bubu 24.04.2003 18:04:38 | |
---|
Tuntuu olevan kitara, jota ei näe useallakaan soittajalla nykyään. Onko kitarassa jotain vikaa vai mitä? Kokemuksia soittimesta? GAS iskee kevätaikaan ainaa kovaa, nimittäin.. Lyrics. Wasted time between solos. -Gibson Ad |
Miikathebest 24.04.2003 18:06:19 | |
---|
Tuntuu olevan kitara, jota ei näe useallakaan soittajalla nykyään. Onko kitarassa jotain vikaa vai mitä? ... Varmaankin ulkonäkö |
p130 24.04.2003 18:12:45 | |
---|
Varmaankin ulkonäkö Kyllä minun silmääni ainakin Firebird on aina miellyttänyt. Joissakin musiikkivideoissa (ainakin skandinaavisen actionrockin Army of Loversilla eli The Arkilla) on viime aikoina näkynyt kokonaan valkoisia Firebirdejä. NAM!
Vain vaatimattomuuteni ylittää kauneuteni. |
P-Nut 24.04.2003 18:25:05 | |
---|
Njoo, onhan se toisaalta nätti. Mutta on se ainakin helvetin iso :) |
Muhvinssi 24.04.2003 18:30:12 (muokattu 24.04.2003 18:30:57) | |
---|
Onko kitarassa jotain vikaa vai mitä? ON. Se on kaulapainoinen eikä ihan vähän... Eli ei pysy sylissä ja seisaaltaankin meinaa keikata ellei pidä kiinni... |
Muhvinssi 24.04.2003 18:35:50 | |
---|
Kyllä minun silmääni ainakin Firebird on aina miellyttänyt. Joissakin musiikkivideoissa (ainakin skandinaavisen actionrockin Army of Loversilla eli The Arkilla) on viime aikoina näkynyt kokonaan valkoisia Firebirdejä. NAM! Niin on firebird muttei firebird VII.
|
p130 24.04.2003 18:42:45 | |
---|
Niin on firebird muttei firebird VII. No eipä ole seiska mutta tulilintu kuitenkin... taisi olla V siinä videossa? Onko tuossa epin VII- versiossa pultti- vai liimakaula? Neckthruahan epi ei kai valmista.
bubu 24.04.2003 18:45:56 | |
---|
Lyrics. Wasted time between solos. -Gibson Ad |
p130 24.04.2003 18:50:51 | |
---|
MarkoA 24.04.2003 19:21:21 (muokattu 24.04.2003 19:25:42) | |
---|
Onko kitarassa jotain vikaa vai mitä? Kokemuksia soittimesta? GAS iskee kevätaikaan ainaa kovaa, nimittäin.. Elä ainakaan mene tilaamaan ulkonäön perusteella jos et saanut kunnolla kokeilla. Itselläkin GAS meinas joskus pakottaa ostamaan tuommoisen Tokai Firebird mallin ja oikeastaan vain ulkonäön perusteella. Sain sellaisen (Gibson) testattavaksi, mutta olipa siinä yllätystä kerrakseen!! En sano että se ois huono tai muuta ei todellakaan. Hienot äänetkin ennen kaikkea. Se vaan on niin perhanan outo kokemus, muoto ja armoton kaulapaino tuntuu ainakin LP ja Strat:ien jälkeen tosi viimaiselta... Suosittelen testaileen pidempään. Itse en parin päivän aikana päässyt ollenkaan sinuiksi. Tuo pikkuhumpparien soundi on silti tosi ziizti! EDIT: lisätään vielä että testaamani malli ei ollut Firebird VII, ihan vain perusmalli (Fire..V?) --- Well - The house is a rockin' don't bother knockin' --- |
Tinmo 24.04.2003 19:49:56 (muokattu 24.04.2003 19:50:28) | |
---|
mä taas oon bongaillu niitä ihan sikana, ainaskin YUP:n Martikaisella on sellanen uudessa joutilaat-videossa, Rautiaisen Timpalla on se, samoin Foo Fighterssien toisella kitaristilla ja oliko jollain Guano Apesinkin äijällä sellanen, aika monella nykymusiikkia soittavalla bändillä on kitaristi jolla tuommonen on, ei välttämättä seiska vaan ihan joku tulilintu vain P.S Johnny Winter, Still Alive And Well!!!! *edit* kirjoitusvirhe Let there be light,
Let there be sound,
Let there be drums,
Let there be guitar,
LET THERE BE ROCK! |
A. Järvinen 24.04.2003 23:00:02 | |
---|
Se vaan on niin perhanan outo kokemus, muoto ja armoton kaulapaino tuntuu ainakin LP ja Strat:ien jälkeen tosi viimaiselta... Hassua, Epin tulilintu tuntu varsin tasapainoiselta. Huomaa, itellä SG-mallinen skeba :). |
