Lauri666 29.04.2003 21:32:20 | |
---|
Onko kellään kokemuksia kyseisestä kepistä? Tuo JEMi sopisi paremmin omalle kukkarolle, kuin nuo muut.. Tuossahan on vissiin super wizard neck? vai Jem neck? no anyway.. Itse tykkään ohuista kauloista ja se vissiin on? ja harmony centralissa oli ainakin kehuttu mikkejä. Ja ostos tulisi vasta kesäkuussä. Kun tulee käytyä muutaman päivän hesassa. Siellä vissiin on tuo Levytukku halvin Ibanezin myyja? Mitähän siellä maksaisi tuo peli?(tiedän tiedän.. email, mutta eivät ole vastailleet olen jo 2kk:ssa 3 lähettänyt, eikä yhtään vastausta..) Ja tyyli: Strato, Sonata, Nightwish ja Cob.. eli tilua & muuta.. kiitos ~Late~ ps: tuli kirjoitettua pisin teksti sitten.. ?? I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
-K- 29.04.2003 21:47:12 | |
---|
Ja ostos tulisi vasta kesäkuussä. Kun tulee käytyä muutaman päivän hesassa. Siellä vissiin on tuo Levytukku halvin Ibanezin myyja? Mitähän siellä maksaisi tuo peli?(tiedän tiedän.. email, mutta eivät ole vastailleet olen jo 2kk:ssa 3 lähettänyt, eikä yhtään vastausta..) Tuota tuota tekisin suna niin että käyt testaamassa levytukussa ja käsket sen jälkeen lähikauppiaan tilaamaan kepin sinulle, levytukku ei todellakaan ole halpa kauppa se tuo ibanezit maahan. Lähikauppiaalta saat varmaan ainakin 15% hinnasta pois. Ei suotta elämys. |
LaXu 29.04.2003 21:57:00 | |
---|
Sinänsä tuo JEM7DBK ei ole oikeastaan muuta kuin RG hieman paksummalla kaulalla. Tosin hintakin on aika sama kuin vaikkapa RG3120:lla (jossa tosin mahonkirunko lehmuksen sijaan). Suosittelen siis testaamaan myös noita kalliimpia RG-sarjan keppejä. Tai jos halvemmalla haluat päästä, niin RG5xx tai 15xx sarjan skeba ja uudet mikit...veikkaanpa että pääsee tuolla yhdistelmällä hyvinkin lähelle tuota JEM7DBK:ta. |
Lauri666 29.04.2003 22:02:13 (muokattu 29.04.2003 22:02:47) | |
---|
I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
ChangeOfSeasons 29.04.2003 22:29:24 | |
---|
halvin Ibanezin myyja? Mitähän siellä maksaisi tuo peli?(tiedän tiedän.. email, mutta eivät ole vastailleet olen jo 2kk:ssa 3 lähettänyt, eikä yhtään vastausta..) itse sain vastauksen samana päivänä..hinta taisi olla jotain 1930e ja thomannilla about 300e halvempi. ..and I smile and I'll lurn to pretend... |
LaXu 29.04.2003 23:26:00 | |
---|
itse sain vastauksen samana päivänä..hinta taisi olla jotain 1930e ja thomannilla about 300e halvempi. Tuo 300€ ekstraa tuntuu olevan joku Levytukun ohjelinja. Esim. Laney TT20 combo: Saksassa ja Ruotsissa alle 500€, Levytukussa lähes 800€. Kaipa noista saa aika reilustikin pois kun älyää tinkiä, mutta silti aika kovat hinnat. |
Lauri666 30.04.2003 20:41:28 | |
---|
Hmm saako tuohon DBK:hon vaihdettua vaikka tuon 555:sen mustan mallin pickguardin??? Sillä se on paljon siistinpi(mun mielestä). Mitä se kustantaisi lisää? OTTAKAA HUOMIOON: en ole omistanut yhtäkään kitaraa jossa on pickguard, joten niistä en tiiä mitään.. ~Late~ I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
ChangeOfSeasons 01.05.2003 10:16:16 | |
---|
Hmm saako tuohon DBK:hon vaihdettua vaikka tuon 555:sen mustan mallin pickguardin??? Sillä se on paljon siistinpi(mun mielestä). Mitä se kustantaisi lisää? OTTAKAA HUOMIOON: en ole omistanut yhtäkään kitaraa jossa on pickguard, joten niistä en tiiä mitään.. ~Late~ jos olet huomannut niin DBK:n pinta ei ole tasainen vaan sellainen röpelöinen...onkin sen pickguarding asentaminen asketta vaikeampaa. ..and I smile and I'll lurn to pretend... |
wilo 01.05.2003 16:23:51 (muokattu 01.05.2003 16:29:15) | |
---|
jos olet huomannut niin DBK:n pinta ei ole tasainen vaan sellainen röpelöinen...onkin sen pickguarding asentaminen asketta vaikeampaa. Sanokaas mulle mikä se pickguard sitten oikein on? Olen aina luullut sen tarkoittavan samaa kuin esim. straton pleksi mihin mikit sun muut kiinnitetään. Jos se sitten tarkoittaa pleksiä, niin käsittääkseni tossa 7DBK:ssa on ihan normaalin muotoinen Jemin pleksi; kaipa sen vois vaihtaa jos niin haluaa. Lankun pinnan epätasaisuus ei siihen vaikuttane. Niin, ja eikös 7DBK:ssa ole materiaalina alumiini eikä pleksi? Ja 7D:ssä on Super Wizard neck - eli pari milliä ohkaisempi kuin Jem neck.
|