Aihe: Radiomafian pellet 1 2 | |
---|---|
![]() 16.04.2003 11:44:54 | |
Sunnuntaina tuli TV2 joku paskaohjelma missä mainostetaan Nokian kännyköitä. Siinä tää radiomafian huipputrendikäs Juuso ja Peltsi esiintyy, kumpi on kumpi ? Joka tapauksessa se toinen, se läskimpi, hajotti saatana ihan hyvän akustisen kitaran, perkele että ottaa pattiin tollanen, pitäis käydä vähän 'opettamassa'. Perään John Hiattin kommentti moisesta: he threw one down from the top of the stairs beautiful women were standing everywhere they all got wet when he smashed that thing but off in the dark you could hear somebody sing it breaks my heart to see those stars smashing a perfectly good guitar i dont know who they think they are smashing a perfectly good guitar it started back in 1963 his mama wouldnt buy him that new red harmony he settled for a sunburst with a crack but hes still trying to break his mamas back oh it breaks my heart to see those stars smashing a perfectly good guitar i dont know who they think they are smashing a perfectly good guitar how he loved that guitar just like a girlfriend but every good thing comes to an end now he just sits in his room all day whistling every note he ever played well there outta be a law with no bail smash a guitar and you go to jail with no chance for early parole you dont get out until you get some soul oh it breaks my heart to see those stars smashing a perfectly good guitar i dont know who they think they are smashing a perfectly good guitar late at night the end of the road he wishes he still had that old guitar to hold he'd rock it like a baby in his arms never let it come to any harm oh it breaks my heart to see those stars smashing a perfectly good guitar i dont know who they think they are smashing a perfectly good guitar well there outta be a law with no bail
smash a guitar and you go to jail | |
![]() 16.04.2003 13:12:15 | |
Sunnuntaina tuli TV2 joku paskaohjelma missä mainostetaan Nokian kännyköitä. Kivat sulle on tuon ohjelman nimi. Siinä tää radiomafian huipputrendikäs Juuso ja Peltsi esiintyy, kumpi on kumpi? Peltsi on se vaaleahiuksinen ja Juuso se tummahiuksinen. Joka tapauksessa se toinen, se läskimpi, hajotti saatana ihan hyvän akustisen kitaran, perkele että ottaa pattiin tollanen, pitäis käydä vähän 'opettamassa'. No voi kauheeta. Ei varmaan ole sulta pois. Kyllä mä ainakin olen sitä mieltä, ettei kenelläkään olisi esimerkiksi mitään sanomista jos päättäisin hajoittaa kaikki kitarani. Jokainen tehköön kitaroilleen niin kuin lystää. | |
![]() 16.04.2003 13:14:24 | |
No hohhoh. Se oli vain kitara. Yhdyn Dumbin mielipiteeseen, että jokainen tehköön kitaroilleen niinkuin haluaa. Strength and Honor | |
![]() 16.04.2003 13:15:46 | |
Kivat sulle on tuon ohjelman nimi. Peltsi on se vaaleahiuksinen ja Juuso se tummahiuksinen. No voi kauheeta. Ei varmaan ole sulta pois. Kyllä mä ainakin olen sitä mieltä, ettei kenelläkään olisi esimerkiksi mitään sanomista jos päättäisin hajoittaa kaikki kitarani. Jokainen tehköön kitaroilleen niin kuin lystää. Samaa mieltä, jos on tarpeeksi rahaa niin kyllä ainakin kerran haluisin hajottaa jossain keikalla (halppis) kitaran. | |
![]() 16.04.2003 14:18:08 | |
Tilityspuolelle taas menee, mutta menkööt sitte. Mä en oo ikinä tajunnu tota kitaran hajoittamista. Musta siinä ei oo mitään viiletä tai hauskaa. Tyhmää vaan. Jos on niin paljon rahaa, että voi kitaroitaan hajoittaa, niin mikäs siinä. Mut tekis ees jotain hyödyllistä sillä kitaralla, jos siitä eroon pitää päästä. Antais jollekin köyhälle, joka haluu oppia soittamaan. Joku vähäosainen varmaan ilostuis ilmaisesta kitarasta. Minä ainakin ilostuisin. Vaan eihän rokkarien oo tarkotus tehä ketään ilosiksi kaiketikaan... "These go to eleven.." | |
![]() 16.04.2003 15:36:15 | |
No miten se nyt kenellekkään kuuluu? Tuskin kellään on mitään sanottavaa siihen, jos otan tosta Epini ja vetäsen laudan pätkiksi. Ja, jos suuri rokkari oisin, ostasin uuden ja paremman tilalle. Sehän menee jo jossittelun puolelle, "ois antanu mulle". Tuskin te kenenkään rokkarin kitaraa saatte muuta kuin puun palasina. Tuo kivat sulle oli eri asia. | |
