Aihe: Laney lc30 II
1
wuchi
04.05.2003 12:59:20
Olen ajtellut hommata kyseisen putkivahvarin ja olisin kiitollinen kokemuksista ja jonkinlaisesta esittely/mainos -kirjoituksesta. en ole itse päässyt kokeilemaan vielä, mutta haluaisin pohjatietoa mahdollisimman paljon, plussat ja miinukset. Kiitos jo etukäteen.
Imper
04.05.2003 21:29:06

Olen ajtellut hommata kyseisen putkivahvarin ja olisin kiitollinen kokemuksista ja jonkinlaisesta esittely/mainos -kirjoituksesta. en ole itse päässyt kokeilemaan vielä, mutta haluaisin pohjatietoa mahdollisimman paljon, plussat ja miinukset. Kiitos jo etukäteen.

Mites ois "Haku"? :)
Everyone is a per-son
Fingolfin
04.05.2003 21:35:25
Ja ellet ole jo käynyt Harmony Centralissa..

http://www.harmony-central.com/Guitar/Data/Laney/LC30-01.html
Strength and Honor
wuchi
05.05.2003 10:21:40
Kyllä mä oon käyny harmonycentralissa. Mut siel oli aika nihkeesti tästä vahvistimesta. Ajattelin vaan jos joku olisi ollut halukas kertomaan omia kokemuksia. Harmonycentralissa oli sellasia kirjoituksia ettei niistä oikeen saanu muuta kuvaa kun että millasia säätöjä arvostelijat käyttävät. Ja täällä käytin kyllä hakua, mut ei kukaan ole kertonut mitään kokemuksia vahvarista, vain sitä et se on halpa ja hyvä..
wuchi
06.05.2003 11:11:25
Pitäsikö tästä nyt vetää se johtopäätös, et vahvistin ei ole kovin hyvä, kun kellään ei tunnu sitä olevan?
-K-
06.05.2003 18:23:20
Pitäsikö tästä nyt vetää se johtopäätös, et vahvistin ei ole kovin hyvä, kun kellään ei tunnu sitä olevan?

Onhan tuota täällä muistaakseni muutamalla tyypillä, en vain muista kellä.

Nohjoo en ole hetkeen vahvistinta testannut mutta mieleen jäivät todella hyvät cleanit imo. Särö oli sellainen "rouhea", metalliin ei oikein taivu (muistikuvat, aika huonoja). Mutta lähikauppaan ja testaamaan. Tänne pitäisi tehdä joku vahvistimien sound-sample database =) .
Ei suotta elämys.
superfly
06.05.2003 18:25:16
Käytä sitä hakua. 28 hittiä heti.
wuchi
07.05.2003 11:29:58
oisin testannu oitis, mutta turusta ei tahdo oikein löytyä kauppaa jossa laneyta olisi...tietääkseni. Mutta kiitos vihjeistä :) Ja tosta hausta vielä, sain mäkin haulla 33 osumaa, mut niisä kaikissa oli toisaan vaan mainittu vahvistin nimeltä tai sanottu vaan et on hyvä tai jotain vastaavaa.. siksi siis laitoin tänne tiedustelun :)
Database -idea oli hyvä! kannatetaan!
booster
07.05.2003 12:52:49
Database olisi kyllä hyvä. Askomikoltahan noita klippejä tuntuu löytyvän melko läjä, vielä kun pistäisi niiden oheen jonkun lyhyen listan, että mikä on mikäkin.. *vink*
"If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Kitarakamakaavio
wuchi
07.05.2003 17:02:15
oliskohan askomikolla ollut joskus laneyn lc-sarjan vahvistin?
LaXu
07.05.2003 17:32:13
Pari kertaa olen tuota kaupassa kokeillut. Mielestäni oli vallan mainiot puhtaat soundit, Vox tuli mieleen. Säröt olivat pehmeät ja aika vintagesoundiset, joten agressiivinen hevikone tuo ei ole. Kaiku oli muistaakseni ihan kelvollinen, ei kuitenkaan mitenkään erityisen loistava.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
wuchi
08.05.2003 10:11:44
Tuosta Lc-30:n särö puolesta toivoisin lisää kuvausta, jos mahdollisuutta. Jos joku viisas ja kokenut vois kertoo tai pikemminkin vertailla marshallin jtm-30:een? Se on tuttu vehje. Siinä vaan marshallin keskiäänipainotteisuus ei purrut..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)