Aihe: Kohta tilaan uuden kepakon.
1
Mörkö
02.05.2003 13:25:18
Olen tilaamassa thomannilta tuota platinum mallin warlockia. Juu tiedän kyllä että NJ olisi parempi mutta sen hintalappu on minun varoilleni hieman liian suuri.

Niin onhan minulla muutama kysymyskin! ;)

Eli kauanko yleensä menee kun thomannilta vastataan maileihin? Lähetin nimittäin sähköpostia ja kysyin että onko kyseisiä kitaroita varastossa. Muutama päivä on mennyt eikä vielä vastausta ole kuulunut.

Ja olen kuullut että noissa BC Richeissä olisi huonot vakiomikit. Ajattelin kyllä lisätä siihen EMG 85 mikin mutta onko platinum mallissa mitään muita vikoja kun tuo mikkiongelma?

Vielä olisi sellainen kysymys että kun minun naapurini kuulemma maalailee autoihin ja oikeastaan melkeinpä mihin vain sellaisella kynäruiskulla kaiken näköisiä kuvia niin voikohan tuohon kitaraan tehdä mitään taideteosta? Ja jos voi niin onko siinä mitään erityistä huomioonotettavaa?

Tässäpä oli enimmät kysymykset. Anteeksi jos tuntuu vähän sekavalta viestiltä mutta olen vähän sekavassa mielentilassa uutta kitaraa odottaessani. :)
"vinsentti on vihree nyrsijä"
Juzzu
02.05.2003 13:30:34
Soita Thomannille, sitten tuo selviää. Ei ne sulle puhelinta lyö korvaan, mutta satojen postien joukosta voi se oma viesti hukkua.

Ei mikkien vaihdolla mielettömyyksiä saada aikaan. Sinuna pitäisin kitarassa vakiomikit, soittelisin aikani, ja jos myöhemmin tuntuu, niin sitten voi _harkita_ mikkien vaihtoa.
Ja jos sulla on vahvariosastokin vähän sinnepäin, menee kalliisiin merkkimikkeihin sijoitetut pelimerkit vaan hukkaan.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Mörkö
02.05.2003 13:35:21
Soita Thomannille, sitten tuo selviää. Ei ne sulle puhelinta lyö korvaan, mutta satojen postien joukosta voi se oma viesti hukkua.

Ei mikkien vaihdolla mielettömyyksiä saada aikaan. Sinuna pitäisin kitarassa vakiomikit, soittelisin aikani, ja jos myöhemmin tuntuu, niin sitten voi _harkita_ mikkien vaihtoa.
Ja jos sulla on vahvariosastokin vähän sinnepäin, menee kalliisiin merkkimikkeihin sijoitetut pelimerkit vaan hukkaan.

Vahvariosasto on kyllä ihan kohdallaan. Siis oletan nyt että puhuit tuosta minun "kakkavahvistin" threadista?

Siis tuo samick vain lojuu tuossa jaloissa vaikka parempikin vahvistin kyllä löytyy.

En minä niitä mikkejä heti ollutkaan vaihtamassa. Sanoin vain harkitsevani kun vakiot kuulemma eivät ole parhaat mahdolliset.
Juzzu
02.05.2003 14:03:14
Vahvariosasto on kyllä ihan kohdallaan. Siis oletan nyt että puhuit tuosta minun "kakkavahvistin" threadista?

En tarkoittanut sitä. Ei tässä nyt ehdi tsuumaamaan mitä kukin on kirjoittanut :o)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Mörkö
02.05.2003 14:20:42

En tarkoittanut sitä. Ei tässä nyt ehdi tsuumaamaan mitä kukin on kirjoittanut :o)

Nooh. Kuitenkin vahvistinosasto on ihan ok. :)
Mörkö
04.05.2003 12:02:19
Pitää nostaa takaisin ylös tämä thread jos joku tietäisi vastauksen ainakin tuohon maalauskysymykseeni.
fox
04.05.2003 13:21:13

Vielä olisi sellainen kysymys että kun minun naapurini kuulemma maalailee autoihin ja oikeastaan melkeinpä mihin vain sellaisella kynäruiskulla kaiken näköisiä kuvia niin voikohan tuohon kitaraan tehdä mitään taideteosta? Ja jos voi niin onko siinä mitään erityistä huomioonotettavaa?

Eipä mieleen muuta huomioonotettavaa tule kuin se ehkä tärkein: Käytettävien maalien tulee olla mieluusti yhteensopivia kitaran alkuperäisen maalikerroksen kanssa ettei rupee "lakka kuplimaan"... kannattaa testata jollain pienellä alueella ensiksi. Muuten taideteokset on hyviä. Kympillä niitä. =)
Kaitsu85
04.05.2003 14:00:42
Minäpäs ostan "kesemmällä" (lähempänä kesää) IBANEZ RG 570EX cyber pinkkinä.
Mörkö
04.05.2003 20:36:22
Pistinpäs sitten tilauksen meneen. Tuli vastaus maili jossa kerrottiin että "tavaraa ei ole juuri nyt varastossa" ja että pistävät heti tulemaan kun saavat kepin.

Osaakohan kukaan sanoa kuinka kauan noilla kestää saada se keppi sinne?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)