![]() 16.04.2003 15:40:09 | |
Mä en oo ikinä tajunnu tota kitaran hajoittamista. Musta siinä ei oo mitään viiletä tai hauskaa. Tyhmää vaan. Jos on niin paljon rahaa, että voi kitaroitaan hajoittaa, niin mikäs siinä. Mut tekis ees jotain hyödyllistä sillä kitaralla, jos siitä eroon pitää päästä. Antais jollekin köyhälle, joka haluu oppia soittamaan. Joku vähäosainen varmaan ilostuis ilmaisesta kitarasta. Minä ainakin ilostuisin. Maisteri Parantaisen sanoin: "Kitara tykkää, että sillä soitetaan." If knowledge hangs around your neck like pearls instead of chains, you are a lucky man. | |
![]() 16.04.2003 16:02:27 | |
Yhdyn kyllä alkuperäiseen kirjoittajaan tässä, henkilökohtaisesti minua raivostuttaa tuo instrumenttien rikkominen jos sitä harrastavat ketkään muut kuin The Whon jäsenet. Joskus huvittaisi nähdä kun ne kitaroita rikkovat 'mukamuusikot' hakattaisiin itse verille keikan päätteeksi ja jätettäisiin lavalle lojumaan, ei tarvitse kitaraa rankaista vaikka itseltä ei Ukko-Nooa taittuisikaan, ei edes vaikka rahat riittäisivät kymmenen uuden ostamiseen. | |
![]() 16.04.2003 16:32:59 | |
Tää on nyt kyl jo ihan tyhjänpäiväinen threadi, mut laitetaan nyt vielä. Siis mulle on ihan sama, saanko mä sen kitaran, paitsi jos se on hyvä, niin sitten otan tietty. Ihan sama mitä sillä tekee. Mut mikä siinä hajottamisessa on siistiä? En hiffaa. Jos soitto on menny päin vattua, ni sit ehkä, mut eihän niitä takahuoneessa hakata, vaan lavalla. Showhommaa sanon ma. Ja turhaa sellasta. "These go to eleven.." | |
![]() 16.04.2003 17:52:16 | |
mutta hei... kumpi sitten olisi parempi yhteiskunnalle, kitaristi joka soittaisi yhdellä kitaralla koko elämänsä vai kitaristi joka tuhoaisi kaksi soitinta per keikka? Soitinvalmistajathan sekä soitinliikkeet kerää tosta jutusta rahat ja tämä taas vaikuttaa soitinteen hintaan. Muista siis, seuraavaksi kun olet lyömässä isin ostaman 42000mk:n PRS:n seinään teet muille muusikoille sekä yhteiskunnalle palveluksen. Jumalan selän takana on vielä tilaa. | |
![]() 16.04.2003 18:00:17 | |
Hyvää puutahan tuossa vaan menee hukkaan. Sahanpurusta kyhättyjä überhalpiksia kyllä sopii rikkoa, koska niistä ei välttämättä saisi kunnollista soitinta vaikka mitä tekisi. Mutta jos on ihan käyttökelpoisista peleistä kyse, niin voisivat vaikka viskoa niitä yleisölle, kyllä varmasti jollekkin kelpaisi tätä-on-soittanu-mun-suosikkiartisti-kitara. Tuossa on tosin vaarana se, että joku satuttaa itsensä kun tulee stratoa otsaan... "Walking the fine line between bacon and Christian." Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä. | |
![]() 16.04.2003 18:04:05 | |
Kyllä, tuntuu pahalta katsoa kun kitaroita hajotetaan. Tuntuu että niillä on sielu. Ja todellakin, pistää vihaksi kun epämuusikot niitä paiskovat, koska se on rock! | |
![]() 16.04.2003 18:07:35 | |
Tää on nyt kyl jo ihan tyhjänpäiväinen threadi, mut laitetaan nyt vielä. Siis mulle on ihan sama, saanko mä sen kitaran, paitsi jos se on hyvä, niin sitten otan tietty. Ihan sama mitä sillä tekee. Mut mikä siinä hajottamisessa on siistiä? En hiffaa. Jos soitto on menny päin vattua, ni sit ehkä, mut eihän niitä takahuoneessa hakata, vaan lavalla. Showhommaa sanon ma. Ja turhaa sellasta. Munkin mielestä se on täysin älytöntä. Toiset vaan nauttii siitä. Esim. Nirvanan tyypit. Ja yleisöhän siitä on innoissaan. Jimi Hendrixistäkään ei tykätty enää kun mies lopetti kitaroiden hajottamisen ja alkoi soittaa muutakin kuin niitä kolmea biisiään. Ihme porukkaa. | |
![]() 16.04.2003 18:09:10 | |
Hyvää puutahan tuossa vaan menee hukkaan. Sahanpurusta kyhättyjä überhalpiksia kyllä sopii rikkoa, koska niistä ei välttämättä saisi kunnollista soitinta vaikka mitä tekisi. Mutta jos on ihan käyttökelpoisista peleistä kyse, niin voisivat vaikka viskoa niitä yleisölle, kyllä varmasti jollekkin kelpaisi tätä-on-soittanu-mun-suosikkiartisti-kitara. Tuossa on tosin vaarana se, että joku satuttaa itsensä kun tulee stratoa otsaan... ...tai kirvestä tai nyrkkiä otsaan siltä joka ei saanutkaan sitä kitaraa. | |
