Aihe: Lahja vaimolta
1 2
Jii
22.04.2003 21:32:18
Tämä juttu ei täysin ehkä tälle palstalle sovi. Siirtäkää jos haluatte. Ajattelin tämän palstan käyttäjien kuitenkin ymmärtävän eniten aiheen päälle.

Tulin tänään töistä kotiin ja tartuin kitaraan väsyneenä, koska soittaminen rentouttaa ja toisaalta treenata pitää. 8-)

Katse pysähtyi jossain vaiheessa treeniä tarkemmin vahvistimen päälle ja joku pahvilaatikko siinä lojui. Toisella vilkaisulla huomasin tekstin 'Carl Martin'. Vaimo oli kehittänyt itselleen jotenkin tietoutta efekteistä ja hankki minulle luksusluokan kompressorin.

Ja on sille käyttöäkin. Palikka on parin tunnin vääntelyn jälkeen edelleenkin vähän hakusessa, mutta kyllä siitä hienoja juttujakin on irti saanut.

Tällaisena hetkenä sitä osaa parisuhdetta arvostaa ;-)
Hieno vaimo minulla.
kalkkuna
22.04.2003 21:33:36
Hieno vaimo minulla.

On!
benny
22.04.2003 21:36:24

Elämän hienouksia ;)
shitfuck inc.
Vilhelmus
22.04.2003 21:36:29

Täytynee hommata prkl vaimo jos ne on tollasia!!
Pöhlöt. Muusikoiden.net on elämäntapa.
benny
22.04.2003 21:42:21

Vain harvat ja valitut. Saat kuitenkin vain nalkuttavan ja valittavan yksilön ;)
shitfuck inc.
J-PPP
22.04.2003 22:53:22
Onneksi olkoon vaan, uudesta pedaalista ja upeasta vaimosta! Toi on omasta mielestäni paras pedaalimallinen kompura mitä löytyy, ainoa syy miksi jäi hankkimatta oli tuo virtapiuha, en halunnut ylimääräistä piuhaa laudalle kun kaikille muille tulee samasta lähteestä. Mutta toisille tuo voi olla vain plussaa.

Käy kaiverruttamassa kylkeen päivämäärä ja jotain suloista, etpähän mene koskaan myymään kun purkissa lukee jotain tyyliin "Hyvää pääsiästä 2003 omalle pikku Jannelleni toivoo sokerimussukkapullanen!". :)
"Gimme a whiskey, ginger ale on the side...and don't be stingy, baby."
pitkätukka
22.04.2003 22:55:51
Ja vastalahjaksi vaimolle kitara, tai vaihtoehtoisesti basso.

Hoho.
hemmo
22.04.2003 22:58:54

Vain harvat ja valitut. Saat kuitenkin vain nalkuttavan ja valittavan yksilön

Jos olet tuolla mielellä liikkeellä et saa ketään puolisoksi, ikuna! Optimistisesti pitää ajatella.

Vastaan kyssäriin,että jos vaimoni ostaisi ihan mitä tahansa skittarompetta mulla edes vahingossa lahjaksi, niin ihmettelisin suuresti.

PS. Hah, sain anopilta kitarapaidan s-lahjaksi.
Lisää säröä, pyydän!
SURf
23.04.2003 07:25:28
Tällaisena hetkenä sitä osaa parisuhdetta arvostaa ;-)
Hieno vaimo minulla.

Hieno ihminen tuo vaimosi. Ainakin tämän perusteella.
Omani yllätti minut pari vuotta sitten nousemalla sängystä ennen kukonlaulua ja piilotti omalle paikalleen minulle ostamansa klasarikitaran jota olin jo jonkun aikaa himoinnut.
Oli muuten ainoa kerta kun heräsin sängystä kitaran vierestä.

Vaimot kunniaan!
Jos tavuun kuuluvaa vokaalia seuraa yksi tai useampia konsonantteja, joita vielä seuraa vokaali, tavuraja sijoittuu välittömästi ennen viimeistä konsonanttia.
JCM
23.04.2003 07:32:12

Hoho.
Peki
23.04.2003 08:21:22
no tuohan on hienoa.
katoin topicin ja aattelin että täällä on joku "Sain vaimolta lahjaksi AIDSin." ;)
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
Fortune
23.04.2003 11:18:26

PS. Hah, sain anopilta kitarapaidan s-lahjaksi.

Oliko semmoinen "Classic electric guitars"-paita?

Sain semmoisen joululahjaksi vaimokkeelta.
Kaupallisuus on ihkua!
www.anttischroderus.com
Chemo
23.04.2003 11:25:50

Hieno vaimo minulla.

Ethän unohda kertoa tuota myös hänelle itselleen...
hemmo
23.04.2003 11:48:22

Oliko semmoinen "Classic electric guitars"-paita?

Joo, just se. Oliko siinä 8 kpl klassisia sähkiksiä melko tyylikkään näköisesti. Päätin oitis ryhtyä keräilemään kitarapaitoja.
Lisää säröä, pyydän!
monotone
23.04.2003 14:10:49

Toisella vilkaisulla huomasin tekstin 'Carl Martin'. Vaimo oli kehittänyt itselleen jotenkin tietoutta efekteistä ja hankki minulle luksusluokan kompressorin.

Älkää nyt hyvänen aika antako vaimojen saada vihiä mitä ne pienet matolaatikot _oikeasti_ maksaa! Alkavat vaan sisarellisesti jakaa tietoutta keskenään ja sitten ei kenelläkään ole hauskaa. Pitäydytään vaan siinä perinteisessä tyylissä: "Kuule, Mesalla on _paljon_ kalliimpiakin vahvistimia. Tää oli verrannossa suorastaan halpa."

;-)
If knowledge hangs around your neck like pearls instead of chains, you are a lucky man.
Muhvinssi
23.04.2003 15:07:57
Mä sain vaimoltani lahjaksi tummahipiäisen lapsen... :-)
SURf
23.04.2003 15:10:16
Mä sain vaimoltani lahjaksi tummahipiäisen lapsen... :-)

Onhan sekin jo jotain...
Jos tavuun kuuluvaa vokaalia seuraa yksi tai useampia konsonantteja, joita vielä seuraa vokaali, tavuraja sijoittuu välittömästi ennen viimeistä konsonanttia.
Fortune
23.04.2003 17:34:12

Joo, just se. Oliko siinä 8 kpl klassisia sähkiksiä melko tyylikkään näköisesti. Päätin oitis ryhtyä keräilemään kitarapaitoja.

Sama paitahan se. Hieno on kyllä.
Kaupallisuus on ihkua!
www.anttischroderus.com
Jalle_l
24.04.2003 14:26:46
No ei voi muuta ku olla kateellinen...
siis vaimosta=o)
Mistä se lähtee... eiku...
totaali
24.04.2003 17:34:07
Mistä tuollasia löytää? Siis tuollasia vaimoja? Mulla oli yx, joka lähinnä ärsyyntyi kitaraan liittyvistä asioista. Ja se lähtikin sitten lätkimään toisen miehen matkaan, miehen ilman kitaraa (ja varmaan ilman munaakin...)
Jyrzä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)