Aihe: Laney VC50
1
vale
07.05.2003 17:42:44
No niin, mites onkos kellään kokemuksia?? Ruusuja ja risuja otetaan vastaan.. Täytyy tässä pikkuhiljaa ruveta listaamaan mihinkä kesäduuni rahat laittais.. Ja vahvistin olis nyt hankinta listan kärjessä. Ja tietty putkistyrkka, jota ei tarttis heti vaihtaa pois.. Siis sellanen josta lähtee säröö mutta kuitenkin kunnon rokki ja blues soundit myös.. Toi on kuulemma vahvistin laidasta laitaan!?!
Rock n' Roll is only way to DIE
tulus
07.05.2003 20:00:04
Levytukun mukaan VC50:n valmistus on lopettu.
Korjatkaa jos olen väärässä.
vale
08.05.2003 13:08:29
Joo, sellasen tiedon mäkin sain sieltä... Täytyy vissiin etsiä käytettynä... Mites Lähteekö tosta TT20 higain säröt vai onko laneyn sivuilla oleva info shittiä??? Kellään kokemusta...?? Entä Craten VC50??!?!?
LaXu
08.05.2003 14:35:15
Mites Lähteekö tosta TT20 higain säröt vai onko laneyn sivuilla oleva info shittiä?

Ei siinä mielestäni tolkuttoman paljon gainia ole, aikalailla täysille saa gainpotikan kääntää ennen kuin raskaampaan rokkiin riittävää säröä alkaa löytyä. Eli tuollaisen kaveriksi suosittelisin jotain säröpedaalia ainakin boostiksi.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
taukki
08.05.2003 20:01:19
No niin, mites onkos kellään kokemuksia??

Joo investoin just pari viikkoo sitte vc50:een. Helvetin monipuoline putkistyrkka ja puhtaat on ihan saatanan hyvät! Ainoastaan kunnon metallisaundiin tarviis vähä lisää boostia.
vale
09.05.2003 09:53:17

Joo investoin just pari viikkoo sitte vc50:een. Helvetin monipuoline putkistyrkka ja puhtaat on ihan saatanan hyvät! Ainoastaan kunnon metallisaundiin tarviis vähä lisää boostia.

Paljonkos maksoit? Mites tommoset rokki soundit eli tyyliin Guns n' Roses ja Peer Günt?? Kiinnostas löytää tommonen jostai...
tulus
09.05.2003 11:47:37

Öö, mulla on ollut nyt pari päivää testissä VH100R (eli sama kone kuin VC50 mutta 100w-nuppimuodossa) ja hyvin pallikkaat metallisoundit lähtee driven ollessa päällä, eli ite en ainakaan boostia enää sille kanavalle tarvi :) Ja joo, cleanit on loistavat. Volumen ylitettyä 4:n niin voi jee kun alkaa potkia. Hyvältä peliltä vaikuttaa.
Korjatkaa jos olen väärässä.
vale
09.05.2003 12:07:47

Öö, mulla on ollut nyt pari päivää testissä VH100R (eli sama kone kuin VC50 mutta 100w-nuppimuodossa) ja hyvin pallikkaat metallisoundit lähtee driven ollessa päällä, eli ite en ainakaan boostia enää sille kanavalle tarvi :) Ja joo, cleanit on loistavat. Volumen ylitettyä 4:n niin voi jee kun alkaa potkia. Hyvältä peliltä vaikuttaa.

no helvetti kun naama muutti värin vihreeks kateudesta... Mulla ei kuitenkaan oo ku n 1000e laittaa vahvariin. No tietty voisin ostaa pelkän nupin nurkkaan venaileen ens kesää ja ostaa sit kaappi.... :) heh...
Kai se on pakko etsiä jostain käytetty VC50. Mikäs se oli sen music kölnin tai mikä nyt onkaan, webbi osote??
PIM
09.05.2003 12:12:35

Mikäs se oli sen music kölnin tai mikä nyt onkaan, webbi osote??

www.musicstore.de
Right now I'm fucking busy, or vice versa..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)