MarkoA 26.04.2003 10:29:56 | |
---|
Saako mistään hommattua semmosia kielisettejä joihin sais itse valita jokaisen kielen paksuuden? Joskus tuntuu ettei kaupasta saa sopivaa, eikä aina viitsis ostaa paria irtokieltä mukaan. --- Well - The house is a rockin' don't bother knockin' --- |
Puavali 26.04.2003 10:38:49 | |
---|
Saako mistään hommattua semmosia kielisettejä joihin sais itse valita jokaisen kielen paksuuden? Joskus tuntuu ettei kaupasta saa sopivaa, eikä aina viitsis ostaa paria irtokieltä mukaan. Kaupassa on useinkin sopinut kauppiaalle se, että ostan satsin ja saan vaihdettua ilman eri korvausta kielen tai pari sopivampiin irtokieliin. |
Von_tune 28.04.2003 02:18:16 | |
---|
mene sinne kauppaan ja luettele millaisia kieliä haluat, tyyliin irtokieliä... Juuso Juntunen |
MarkoA 28.04.2003 06:43:09 | |
---|
Tulin ilmeisesti väärin ymmärretyksi!? No, toistetaan: Saako mistään hommattua semmosia KIELISETTEJÄ joihin sais itse valita jokaisen kielen paksuuden?! ...Joskus tuntuu ettei kaupasta saa sopivaa, eikä aina viitsis ostaa paria irtokieltä mukaan!! --- Well - The house is a rockin' don't bother knockin' --- |
Keefster 28.04.2003 07:49:18 | |
---|
Useillta kaupoilta/valmistajita saa mieleisiä settejä kunhan tilaa niitä kerralla useamman. Veikkaan että kertatilaus on jossain tuolla 10 setin paikkeilla. Tulin kun melkein kutsuttiin ! |