Aihe: Laneyn TF-sarjan vempaimien etuasteputki, hyödytön?
1
Aerodactev
20.05.2003 19:22:25
Niin, kunhan rahaa saan, niin ajattelin Laneyn TF200:n ostaa pois tuolta Kajaanin ainoasta musiikkikaupasta.
Tahtoisin vain tietää, että tekeekö se ainokainen ECC83 siinä yhtään mitään, vai syntyikö ajatukseni "onpas tässä hyvä särö" suurimmaksi osaksi siitä, kun tieto putkesta etuasteessa pisti korvani kuulemaan ihan mitä sattuu.

(Toki hyödyttömyyden paljastuminen ei välttämättä vaikuta ostopäätökseeni.)
Veres! Ajaa sinun etsiä edelleen. Ajaa Google Kierrellä.
Ei eläinkokeille!
geeta shredda
20.05.2003 19:24:45
Niin, kunhan rahaa saan, niin ajattelin Laneyn TF200:n ostaa pois tuolta Kajaanin ainoasta musiikkikaupasta.
Tahtoisin vain tietää, että tekeekö se ainokainen ECC83 siinä yhtään mitään, vai syntyikö ajatukseni "onpas tässä hyvä särö" suurimmaksi osaksi siitä, kun tieto putkesta etuasteessa pisti korvani kuulemaan ihan mitä sattuu.

Onko sillä väliä kun soundi on jokatapauksessa hyvä?
Aerodactev
20.05.2003 19:27:07 (muokattu 20.05.2003 19:27:34)

Onko sillä väliä kun soundi on jokatapauksessa hyvä?

En minä tiedä, huijaavatko korvani.

No, alkuperäinen pointti on kyllä siinä, että puhuvatko markkinamiehet perättömiä. Ja jos se putki ei tee mitään, niin halvemmallakin saattaa löytyä ihan yhtä hyväsoundisia täystrankkuja.
Ei eläinkokeille!
-K-
20.05.2003 19:28:13
Vaikuttaa se, olen niitä putkia vaihdellutkin ja kyllä korvalla kuulee eron. On ollut sovtekin nopeastisäröytyvää jolloin soundista tuli liian tiheä. Nyt on mesan putki joka on alkuperäisen luonteinen mutta hieman "pyöreämpi" soundiltaan.
Ei suotta elämys.
Aerodactev
20.05.2003 19:29:18
Vaikuttaa se, olen niitä putkia vaihdellutkin ja kyllä korvalla kuulee eron.

Hjuva juttu. Kiitoksia.
Ei eläinkokeille!
-K-
20.05.2003 19:34:58

Hjuva juttu. Kiitoksia.

....Tosin jos minunkin mieleni tekee minulle kepposet ja korvani valehtelevat =)
Ei suotta elämys.
totaali
21.05.2003 20:32:45 (muokattu 21.05.2003 20:35:43)
Kun tässä hiljan oli vaffaria ostamassa, koesoittelin omalla skebanderilla vermeita kaupoissa. Särömieltymykset ovat tietysti yksilöllisiä, mutta Laney pärjäsi hyvin. Kokemusta syntyi: mm. Fenderin RocPro ja Marshallin yks Valvestate, joissa molemmissa on samantapainen etuasteputkiviritys kuin Laneyn TF-sarjassa. Laneyn soundi oli selvästi paras ja niinpä mulla on nyt TF-300. Eikä toi ollu psykologiaa, kun samanlainen hybridiperiaate oli siis kaikissa kolmessa vempeleessä.

Enkä kyllä ole vakuuttunut, löydätkö todellakin halvemmalla vastaavantehoisen hyväsoundisen täystrankkucombon. Eihän Laney mitenkään erityisen kallis ole. Ja ainakin tuossa TF-300:ssa on erityisen hyvä kokoelma liitäntöjä muun nannan ohella.
Jyrzä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)