Aihe: Käytättekö itsetehtyjä efektejä?
1
Zarmo
07.05.2003 12:11:59 (muokattu 07.05.2003 12:12:15)

Käytättekö keikoilla itsetehtyjä efektejä? Olen yhä vakuuttuneempi kaverini minulle tekemän fuzzin loistavuudesta ja voisin ottaa sen keikkakalustoon mukaan, jos vain olisi bändi ja keikkoja.
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa.
kivi
07.05.2003 12:24:33
Käytättekö keikoilla itsetehtyjä efektejä? Olen yhä vakuuttuneempi kaverini minulle tekemän fuzzin loistavuudesta ja voisin ottaa sen keikkakalustoon mukaan, jos vain olisi bändi ja keikkoja.

Mikä jottei.

Tällä hetkellä ei laudassa ole yhtään kokonaan käsintehtyä (:-) laitetta, mutta muutama moditettu pedaali kyllä. Jos tarvetta olisi, laittaisin varmaan itsetehtyjä säröjä muiden kaveriksi.

Eivät ne ainakaan huonompia kuin tehdastekoiset ole...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Guitarfreak
07.05.2003 14:53:42 (muokattu 07.05.2003 14:55:34)
Mulla oli joskus itsetehty putkietunen! olihan se muuten hyvä, mut tekijä oli käyttäny 150V elkoja... kuitenkin jännitteet oli jotain 400v... tervettä :D Saundas ihan hyvältä... kävi vaan vähän kuumana...

EDIT: PS. onhan kaikki efektit jonkun tekemiä...
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat
Fortune
07.05.2003 14:56:34
Kesällä pistänen JuhoL:n töihin säröhirmun tekoon, kunhan rahaa siunaantuu.

Eli jos se toimii, niin varmasti käytän.

Ja kyllähän jokin Baby Blue menee melkein "itsetehtyjen" listaan kaikessa kotikutoisuudessaan, se kyllä kelpaisi milloin vain minullekin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)