paul-tyyppisestä kitarasta, hintaluokka max 700 ja vastaukseksi tulis: No kyllä ny joku Zemaitiksen versio olis hyvä vaikka se on kyllä 7000 luokkaa. Täytyy nääs suhteuttaa asioita.. kyllähän niitä vahvistimia on joka lähtöön, unohdit vielä Soldanot ja Matchlessit - eipä niistäkään ole täällä paljoa puhuttu. =) | |
![]() 22.04.2003 06:08:43 | |
unohdit vielä Soldanot ja Matchlessit - eipä niistäkään ole täällä paljoa puhuttu. =) Nih! Kyllä mäkin mielelläni puhuisin mun Matchlessin soundeista, jos sellainen olisi tai moisen ostoon olisi täpäkkää. Nyt ei voi puhua kuin mallinnetusta M:n soundista, muttei se taida paljon kiinnostaa... (vaikka onkin paras soundi jonka LinjaKuutonen on koskaan mallintanut). Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! | |
![]() 22.04.2003 08:16:45 | |
Hehe. Jos 95% vahvarinostoa kyselevistä ilmoittaa budjetikseen 100-500e, niin ei siihen yleensä mennä Mesaa tarjoamaan? Engliä saa jo tonnilla, sitä suosittelisin jos joku hevikonetta tonnilla tahtoo... Vaan ainahan joku Messyä ja Engliä on ehdottanut kun budjettia riittää. Niin no i tse olen ostanut Mesan markIII 900eskolla vaikka todellinen arvo on aivan muuta. Ja se oli huollettuna suoraan musaliikkeestä | |
![]() 22.04.2003 08:40:47 | |
Hoho, tämä threadi muistuttaa erehdyttävästi aloittelijat-palstan Keskinäisen nuoleskelemisen kerhoa. Kummassakin nyypöt valittavat siitä, että vanhemmat keskustelijat puhuvat siitä mistä itse tietävät. Kummaa porukkaa =) -MacGyver | |
![]() 22.04.2003 19:38:58 | |
Hoho, tämä threadi muistuttaa erehdyttävästi aloittelijat-palstan Keskinäisen nuoleskelemisen kerhoa. Kummassakin nyypöt valittavat siitä, että vanhemmat keskustelijat puhuvat siitä mistä itse tietävät. Kummaa porukkaa =) Itelle tuli sama mielleyhtymä | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)