HS 28.04.2003 08:50:39 | |
---|
Terve Waheistahan on ollut paljonkin puhetta, mutta kysytääs nyt vielä vähän lisää :) Kumpi noista sopisi paremmin tuommoisen "säröisen", laulavan soolosoundin kaveriksi. Dunlopin GCB-95 ei mielestäni tuossa oikein toiminut, eikä JH-1 Hendrix wahikaan aivan ole sitä mitä haen takaa. 535Q ja Vox näyttävät T-kaupassa olevan suunnilleen saman hintaisia. Budda menee vähän yli budjetin :( Mikä neuvoksi? ps. joka pienistä digitallentemista tietää, kaipaan apuva "Muut soittimet ja bändikamat" puolella :) |
Guitarfreak 28.04.2003 10:56:36 | |
---|
Mun mielestä tuo Dunloppi sopii paremmin tuommosen särösaundin kanssa. VOXi ois enempi kotonaa kevytroson kanssa soitellessa. IMO toi VOXi menee tukkoon kun säröä alkaa lisäämään... Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat |
Fortune 28.04.2003 11:00:52 | |
---|
Mun mielestä tuo Dunloppi sopii paremmin tuommosen särösaundin kanssa. VOXi ois enempi kotonaa kevytroson kanssa soitellessa. IMO toi VOXi menee tukkoon kun säröä alkaa lisäämään... Meinaatko? Itse kokeilin tuota Voxin V847:sta (eli sitä klassikkoa juuri) Rectifier-combon kanssa ja perhanan hyvin se mielestäni toimi. Tosin en minä nyt sitä Rectoa "Metallicaksi" asti vääntänyt, pikemminkin tuommoista laulavaa liidisoundia vain kokeilin Les Paulin kanssa. Mutta se oli pikatesti, joihin ei aina voi luottaa. |
Aki 29.04.2003 15:32:38 | |
---|
Tai jos haluaa kaikki nää: Boss PW-10! :oD Ei vais. Mutta kyllä se hyvä wahi on, eikä oo sen yhden soundin kanssa jumissa jos vaikka jonain paskana päivänä haluais kamojaan syyttää. -Aki. Ostakaa mun Boss SD-1 ja TW-1! :o) |
Jabe 30.04.2003 10:35:19 | |
---|
Minulla on Voxin V847, ja hyvin se mielestäni särösoundinkin kanssa pelittää. Mutta en ole verrannut tuohon Dunloppiin päittäin (tarkoitan: saman kitaran ja vahvistimen kanssa peräkkäin). Kaiken kaikkiaan nämä vah-hommelit ovat minun mielestäni melko hankalia ja herkkiä soundiasioita. Minulla on Hunajaa -biisin demossa wahia kompissa ja soolossa (liikaakin, tiedän :-)). Nyt haluaisin äänittää Marsun kanssa samanlaista soundia yhden biisin komppiin (vähän säännöstellymmin), mutta eihän enää kuulosta samalta eri stygen kanssa :-/ Kyllä VOX toimii Marsunkin kanssa, mutta se juttu muuttui jotenkin erilaiseksi ... en saa nyt jostain syytä samaa wackawackaa kuuluviin. Ehkä soitan erilailla? Tai sitten ne pienet elektroniikkamemminkäiset ovat yön aikana hiipineet pajalleni ja käännelleet spedujen ja stygen komponetteja hieman eri asentoihin. Tiedättehän: "Kaikki on samalla lailla kuin eilen, mutta soundi on ihan erilainen ...!?" |