![]() 16.04.2003 19:47:25 | |
Perään John Hiattin kommentti moisesta: it breaks my heart to see those stars smashing a perfectly good guitar i dont know who they think they are smashing a perfectly good guitar On muuten pirun hyvä biisi. Eikä ole kauaa aikaa kun jossain toisessa threadissa missä kitaroita rikoittiin, laitoin samasta laulusta kertosäkeen pätkän perään! Soittimien rikkominen on niin turhaa hommaa kuin voi turhaa olla. | |
![]() 16.04.2003 20:14:45 | |
On muuten pirun hyvä biisi. Eikä ole kauaa aikaa kun jossain toisessa threadissa missä kitaroita rikoittiin, laitoin samasta laulusta kertosäkeen pätkän perään! Soittimien rikkominen on niin turhaa hommaa kuin voi turhaa olla. Amen,brother! Amen! Ex soitinkorjaajana yms. ja maailmaa? nähneenä tulee aina niin p-leen typerä olo kun keikkatilanteessa näkee instrumentinpirstaushappeningia. Kuinka monta täysin kelvollista SG:tä Townshendikin on silpunnut? Kysyn vaan? Entä sitte Cobaini jakuaareja ennenkuin puhdisti korvansa vaikusta? Nii! Enkä tykkää pirstausmusiikkivideogenrestäkään.En! Totta kyllä, kitaralla on sielu. Olen muutaman kuullut jopa kommunikoivan kanssani lausumalla: Osta minut! Tahtoo teille! | |
![]() 16.04.2003 20:37:21 | |
Minä satuin myös näkemään tuon pätkän. Koko sen lattiaan päättyneen liikeradan aika toivoin että se Juuso(?) olisi huitaissut jompaakumpaa juontaja(?)kollegaansa sillä kitaralla. Typerää se oli. Ja kaiken lisäksi huono vitsi, jos se oli vitsiksi tarkoitettu. Miten helvetissä muuten Yle voi sortua johonkin noin hirveään ohjelmaan? Tämä ei nyt välttämättä kuulu enää tähän kitaranhajoituskeskusteluun, mutta en voi olla mainitsematta että tähän maahan ei tarvita enää yhtään "lonkalta ja ultrarennosti" sivuprojektina heitettyä TV-ohjelmaa tyyliin MoonTV ja SubTV. Kyllä se tästä vielä kääntyy! Paikallisradiot kunniaan, soittolistat historiaan ja kunnolla valmistellut ja toimitetut televisio-ohjelmat takaisin! Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne. | |
![]() 16.04.2003 21:58:53 (muokattu 16.04.2003 23:30:43) | |
Entä sitte Cobaini jakuaareja ennenkuin puhdisti korvansa vaikusta? Itseasiassa ne oli Mustangeja, mitä se Kurre hajoitti silloin alkuaikoina. Niitä In Utero -ajan Mustangejahan ei hajonnut kai ensimmäistäkään. | |
![]() 16.04.2003 22:39:50 | |
Kyllä mulle aina nousee pala kurkkuun, myös sitä Juuson tekosta katsellessa, kun varsinkin kitaraa paiskotaan. En pystyisi itse moiseen, kai noihin laudankappaliin on vaan niin kiintynyt. Joskus niitä jostain syystä silittelee... Kuka muuten oli eka tollanen soittimentuhoaja, juuri Hendrix:kö? In the world where you can be anything-be yourself. | |
![]() 16.04.2003 22:57:42 (muokattu 16.04.2003 22:58:47) | |
Miten helvetissä muuten Yle voi sortua johonkin noin hirveään ohjelmaan? Tämä ei nyt välttämättä kuulu enää tähän kitaranhajoituskeskusteluun, mutta en voi olla mainitsematta että tähän maahan ei tarvita enää yhtään "lonkalta ja ultrarennosti" sivuprojektina heitettyä TV-ohjelmaa tyyliin MoonTV ja SubTV. Samaa mieltä. Olen n. kaksi kertaa tullut katselleeksi ko. shöytä. Ja on muuten aivan helvatan huono ohjelma. Ihan eri huono. Miten edes noin isot miehet viitsii nostaa palkkaa tuollasesta laardista? Tai katsojien vikahan se on kun tollaseen menevät kuitenkin mukaan. Ei lypsävää lehmää lopeteta. Onneksi ei tullut notkuttua töllön edessä aivokuolleena, pää kenossa ja kuola poskella kyseisen jakson aikana. Olisi tullut ainoastaan paha mieli. Toisaalta se nyt olisikin varmaan ollut ainoa tunteenliikahdus koko ohjelman aikana. EDIT: hupaisan ajatusvirheen korjaus "Entä sitten? --- Sitä en tiedä."
-Karel Capek- | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)