P-Nut 24.04.2003 23:03:36 | |
---|
mä taas oon bongaillu niitä ihan sikana, ainaskin YUP:n Martikaisella on sellanen uudessa joutilaat-videossa, Rautiaisen Timpalla on se, samoin Foo Fighterssien toisella kitaristilla ja oliko jollain Guano Apesinkin äijällä sellanen, aika monella nykymusiikkia soittavalla bändillä on kitaristi jolla tuommonen on, ei välttämättä seiska vaan ihan joku tulilintu vain No mutta mitä väliä sillä on minkälaisilla kitaroilla muut muusikot soittaa ? Se mikä tuntuu ja kuulostaa omasta mielestä parhaalta on paras vaihtoehto. Ja kitaraa ei TODELLAKAAN kannata valita ulkonäön perusteella. PS. En sano kuitenkaan, että kyseinen malli/kitara olisi mitenkään huono |
Aerodactev 24.04.2003 23:06:57 (muokattu 24.04.2003 23:07:53) | |
---|
Olisinpa saanut tuollaisen kerran osto- ja myyntiliikkeestä 100e hintaan, mutta ei ollut rahaa (mikä ihana tekosyy). Se oli siis tällainen punaisen värinen: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-136020.html Toivottavasti on ihan paska kitara, ettei vaan vitutus nousisi liian suureksi. |
Lonesome 25.04.2003 11:47:09 | |
---|
Olisinpa saanut tuollaisen kerran osto- ja myyntiliikkeestä 100e hintaan, mutta ei ollut rahaa (mikä ihana tekosyy). Se oli siis tällainen punaisen värinen: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-136020.html Toivottavasti on ihan paska kitara, ettei vaan vitutus nousisi liian suureksi. Minua ainakin vituttais tuolla hinnalla jälkeenpäin. Toihan on sentään se parempi malli liimakaulalla. Tosin sunburst värin itse haluaisin kuten Winterillä ja Allen Collinsilla ja tietysti III-tai V-tyyppiä. Siinähän sitä on objektiivisia perusteita, eikö vain. Taidanpa olla onnellinen mies, kun ei muita murheita ole kuin puuttuva Firebird. Saattaahan tuo Epi kyllä soittimena ihan paska ollakin. Aito vaan maksaa uutena ihan sikana liikaa. Toisaalta eipä sitä alkuperäistä rakennetta halvalla teekkään. "I've Got The Rock'n'Rolls Again" |
Tinmo 25.04.2003 15:30:11 | |
---|
No mutta mitä väliä sillä on minkälaisilla kitaroilla muut muusikot soittaa ? Se mikä tuntuu ja kuulostaa omasta mielestä parhaalta on paras vaihtoehto. Ja kitaraa ei TODELLAKAAN kannata valita ulkonäön perusteella. PS. En sano kuitenkaan, että kyseinen malli/kitara olisi mitenkään huono niiniiinniinininininiiinniiiiiiin!!! mutta kun tuolla sanottiin, että ei oo näkyny noita paljon missään, minä taas olen nähnyt, kai sen saa kirjoittaa? Enhän mä ruvennu selittämään mitään millä pitäis soittaa mitäkin?
Let there be light,
Let there be sound,
Let there be drums,
Let there be guitar,
LET THERE BE ROCK! |
JLM 25.04.2003 16:10:16 | |
---|
Njoo, onhan se toisaalta nätti. Mutta on se ainakin helvetin iso :) Sehän on vaan hyvä jos sattuu olemaan iso soittajakin :) Parimetrisen ja satakiloisen soittajan käsissä Telet, SG:t ynnä muut näyttää ihan miniatyyreiltä :) Tuollainen Gibsonin Firebird VII olis kyllä erittäin nasta ainakin ulkonäkönsä perusteella. Metallihohtovärejäkin löytyy näköjään. |
Muhvinssi 26.04.2003 22:24:07 | |
---|
Onko tuossa epin VII- versiossa pultti- vai liimakaula? Firebirdeissä on aina läpikaula... |
Kjukka 26.04.2003 22:31:16 | |
---|
Firebirdeissä on aina läpikaula... Epiphonen Firebirdeja saa ainoastaan pultti- tai liimakaulaisena. -juki Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic |
fox 26.04.2003 23:51:15 | |
---|
Firebirdeissä on aina läpikaula... Niin on, "oikeissa"... |