Olen joskus ennenkin tätä kysynyt mutta ajattelin kokeilla uudestaan kun sillon en saanut pahemmin vastauksia. Niin onkohan kenelläkään kokemuksia noista body art collection kitaroista. Tarkoitan lähinnä laatua koska hinta on sen verran alhainen tuollaiselle kitaralle että epäilyttää. NJ warlock oli mielessä mutta huomasin että tuollainen body artti olisi hienompi ja halvempikin. Tiedä sitten. Mulla ei oo kokemusta tuosta nimenomaisesta body art bc richistä, mutta mick thomson warlock löytyy kyllä.. Ollut mulla noin kuukauden ajan tosin vasta, mutta täytyy sanoa, että tyytyväineen oon ollu! Mikit on ok, kaula hyvä ja body hyvä. Mielestäni hyvin tehty (korea), nauhat kohillaan eivät "törrötä" mistään yli otelaudan, kaula on suora, "special" upotukset otelaudassa on just niinku pitääkin! Hyvä peli soittaa, tykkään kovasti.. = ) Siis kaiken kaikkiaan kaikki on niinku pitääkin.. Toivottavasti tästä oli ees jotain apua, tosin eihän tää nyt koskenu tuota kysymääsi soitinta, mutta ajattelin pistää nyt jotain ajatuksia tähän... = ) Ai niin, kaippa bc richilläkin on joku "laaduntarkkailu" jossain päin maailmaa... "reality is a very fragile thing after all..." |