Aihe: Fernandes Telecaster 50s reissue
1
telstar
22.05.2003 22:00:52
Eli mitä mieltä otsikon mukaisesta soittopelistä?

Tai yleensäkin fernandesin tasosta suhteessa muihin halpismalleihin? Vai voiko tota nyt niin halpismalliksikaan sanoa kun vajaa 1000$ taitaa ovh noissa olla, netistä löysin tollaisen tiedon, pitäneekö tämä paikkaansa?

Tollainen tele on vaan huudettavana huutonetissä, 90e, halvalta tuntuu..
Ja kitaravalikoima on juuri teleä vailla..
???
-K-
22.05.2003 22:27:56
Itselläni on joku käytettynä ostettu fernandesin tele, mallista en tiedä (strings thru body, vaahterakaula ja väri on musta), maksoin 250e. Made in Japan kuitenkin. Puut soundaa hyvälle, mikit ihan ok, samoin muu elektroniikka. Virittimet ovat aika surkeat ja minun omani kuluneet käytössä, pitäisi vaihtaa kun saa aikaiseksi.
Ei suotta elämys.
telstar
23.05.2003 00:21:53
Itselläni on joku käytettynä ostettu fernandesin tele, mallista en tiedä (strings thru body, vaahterakaula ja väri on musta), maksoin 250e. Made in Japan kuitenkin. Puut soundaa hyvälle, mikit ihan ok, samoin muu elektroniikka. Virittimet ovat aika surkeat ja minun omani kuluneet käytössä, pitäisi vaihtaa kun saa aikaiseksi.

Yritin taas netistä kaivaa tietoja, mutta ilmeisesti fernandesin telet on vähän harvinaisia. Virityskoneisto tässä oli sama kuin vintagestratossa, mitä sitten tarkoittaakaan.
Toi lipstick-mikki voi olla ihan kiinnostava.
Ittellä on sellainen käsitys että fernandekset on ihan laatusoittimia.
No tarjous tehtiin, ja toivotaan että mulle jää :)
???
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)