Aihe: Kitaratarinat
1
Läpistö
26.04.2003 18:00:01 (muokattu 26.04.2003 18:05:00)

Okei! Eli en kyl oo aivan varma pitäiskö tän olla täl alueella, mutta kitarahan nyt on kitarakama ni laitetaan nyt sitten..

Eli sellainen mua kiinnostaa että käytettyä kitaraa ostaessa ootteko kiinostuneet sen tarinasta? Mulla ei omissa kitaroissa mitää pitkiä tarinoita ole mutta kerron kuitenkin:

Ensimmäisen kitaran sain syntymäpäivälahjaksi, merkki oli muistaakseni joku Growler tms. Ei siitä oikee paljon oo kerrottavaa paitsi se että siinä ole sellainen aika syvä lovi kun joku oli sahannu sitä :D..

Sitten on tuo mun akustinen, senkin tarina on lyhyt..sain sen mummoltani synttärilahjaksi kun hän oli löytänyt sen roskiksesta :D

Kertokaa omia tarinoita ja kitaroidenne historiaa.. :D

EDIT: Vielä sellainen jännä juttu tuli mieleen minkä setä just kerto: Joskus 80-luvulla Padasjoella intiaanirockin jälkeen oli niitä siivoustöitä tehty ja sitten jonkun männyn juurelta läheisestä metsästä oli löytyny Fender Stratocaster. No, löytäjä sitten vei sen poliisille. Kitara oli poliisilla vuoden päivät, kunnes tuli poliisin huutokauppa ja löytäjä sitten osti kitaran itselleen sadalla markalla (?!?)...no hänestä ei kumminkaan kitaristia tullut ja hän päätti mennä vaihtamaan kitaran urkuihin musiikki liikkeeseen....tässä tällainen dialogi: Terve, mulla olis tällainen, ajattelin et jos voisitte vaihtaa tän johonkin urkuun? Myyjä: "Ahaa, no, tännepäin sitten.." Myyjä: "Tässä olis tällainen" (hintalapussa oli lukenut 13000mk) "No mä ajattelin et jos jotain vähän halvempaa" Myyjä: "No tollasen sä kyl saat jos me päikseen vaihdetaan" Eli on tainnut kyseessä olla Amerikan strato...
"Tyhmä saa olla muttei basisti"
Deg
26.04.2003 18:02:27

En valitettavasti tiedä mitään kitaroideni edellisten omistajien toilailuista. Toivottavasti eivät ole varastettuja.
hoho vaan sullekkin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)