Aihe: Sooloboostpedu
1
jiBa
26.04.2003 14:28:44
Kuinkahan hyvin MXR:n esim. phase 90 tai 100 toimii EVH -tyyliin sooloboostina? Nostaako se volaa tarpeeks? Noita pedaaleja on niin vähän liikkeessä, et ei oo päässy kokeileen..
Samoin mitä suosittelette ihan normaaliksi boostpeduksi?
Toimiikohan Marsun Blues Breaker, siinähän on se "boost" -mode ihan valmiina..
Aivot pois ja sipuli tilalle.
Hammer Of The Gods
26.04.2003 18:38:59
Ootko miettiny, että jos hommaisitkin jonkin sortin kompressorin tohon buustaushommaan?
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Enffi
26.04.2003 18:54:37
yleensä ihan EQ toimii
J-R
28.04.2003 00:49:21
Mxr:n micro amp. Hyvä ja kohtuuedullinen boost-pedaali. Säädettävän boostin lisäksi lievä presence-korostus. Olen todella tyytyväinen omaani.
Kossu
28.04.2003 08:51:07
Haluat siis boostin ilman mainittavaa särölisäystä tai soundin muutosta, vai kuinka? Boostaus tietysti lisää hieman säröä jos soitat putkivahvistimella mutta kyllä siihen ratkaisuja on.

Tuossa jo mainitut EQ ja kompressori ratkaisut toimivat oikein hyvin, lisäksi on olemassa etuvahvistimia, MXR:llä on kolme toimivaa ratkaisua: Dynacomp, graaffinen EQ ja Micro Amp.

Seymour Duncanilla on myös mikki boosteri, joka voisi olla mainio ratkaisu etenkin Strato S-S-S ja Tele miehille.

Sitten on tietenkin olemassa voluumi-pedaaleita, joita menneisyydessä käyttivät kaikki ja nykyään ei enää kukaan.

Rocktronilla on myös sellainen peli kuin Comptronion jossa on myös särö jonka voi kuitenkin säätää melkein olemattomiin.

Itse käytin joskus kaukaisessa menneisyydessä Elektro Harmonix LPB-2 etuvahvistinta sekä Cry Baby Mister wah wah / vol -pedaalia.
ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker
Juutas
28.04.2003 16:32:32
Kossun mainitsemaa Duncanin boostia hehkutettiin muistaakseni uusimmassa Riffissä... Kuulosti lupaavalta.
A. Järvinen
02.05.2003 11:24:43
En tiedä kuuluuko tänne, mut tossa oma tekemässä MXR:ssä on tollanen vola-modi. Mä käytän sitä boostaamaan sooloja, vähän säröä ja paljon volaa. Antaa kivan äänen.
JPL
02.05.2003 11:48:22
Fulltone Fulldrive2. Samoissa kuorissa maukas medium-särö ja boost. Hyvän putkikaapin paras kaveri. Ei tartte kompuraa...
Bluelight, Funk&Fusion project
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)