Aihe: kannattaako ostaa kanavanvaihtaja vahvariin?
1
Keppis
26.04.2003 11:52:54 (muokattu 26.04.2003 11:53:30)
Siis sellanen jalkakytin jolla sai kaiku- ja särökanavan päälle. Paljo sellanen maksaa? Onko kuinka hyödyllinen? Käykö mikä vaan merkki kaikkiin vahvistimiin(mulla on H&K)?
Fortune
26.04.2003 12:01:49
Siis sellanen jalkakytin jolla sai kaiku- ja särökanavan päälle.

Kannattaa, jos vahvistimessa on useampi kuin yksi kanava ja meinaat soiton lomassa vaihtaa kanavaa/laittaa kaikua päälle tms.

Paljo sellanen maksaa?

Hintahaitari on varmaan yksinkertaisimman yksikytkimisen tarvikepedaalin 30 eurosta Mesan hirviöpedaalien useamman sadan euron hintoihin.

Onko kuinka hyödyllinen?

Sillä saat vaihdettua kanavan jalalla, ei tarvitse irrottaa käsiä kitarasta. Arvio itse hyöty omalla kohdallasi, ts. tarvitsetko ko. ominaisuutta.

Käykö mikä vaan merkki kaikkiin vahvistimiin(mulla on H&K)?

Mikä H&K:n malli, niitäkin on Edition Blondeista TriAmpin kautta ZenTeraan? Perusmallit ovat yleensä aika lailla yhteneviä ja toimivat lähes poikkeuksetta kaikissa malleissa, kyllä ne kauppiaat tietävät mahdolliset poikkeamat.
Ville81
26.04.2003 13:53:39
Jos sulla on joku halpastyrkkari niin voi olla ettei kytkimellä saa kuin säröt on-off. näitä perus switchejä saa 10e:llä.
H K
26.04.2003 14:27:39

H&K:n FS-2 maksaa muistaakseni 25€...

Toimii 3-kanavaisen kanavanvaihtajana tai kaiku/fx-loop pois/päällä kytkimenä.
\\\"Tiedän ma: rauha mulle on mullassa suotu. Etsijän tielle ei lepo lempeä luotu, pohjoinen puhuu, myrskyhyn aurinko vaipuu jää punajuova: kauneuden voimaton kaipuu.\\\"
Keppis
26.04.2003 16:34:13
Mikä H&K:n malli

Mulla on edition silver(50w)
Fortune
26.04.2003 18:34:47
Jos sulla on joku halpastyrkkari niin voi olla ettei kytkimellä saa kuin säröt on-off. näitä perus switchejä saa 10e:llä.

Kanavanvaihtoa sekin periaatteessa on, siellä on yliohjattu kanava ja puhdas kanava, vaikkakin todnäk. toteutettu jollakin piirillä, joka yliajaa sen ainokaisen kanavan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)