Aihe: Kannattaako ostaa??
1
Warheart
27.05.2003 18:16:23
Voisko joku äkkiä kertoa, että kannattaisiko ostaa käytettynä tällanen vahvistin kuin marshall 5210 (1x12) 50W? Maksaisin siitä 200 euroa tai vähän päälle, onko kellään kokemuksia tästä vahvistimesta? Käyköhän hyvin hevisoittoon?
Toveri
27.05.2003 18:23:08

Ei kannata. Aina kannattaa. Päätä itse.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
LaXu
27.05.2003 18:28:13
Transistorimarsu. Itse en ainakaan ostaisi.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
hanipai
27.05.2003 18:29:56
Transistorimarsu. Itse en ainakaan ostaisi.

Eikös toi oo aika kallis. Oliskohan mulla ollut juuri toi, en muista ihan varmasti. Kato huudosta.
Ostan: ESP LTD EC,H,MH,M 300 sarjaa, MH-201. Ibanez S-sarja ja Jackson MG-sarja myös. V-amp2. Vaihdan EMG 81&85 -> Air Norton, Steve´s special, SD Custom. Tarjoa myös EMG-60:stä.
Warheart
27.05.2003 18:33:21
Kyllä mä ajattelin sen ostaa. Mun mielestä toi on aika halpa. Näyttäis mutten pikkasen, että tohon ei saa korvakuulokkeita laitettua mihinkään. Ei kai se oo mahdollista?
kalkkuna
27.05.2003 18:47:40
Kyllä mä ajattelin sen ostaa. Mun mielestä toi on aika halpa. Näyttäis mutten pikkasen, että tohon ei saa korvakuulokkeita laitettua mihinkään. Ei kai se oo mahdollista?

Price Paid: US $179 used
Features: 7
2 channels, clean and dirty. For clean, there are controls for Volume, Treble, and Bass. There is no Mid control, which I think is great, because I would probably just be searching for the neutral spot if it had one. The dirty channel has controls for Gain, Volume, Treble, Middle, and Bass. Then, there are master controls for Reverb and Volume.
The back panel features jacks for footswitch, headphones, effects loop (send/return), and D.I. This is just your basic 1x12" (Celestion Modern Lead) 50w solid state combo, but I will get to the magical tone of it later.
I do, however, have a few complaints about this amp. First of all, there are no speaker outputs. This means that this amp was not designed to power any cabinets. But, an amp tech here in Jacksonville told me that if he put one in, all I would have to do is disconnect the speaker from the amp before plugging in to a cabinet. My second complaint is that when there is no footswitch plugged in, the amp is always in the dirty channel. So, the only way to play clean is to plug in a footswitch (which also controls reverb).

Tossa ote marsun 5210 vahvistimen arvostelusta. ( www.harmony-central.com )
BlackD
27.05.2003 18:59:33
Entisellä yläasteellani oli tuo combo. Kiertää säröillä aivan prkleesti eikä puhtaat sounditkaan vakuuttaneet. Tuota mallia taidetaan yleisesti haukkua Marshallin kaikkien aikojen huonoimmaksi tuotteeksi, ainakin tällainen kuva mulla on. En suosittele mihinkään hintaan.
booster
27.05.2003 20:32:42 (muokattu 27.05.2003 20:33:00)
Entisellä yläasteellani oli tuo combo. Kiertää säröillä aivan prkleesti eikä puhtaat sounditkaan vakuuttaneet.

No harvoinpa se kierto siitä vahvarista johtuu...
Mulla on saman sarjan vahvari, 5005, kotikäytössä. Puhtaat on neutraalin hyvät, hard-rock -särö on tosi hyvä.
Käy testaamassa ja tee johtopäätökset itse, ei se ainakaan kallis ole.
Vähän pieni ehkä bändikäyttöön?
Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
BlackD
27.05.2003 20:33:49

No harvoinpa se kierto siitä vahvarista johtuu...

Nojoo, mutta ei kovin moni vahvistin ole hallitsemattomasti kiertänyt mun kitaralla, jossa on EMG:n mikit.
Warheart
27.05.2003 20:39:51
En taida kyllä sitten ostaa, jos on noin huonot arvostelut, koska en edes pystyisi käydä koittamassa sitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)