Aihe: Rhodesin ja Jacksonin sukupuu
1
kingofpain
05.06.2003 17:46:22

Mitenköhän tuon Jacksonin RR mallin kehityskaari on oikein mennyt? Joka paikasta tuntuu saavan ristiriitaista tietoa siitä, että mistä tunnistaa minkäkin mallin. Eritoten ysikyt luvun kepeistä faktaa, koska on tarkoitus ostaa käytetty.

Minkä laatuinen tuo Jacksonin JT580 floikka on?
Antti1
05.06.2003 17:50:39
Minkä laatuinen tuo Jacksonin JT580 floikka on?

Nuo mallit ei sano mitään, mutta ne halvimpien keppien floikat on jotain Iban lo-trs:n tasoista. Vire pysyy ehkä hiukan paremmin, tai sitten ei.. Tiedä häntä.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
LaXu
05.06.2003 17:57:32
Rhodes = sähköpiano/urku/jotain sen suuntaista
Rhoads = Ozzyn ent. kitaristi

Mielestäni tuo JT580 talla ei ole niin huono kuin Ibanezin Lo-TRS, ihan toimivalta se vaikutti kun kokeilin jotain Jacksonia, josta sellainen löytyi.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
Antti1
05.06.2003 18:07:27
Mielestäni tuo JT580 talla ei ole niin huono kuin Ibanezin Lo-TRS, ihan toimivalta se vaikutti kun kokeilin jotain Jacksonia, josta sellainen löytyi.

Tuo 580 on näköjään yhtä mallia parempi kuin kokeilemissani kitaroissa. Eli varmaankin parempi kuin lo-trs, jos se huonompi malli oli suunnilleen samanlaatuinen. Siis JT500.
Crackis
05.06.2003 19:52:29
Tuo 580 on näköjään yhtä mallia parempi kuin kokeilemissani kitaroissa. Eli varmaankin parempi kuin lo-trs, jos se huonompi malli oli suunnilleen samanlaatuinen. Siis JT500.

Minä kyllä olen ollut varsin tyytyväinen tuohon jt-500 toimintaan. Vire pysyy hyvin kun on säädöt kohdallaan jne. Ainoa onglema mikä minulla on siinä ilmennyt on se että tallan ankkuriruuvit ovat kuluneet niin paljon ettei intonaatiota saa enää kohdalleen.
Tuohon lo-trs:ään en voi verrata kun en ole ikinä pahemmin sellaisella leikkinyt.
Antti1
05.06.2003 20:52:14
Minä kyllä olen ollut varsin tyytyväinen tuohon jt-500 toimintaan. Vire pysyy hyvin kun on säädöt kohdallaan jne. Ainoa onglema mikä minulla on siinä ilmennyt on se että tallan ankkuriruuvit ovat kuluneet niin paljon ettei intonaatiota saa enää kohdalleen.
Tuohon lo-trs:ään en voi verrata kun en ole ikinä pahemmin sellaisella leikkinyt.

Ok. Mun kohdalle on ilmeisesti sattunut vain huonosti säädetty vehje. Sivuuttakaa mun kommentit, sillä mikään floikkahan ei huonosti säädettynä oikein tykkää toimia.
leather rebel
05.06.2003 21:09:59
Jaskan halvimmatkin lisenssipaska-floikat on kymmenen kertaa parempia kuin ESPin (siis LTDn) vastaavat. Eli ihan siedettäviä. Mutta älä hyvä mies koske ESPin halvimpiin.
kingofpain
05.06.2003 22:21:55

Selvä pyy, eli floydin ei ainakaan heti pitäisi levitä käsiin.

Kuinka paljon kannattaa maksaa noin 6-7 vuotta vanhasta RR-3:sta? Onko eroa nykyisiin RR-kolmosiin? Ovatko inlayt vanhassa ja uudessa eri päin?
Onko RR-5 parempi verrattuna kolmoseen? Tosin tuo ei nyt tunnu kovin loogiselta, koska RR-1 on se kovin malli. Taas saa tietosäkit korjata jos menee hirveästi mettään.
Boge
05.06.2003 22:28:42
RR5 on parempi kin RR3, ainakin omasta mielestä, paljon parempia ominaisuuksia.
LaXu
05.06.2003 22:38:48
RR5 on parempi kin RR3, ainakin omasta mielestä, paljon parempia ominaisuuksia.

Samaa mieltä. RR5:sessa on neckthru-rakenne ja Seymour Duncanin mikit sekä kiinteä talla (tuo voi tosin olla jollekkin miinuskin..), kun taas RR3:sessa pulttikaula ja Duncan Designed mikit. Mitä lienee Jackson ajatellut mallien nimeämisellä sitten..luulisi paremmassa olevan pienempi mallinumero.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)