Paddle 20.05.2003 17:00:45 | |
---|
Ostin tuossa metallikielisen akustisen ja ois tämmönen ongelma: Kaikukopan suuosan alapuolella oleva "koristeläppä" on täynnä noita Fenderin logoja. Ajattelin, että kun ovat kerta niin epäesteettisiä, että haluan niistä eroon. Tietääkö kukaan että millä ne lähtee? Pitääkö sittenkin tarttua hiekkapaperiin? Siis jos ei nyt käyny selväksi että mistä tässä puhun, niin sama homma ois plekrasta ottaa se logo pois, samaa ainetta kun tuntuvat itse teksti ja muovi olevan. Tosimiehet pysyisivät hiljaa. |
Kore 20.05.2003 17:21:11 | |
---|
Nyt en ole ihan varma, mutta uskoisin siinä plektrasuojan päällä olevan sellaisen suojakalvon. Se on tarkoituskin ottaa pois. Koita varovasti räplätä sitä reunasta irti. Lähteekö? and there is no doubt
that one day he will be
where the eye of his telescope has already been... |
Pedro de la Helvetto 20.05.2003 17:22:41 | |
---|
Eikös siinä ole sellainen suojakalvo, niinkuin joidenkin näyttöjen päällä? Koeta löytää jostakin reunasta joku kohta mistä se saattais lähtee? Elä nyt sentään ala mitään hiomaan! Pleksejä saa uusiakin ja ne taitaa yleensä olla jollain miedolla liimalla kiinni! Wahoo! |
Paddle 20.05.2003 17:28:03 | |
---|
Heh. Olinpas tyhmä. Kokeilin sillon aluksi parista nurkasta repiä tota mutta tuossa yhessä nurkassahan oli tosiaan tuo suojakalvon repimiskohta. Kiitoksia, olen taas kokemusta viisaampi. Tosimiehet pysyisivät hiljaa. |
Imper 20.05.2003 18:55:33 | |
---|
Heh. Olinpas tyhmä. Kokeilin sillon aluksi parista nurkasta repiä tota mutta tuossa yhessä nurkassahan oli tosiaan tuo suojakalvon repimiskohta. Kiitoksia, olen taas kokemusta viisaampi. Siis olikos kyseessä nyt varmasti kitara? Ettei kuitenkin basso? :) Everyone is a per-son |