janpeko 22.05.2003 07:56:12 | |
---|
On mielipiteitä puolelta toiselle; Itse soitin ja eroa oli vaikea havaita. Onko vastaavia kokemuksia. Kumpi on kurko? |
moikki 22.05.2003 08:34:21 | |
---|
On mielipiteitä puolelta toiselle; Itse soitin ja eroa oli vaikea havaita. Onko vastaavia kokemuksia. Kumpi on kurko? Mulla on mehikaani tele ja olen tyytyväinen kitaraan kaikin puolin. Kaula istuu erittäin hyvin minun käteen. Mikit ei rupea herkästi kiertämään, tosin mulla on usa:n telen mikit mutta kumminkin. Kaverilla on tokain (goldstar?) strato ja on mielestäni hirveä soittaa joka johtuu kylläkin hyvinpitkälti siitä että siinä on säädöt päin peetä. Niin ja haulla löytyy varmaan aika paljon juttua aiheesta. Tukka kasvaa! |
p130 22.05.2003 10:59:58 | |
---|
Tämä on oma mielipide ja raaka yleistys tarkempia malleja tietämättä ja kyseisiä yksilöitä kokeilematta: korealainen Tokai/mexico Fender -> Fender japanilainen Tokai/mexico Fender -> Tokai Vain vaatimattomuuteni ylittää kauneuteni. |
Almost famous 22.05.2003 11:00:17 | |
---|
Mulla on Tokai ja ihan olen ollu tyytyväinen. Mikit vois kyllä vaihtaa, mut sama varmaan pätee tohon meksiko stratoon. Itse oon sitä mieltä, et mikä parhaiten käsiin käy niin se kanattaa ostaa. En sit tiedä millasia nää Tokain uudet on laadultaan, kun omani alkaa olla jo aika vanha, mutta eipä noista hirveesti pahaakaan ole kuullut. (en kyllä fenkuistakaan) |
JuSu 22.05.2003 11:12:54 | |
---|
Tämä on oma mielipide ja raaka yleistys tarkempia malleja tietämättä ja kyseisiä yksilöitä kokeilematta: korealainen Tokai/mexico Fender -> Fender japanilainen Tokai/mexico Fender -> Tokai Voisi olla ihan hyvä ohjenuora tuo ylläoleva, tosiaan karkeasti yleistettynä. Asiaa sivuten, Tokain maahantuoja väitti, että japsitokait tulee samalta tehtaalta japsifenkkujen kanssa, eli siis että Tokai valmistaisi japsifenkut. Tiedä sitten. JuSu "One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |
Kitarasankari 22.05.2003 13:05:51 | |
---|
en kyllä omaa mehiko fenkkua tokaihin vaihtais, tyytyväinen olen. Tonnikala ei ole kalaa vaan kissan lihaa... |
vale 23.05.2003 10:02:32 | |
---|
Mä taas ostaisin ton tokain... Mutta tiedä häntä. :) Rock n' Roll is the only way to DIE |