mr.bungle 14.04.2003 19:06:19 | |
---|
Moro! Olisi tarvetta pikkuvahvarille, ja kysyisinkin että kumpi edellämainituista on enemmän porukan suosiossa. Roland tuntuu spekseiltään kivemmalta, mutta Behringerin analogipohjaisuus kiehtoo. Ja Behringer on myös hienomman näköinen (kotivahvari kuitenkin kyseessä..) ja halvempi. Olenko oikeassa, jos epäilen että Rolandin mallinnettu saundi hajoilee lujemmilla volyymeillä? Olen Cubea kuullut ohimennen kitarakaupassa, ja saundit vaikutti mallinnetuilta siinä mielessä että möykkä kuulosti enemmänkin mikitetyltä skittavahvarilta (erillisen kaapin kanssa voi tulla ongelmia). Behringeriä en ole kuullut käytännössä ollenkaan, mutta oon tyytyväinen mun Behringerin BX1200 -bassostygeen. En tartte montaa eri mallinnusta, Behringerin edustamat riittää mulle, mutta hyvä saundi ja toimivuus erillisen 4x12 skoben kanssa on tärkeää. -Pekka |
WeetM 14.04.2003 20:17:59 | |
---|
Mulla on toi cube ollu jo jonkun aikaa ja en voi kyllä muuta kuin kehua. tosin ehkä puhtaalla kanavalla sais olla sinällään vähän enemmän tehoja. kuulostaa nimittäin vähän hiljaselta. mutta joku säröpedaali eteen tms. niin kyllä lähtee. ja lead-kanavalta löytyy potkua vaikka muille jakaa. en oo kyllä kauheesti tota vahvaria luukuttanu, mut soundit kuulostaa hyviltä suuremmillakin äänenvoimakkuusalueilla liikuttaessa. eli hyvä peli. behringeriä en voi kehua tai haukkua, kun en ole kyseistä peliä kokeillut. |
Hammer Of The Gods 14.04.2003 22:05:23 | |
---|
Moro! Olisi tarvetta pikkuvahvarille, ja kysyisinkin että kumpi edellämainituista on enemmän porukan suosiossa. Roland tuntuu spekseiltään kivemmalta, mutta Behringerin analogipohjaisuus kiehtoo. Ja Behringer on myös hienomman näköinen (kotivahvari kuitenkin kyseessä..) ja halvempi. Olenko oikeassa, jos epäilen että Rolandin mallinnettu saundi hajoilee lujemmilla volyymeillä? Olen Cubea kuullut ohimennen kitarakaupassa, ja saundit vaikutti mallinnetuilta siinä mielessä että möykkä kuulosti enemmänkin mikitetyltä skittavahvarilta (erillisen kaapin kanssa voi tulla ongelmia). Behringeriä en ole kuullut käytännössä ollenkaan, mutta oon tyytyväinen mun Behringerin BX1200 -bassostygeen. En tartte montaa eri mallinnusta, Behringerin edustamat riittää mulle, mutta hyvä saundi ja toimivuus erillisen 4x12 skoben kanssa on tärkeää. -Pekka Moe! Tuo Cube 30 on siis 30 wattinen, joten tuntuu hieman oudolta sellaiseen laittaa jotakin hervotonta 4x12 kaappia. Jos kyseessä olisi 30w putkivahvistin, saattaisi homma toimia hyvinkin, mutta kun kyseessä on transistorivahvisteinen mallintava, niin hieman epäilen riittääkö vahvistimessa potkua! Itse en ole kumpaakaan vahvistimista kokeillut, mutta kun nuo Rolandin mallinnukset on ilmeisesti niitä samoja joita on Bossin GT-6:ssa niin sanon sen verran, että ne ovat ainakin laadukkaita, itse olen saundeihin todella tykästynyt. En sitten tiedä ovatko nuo mallinnukset tismalleen niitä samoja joita GT-6:ssa. It's hard to rock without rolling... |
weelie 16.04.2003 10:18:24 | |
---|
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
mr.bungle 16.04.2003 21:00:09 | |
---|
http://www.guitarist.co.uk/gear/gear_page.asp?ID=1928 http://www.ugf.cc/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=11;t=000115 Kiitoksia linkeistä, oli ihan kivoja kommentteja molemmista. Kävin tänään testaamassa molempia, ja päädyin Behringerin ostoon. Syyt: -saundissa jotenkin enemmän presenssiä kuin Rolandissa. Kenties Rollessa on halpa DSP tai elementti. -speaker out -hienompi ulkonäkö -yli puolet halvempi hinta Rolandin efektit oli kyllä yllättävän hyviä, ja mallinnuksista jään kaipaamaan varmastikin brit comboa, jonka tyyliseen saundiin ei Behringerillä pääse. Efekteistä sen verran, että hintaerotuksella voin ostaa vaikkapa Behringerin räkkiefektin efektiluuppiin, tai 4x12 kaapin laitteen jatkoksi. Tampereen soitinkeskuksessa oli hyvä hinta Behringerille. |
SURf 17.04.2003 08:47:55 | |
---|
Tampereen soitinkeskuksessa oli hyvä hinta Behringerille. Paljonko tolle jäi hintaa? Jos tavuun kuuluvaa vokaalia seuraa yksi tai useampia konsonantteja, joita vielä seuraa vokaali, tavuraja sijoittuu välittömästi ennen viimeistä konsonanttia. |
weelie 17.04.2003 10:04:06 | |
---|
Paljonko tolle jäi hintaa? 110€ näkyy olevan niiden kotisivulla... ja tuohon hintaan sen varmaan saa tingattua muuallakin.
weelie 17.04.2003 10:06:08 | |
---|
-speaker out -hienompi ulkonäkö -yli puolet halvempi hinta
Testailemaan en tuota kehuttua Rolandia päässyt, mutta Behringerin minäkin joulukuussa hankin, noista yllä mainitsemistasi syistä.
sunking 24.04.2003 18:25:00 | |
---|
Hommasin uuden Behringerin GM110 mallintavan combon ja täytyy kyllä sanoa, että olen ollut todella tyytyväinen soundiin. Varsinkin kun olen soittanut koneelle speaker outin kautta niin ei soundia aidosta putkivermeestä erota ku tosi hommaan orientoitunut tyyppi. Eikä hintakaan ole paha. Kuka ton kokoista tarvii, niin siinä on varteenotettava vaihtoehto. |