Tortex 29.04.2003 14:07:51 | |
---|
Ovatko nyky Squierit laadukkaita keppejä? esim. tommonen standard Fat Strat? Onko jollakin omia kokemuksia, kannattaisko ostaa? Hinnan puolesta se passais mulle ku plektra käteen. Niinpä niin, joopa joo... |
vjvesa 29.04.2003 17:30:20 | |
---|
Tarkoitat varmaankin tuota standard -sarjaa. Itse olen/olin aikeissa ostaa moisen kepin. Mulla on tällähetkellä tom delonge strato, joka on kyllä hyvä mutta tahtoisin vielä single coil -saundi. Paikallisessa testasin tavallista versiota, ja se ainakin oli paljon paskempi kaulasta, nauhat törrötti ym. Jos löytää hyvältä kädessä tuntuvan kappaleen, niin harkitsen ostoa uudestaa. Standard -sarja on ainakin yleisesti saanut hyvää palautetta. Kamalista profiilista |
JLM 29.04.2003 19:30:07 | |
---|
Itselläni on tuollainen 20th Anniversary Squieri ja kyllä sillä ihan ilokseen soittelee. 300e kitaraksi erittäin näppärä. |
JLM 30.04.2003 23:01:26 | |
---|
Tästä on muuten puhuttu aiemminkin joten kannattaa kokeilla hakua.... |
A. Järvinen 02.05.2003 11:14:33 | |
---|
Itselläni on tuollainen 20th Anniversary Squieri ja kyllä sillä ihan ilokseen soittelee. 300e kitaraksi erittäin näppärä. Tjaa. Ite olen kyllä soitellu tommosella, mut ei lämmitä. G-kieli soi aika pahasti ja kiertää ku sika. Tosin se on kyllä pudonnu monta kertaa lattialle... |
Lonesome 02.05.2003 12:39:38 | |
---|
Keskusteltuhan tästä on. Jos Fat-Strat kiinnostaa, niin myös Yamahan Pacificat esim. 112 lienee harkinnan arvoinen. Hinta/laatu-suhde ehkä Squieria parempi. "I've Got The Rock'n'Rolls Again" |
JLM 05.05.2003 14:01:42 | |
---|
Tjaa. Ite olen kyllä soitellu tommosella, mut ei lämmitä. G-kieli soi aika pahasti ja kiertää ku sika. Tosin se on kyllä pudonnu monta kertaa lattialle... No nuo halpiksethan ei tunnetusti ole mitään kovin tasalaatuista tavaraa. ...Niin ja lattialle niitä ei varsinkaan kannata pudotella :D
|
Swan 06.05.2003 14:53:30 | |
---|
Ovatko nyky Squierit laadukkaita keppejä? esim. tommonen standard Fat Strat? Onko jollakin omia kokemuksia, kannattaisko ostaa? Hinnan puolesta se passais mulle ku plektra käteen. Ainakin oma Affinityni on parhaita kitaroita, joilla olen soitellut (ja niitähän löytyy...). Kaula on ainakin paremman tuntuinen kuin Heinolan musiikkiopiston Ibanez RX (ei siis RG), josta eräs tuttavani taas pitää oikein paljon. Parin modifikaation jälkeen Affinity Fat Stratista saa ehkä USA-mallia kelvollisemman pelin. "Käytä aurinkovoidetta ja kondomia... Periaatteessa, jos pidät musiikista ja instrumentista, kaikki muu pitää huolen itsestään. Keskity määränpäihisi ja ymmärrä omat määränpääsi." - Steve Vai |
Ville81 06.05.2003 16:41:11 | |
---|
Squier ei liene kehityksen esteenä, enemmän se on miehestä kiinni. |
Humma 06.05.2003 18:31:57 | |
---|
Squier ei liene kehityksen esteenä, enemmän se on miehestä kiinni. Puhut vähän mutta asiaa... Elämä on hummaa! |
Jonte 06.05.2003 19:11:57 | |
---|
Ainakin oma Affinityni on parhaita kitaroita, joilla olen soitellut (ja niitähän löytyy...). Kaula on ainakin paremman tuntuinen kuin Heinolan musiikkiopiston Ibanez RX (ei siis RG), josta eräs tuttavani taas pitää oikein paljon. Parin modifikaation jälkeen Affinity Fat Stratista saa ehkä USA-mallia kelvollisemman pelin. Jontellakin on. Kuitenkin mikit eivät taida antaa ulos niinkään paljon kuin esim. Harley Bentonin Strato-kopio, jos kerran halpakitaroista puhutaan. Mitähän tuolle SQ:lle pitäisi tehdä, muuten ihan kelpo keppi ja pysyy muodossaan hyvin.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
jiionnia 16.05.2003 17:34:55 (muokattu 16.05.2003 17:36:15) | |
---|
Itselläni on tuollainen 20th Anniversary Squieri ja kyllä sillä ihan ilokseen soittelee. 300e kitaraksi erittäin näppärä. Juu nää on kerrassaan loisto pelejä! Koitin joskus huvikseni tällästä ja yllätyin positiivisesti, kun ilmoille kirskahti raikas SRV soundi. Pieksi monet liikkeen tukkoset fenderitkin... Näis on alnico mikit ja nauhat ei törrötä toisin, kuin joissain malleissa... soitettavuus ainakin just mun käteen sopiva... (mun käteen sopii aina kaikki halpikset & muut mitkä ei sovi muitten käteen) Aikoinaan lopetin merkkiin tuijottamisen ja keskityin siihen, mikä toimii. Myin jenkki stratoni pois ja ykkös kitaraks tuli kaverin vintiltä löytyny Gallan merkkinen vm73 straton ruoska... muiden mielestä aivan kamala, mut mun mielestä mikkien vaihdon jälkeen kerrassaan rakastettava. Valitsihan Dave Lindholmkin jossain riffin sokkotestissä mielestään parhaaks kitaraks joukon halvimman, muistaakseni alle tonnin strato kopion, vaikka joukossa oli jos jonkin näköstä helmee... Hinta/laatu suhde kohallaan! Jos hukkaisin, nii ostaisin uuden! |
Härski 16.05.2003 18:51:38 | |
---|
Nauhojen törröttämisestä tuli mieleen, että onko mulla käyny säkä vai onko sattumaa, että en oo ikinä soittanu kitaralla, jossa nauhat törröttää? Kyllä, olen testaillut mielettömästi halpiksista aina jenkkikeppeihin, eikä vielä ensimmäisessäkään ole ollut ns. törröttäviä nauhoja. Ei voi käsittää.. mistä te niitä löydätte? Tahtoo nähdä ja! |
Juunsku 20.05.2003 12:43:59 | |
---|
Kyllä squieri kotikäyttöön... Keikalle... ei helv. Mikit ulvoo ku viimestä päivää seiso missä tahansa. Kyllä siittä sais ihan kelpo pelin jos mikit vaihtas, Junsku |